Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، عیسی امامی با اشاره به چالش نقدینگی در کشور بیان داشت: با برنامه ریزی مناسب، سیاست گذاری و رقابت پذیری می توان معضل نقدینگی را به یک فرصت تبدیل کرد.

وی درباره رشد ۸۲ درصدی منابع در سال گذشته و همچنین رشد ۴۵ درصدی منابع در سال جاری اظهارداشت: با اهتمام همکاران ما در جذب بازارهای هدف، منابع بانک از رشد چشمگیری برخوردار بوده و تمامی تلاش ها در این دوران منطقی و مطلوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران تصریح کرد: خوشبختانه ابعاد بانک در حال بزرگ شدن است و به طبع مسئولیت های بیشتری بر عهده آن نهاده خواهد شد که نیازمند برنامه ریزی های راهبردی می باشد.

وی ضمن تاکید بر نقش شورای راهبردی در مسیر پیشرفت بانک خاطرنشان کرد: در سال گذشته برنامه های اجرایی و راهبردی زیادی در سطح شعب اجرا شد که با نتایج مناسبی همراه بود از این رو شورای راهبردی در بدنه ستاد مرکزی نیز قوت گرفت که در روند رشد منابع و اجرای طرح های ۲ در یک، همیاران مهر و ... نیز تاثیر مثبتی گذاشت.

امامی همت، همدلی و انگیزه کارکنان در دستیابی به اهداف تدوین شده برای سال جاری را یکی از عوامل مهم موفقیت دانست و گفت: جدیت در تلاش و تعالی دیدگاه می تواند به رشد بیشتر شاخص های بانک کمک کند.

وی موضوع آموزش همکاران در تمامی حوزه های حرفه ای را یکی از ضروریات دانست و بیان داشت: به طور قطع، داشتن نیروی انسانی توانمند نقش بسزایی در پیشبرد اهداف بانک خواهد داشت و باید به این مهم در سال های آتی توجه بیشتری شود.

عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران درخصوص اهمیت مسئولیت های اجتماعی بانک نیز اظهارداشت: یکی از جوامع هدف و افراد آسیب پذیر، روستاییان هستند، در سال جدید لازم است تا با استفاده از پتانسیل های بانک این قشر از جامعه را پوشش دهیم و با اعطای وام های قرض الحسنه بخشی از نیازهای مالی آنان را تامین نماییم.

عیسی امامی با اشاره به برنامه عملیاتی بانک، تصریح کرد: در برنامه عملیاتی سال ۹۸ تمامی شاخص ها، چالش ها و فرصت ها شناسایی شده است و با ترسیم و تدوین اهداف آن چراغ راه مطلوبی برای حرکت بانک روشن خواهد شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بخش کشاورزی پوشش قرض الحسنه نقدینگی بانک قرض الحسنه مهر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۴۳۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور استاندار البرز برای مقابله جدی با زمین‌خواری

استاندار البرز جهاد کشاورزی ‌را ‌مکلف به مقابله جدی با تغییر کاربری اراضی کشاورزی کرد‌ و مدیران مربوطه را به حمایت و ایجاد تسهیلات لازم برای توسعه گلخانه ها ملزم کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، مجتبی عبدالهی ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان البرز اظهار داشت: باید بر روی توسعه کشاورزی استان با توجه به ماهیت و هویت سبز البرز، متمرکز شویم چرا که از این طریق محیط زیست و باغات و اراضی سبز استان را برای خود و آیندگان حفظ می‌کنیم.

وی ادامه داد: احیای روستاها و ایجاد بسترهای اشتغال روستاییان با دامداری و دامپروری، باغداری و کشاورزی به ویژه کشت گلخانه‌ای، بوم‌گردی، صنایع دستی و... از جمله اقداماتی محسوب می‌شود که باید برنامه محور دنبال شوند.

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: طرح‌های توسعه‌ای روستاها در قالب اجرای طرح هادی و نهضت ملی مسکن باید توجیه جمعیتی و رشد اقتصادی داشته باشد.

عبداللهی گفت: بازگشت روستاییان به روستاها و استقرار صنایع تولیدی و تبدیلی با توجه به ظرفیت‌های روستایی، می‌تواند سهم بزرگی در رشد اقتصادی استان ایفا کند.

وی از مدیران مربوطه در حوزه بنیاد مسکن و راه و شهرسازی و امور روستایی خواست تا هر‌گونه توسعه در این حوزه را به ارائه طرح و برنامه اقتصادی و اشتغالزایی در روستاها منوط کنند.

استاندار البرز جهادکشاورزی استان را نیز مکلف به مقابله جدی با تغییر کاربری اراضی کشاورزی کرده و مدیران مربوطه را به حمایت و ایجاد تسهیلات لازم جهت توسعه گلخانه ها ملزم کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آسان شدن اعطای وام مسکن پلی به سوی خانه دار شدن متقاضیان
  • بانک مرکزی چگونه می‌تواند به کمک تحقق شعار سال بیاید؟
  • جزئیات دقیق ثبت‌نام و پرداخت وام بانوان بانک مهر ایران | وام ۱۰۰ میلیون تومانی «اندوخته بانوان» را چگونه بگیریم؟ + جدول
  • وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیونی دولت با کارمزد ۴ درصد | وام قرض الحسنه فوری با اقساط ۲ میلیون تومانی
  • سهم مالیات در عمران و آبادانی کشور برای مردم تبیین شود
  • شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣ چیست؟
  • پیگیری تامین منابع مالی طرح کمربندی قم در دیدار با رئیس بانک ملی ایران
  • سهم مالیات در عمران و آبادانی کشور باید برای مردم تبیین شود
  • آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن در روستاها مشخص شد
  • دستور استاندار البرز برای مقابله جدی با زمین‌خواری