Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@07:56:30 GMT

ابداع پیک رباتیک که از پله بالا می‌رود+فیلم

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۴۴۶۰۸

ابداع پیک رباتیک که از پله بالا می‌رود+فیلم

‍‍‍‍‍‍

شرکت پستی "فدکس"(FedEx) یک ربات تولید کرده که می تواند از پله هم بالا رود و بسته‌های شرکت‌ها را به دست مشتریان خود برساند.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی‌میل، شرکت "فدکس" به زودی از ناوگان ربات‌های خود رونمایی خواهد کرد که از پله هم بالا می‌رود.

قرار است آزمایش ربات در تابستان آغاز شود و فدکس در این راستا با شرکت‌هایی چون "والمارت"(Walmart) و "پیتزا هات"( Pizza Hut) همکاری خواهد کرد تا بسته‌های آن‌ها را با استفاده از ربات خود به مشتریان تحویل دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ربات مذکور به عنوان بخشی از سیستم تحویل بار "فدکس" به نام "SameDay" است که در هزار و ۹۰۰ شهر در سراسر جهان راه‌اندازی خواهد شد.

ربات جدید فدکس مانند کولرهایی است که روی چرخ قرار دارند و دوربین‌ها و نرم‌افزارهایی، به ربات کمک می‌کند موانع سر راه خود را شناسایی کرده و از آن‌ها عبور کند.

این ربات می‌تواند پیاده روها را با حداکثر سرعت ۱۶ کیلومتر بر ساعت طی کند.

این پروژه باید طی آزمایش در شهرهای مختلف تاییده رسمی خود را دریافت کند.

چندین سرمایه‌گذار و شرکت، میلیون‌ها دلار در این پروژه سرمایه‌گذاری کرده‌اند که محصولات خود را با ربات نامبرده به دست مشتریان برسانند تا این‌گونه هزینه‌های تحویل بسته هم کاهش یابد.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تحويل ربات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۴۴۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دارایی کاربران ایرانی در کیف پول تلگرام مسدود شد؟

تلگرام که با بیش از ۹۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه یکی از پرطرفدارترین پیام‌رسان‌های جهان و به‌خصوص ایران محسوب می‌شود، امکان ارسال رمزارز تتر (USDT) را ازطریق بلاک‌چین TON برای کاربرانش فراهم کرده است.

تلگرام کیف پول رمزارز داخلی خود را ازطریق ربات Wallet ارائه می‌کند؛ اما طبق اعلام یکی از کانال‌های خبری ایرانی، خدمات مذکور برای ایرانی‌ها قابل استفاده نیست و خطر از دست رفتن سرمایه و بلوکه‌شدن دارایی وجود دارد.

ظاهراً همه‌ی ایرانی‌ها از دسترسی به خدمات ربات Wallet تلگرام محروم شده‌اند؛ این در حالی است که والت کیف پول ارز دیجیتال تلگرام ابتدا برای همه‌ی کاربران دردسترس بود.

به‌گفته‌ی کانال خبر فوری ارز دیجیتال، پس از تحریم‌هایی که ایالات متحده علیه ایران اعمال کرده است و همچنین به‌دلیل مشکلات فیشینگ در والت داخلی تلگرام، قانون احراز هویت برای کاربران جدید فعال شد. این کانال تلگرامی اضافه کرد ایرانی‌هایی که در والت تلگرام خود دارایی رمزارزی دارند و نمی‌توانند آن را برداشت کنند باید به ربات پشتیبانی رسمی والت تلگرام به آدرس Wallet_Supportbot مراجعه و درخواست برداشت موجودی‌شان را ثبت کنند.

ظاهراً برداشت دارایی از والت تلگرام برای ایرانی‌ها، فقط یک‌بار امکان‌پذیر است و اگر بار دیگر ارز دیجیتال یا NFT به این کیف پول واریز کنید، امکان برداشت نخواهید داشت.

منبع: زومیت

tags # تلگرام سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • شرکت‌های تبلیغاتی اینستاگرام
  • ربات انسان‌نمای تسلا سال آینده آماده فروش می‌شود
  • (ویدئو) ربات سگ با قابلیت شعله‌افکنی وارد بازار شد
  • تسلا سال آینده به جای ماشین ربات می‌فروشد
  • عملکرد وحشتناک ربات شعله افکن
  • (ویدئو) استفاده از برانکارد رباتیک در جنگ اوکراین و روسیه
  • دارایی کاربران ایرانی در کیف پول تلگرام مسدود شد؟
  • بازداشت ۳ نفر در آلمان به ظن جاسوسی سطح بالا برای چین
  • ابداع باتری سدیمی جدیدی که در چند ثانیه شارژ می‌شود