Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد، محمد صادق بیجندی، معاون آموزشی جهاددانشگاهی کشور امروز، 18 اسفندماه اظهار کرد: برای دو تا از کیسه‌های سئوالات که پلمپ‌ها باز نشده بود متوجه شدیم که برگه ای که در پشت کیسه چسبیده می شد جابجا شده بودند.
وی افزود: بلافاصله پس از مشخص شدن این مساله یک دستگاه خودرو از سمت یاسوج به سمت دهدشت و یک دستگاه از سمت دهدشت به سمت یاسوج راه افتاده اند که سوالات را در کمتر از یک ساعت به مراکز خود برسانند و تعدادی از داوطلبان احساس می کردند که خدایی نکرده اتفاقی در خصوص سئوالات افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون آموزشی جهاددانشگاهی کشور خاطرنشان کرد: با این داوطلبان تلفنی صحبت کردیم که آرامش خود را حفظ کنند و خوشبختانه پس از مذاکرات زیاد پذیرفتند به صندلی‌های خود جهت برگزاری آزمون برگشتند و آزمون در این دو زیرحوزه برگزار شد.
بیجندی با بیان اینکه به نمایندگی از مجموعه جهاددانشگاهی بخاطر تاخیر در برگزاری آزمون از همه داوطلبان عذرخواهی می کنم، تاکید کرد: با اطمینان به همه داوطلبان اعلام می کنم که تحت هیچ شرایطی سئوالات لو نرفت و هیچ اتفاقی نیفتاده بلکه تنها برای حفظ امنیت و سلامت آزمون مجبور بودیم که بحث‌های امنیتی را در بالاترین سطح داشته باشیم.
همچنین، سیدمحمدکاظم نظری، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این خصوص گفت: نا هماهنگی‌هایی در ارسال سئوالات بوجود آمده بود که باعث شد این آزمون با تاخیر در زیرحوزه‌های دهدشت و یاسوج برگزار شود.
وی با بیان اینکه آزمون برگزار شد، افزود: مسئولان دنبال این هستند که هیچ حقی از کسی ضایع نشود. از داوطلبان و شرکت کنندگان انتظار داریم که تحت تاثیر شایعات قرار نگیرند.
نظری اضافه کرد: این ناهماهنگی صورت گرفته در جابجایی سئوالات از تهران صورت گرفت و استان نقشی در آن نداشت.
بنابراین گزارش، همچنین، حسن نوروزی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این زمینه گفت: ششمین آزمون استخدامی کشور در روز جمعه، 17 اسفند ماه همزمان با سراسر کشور در سه شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد(یاسوج، گچساران و دهدشت) برگزار شد.
وی افزود: طبق بررسی‌های صورت گرفته در شهر گچساران و دانشگاه آزاد دهدشت راس ساعت مقرر شروع شد و در مهلت تعیین شده به اتمام رسید.
نوروزی تصریح کرد: این آزمون در تمامی دانشکده‌های دانشگاه یاسوج با یک تاخیر نیم ساعته برگزار شد اما در دانشکده منابع طبیعی دانشگاه یاسوج و پیام نور دهدشت به علت اشتباه جابجایی در الصاق برچسب دو کیسه محتوی سئوالات عمومی و پاسخنامه‌ها که از ناحیه عوامل اجرایی مرکز کشور رخ داد، باعث شد که آزمون در دانشکده منابع طبیعی دانشگاه یاسوج ساعت 10 و در دانشگاه پیام نور دهدشت ساعت حدود 12 برگزار شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در نهایت این آزمون در صحت و سلامت کامل در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد .
نوروزی ابراز کرد: تعداد کمی در این آزمون شرکت نکردند که برخی از ابتدا حضور نداشتند و تعداد معدودی با اختیار خود محل آزمون را ترک کردند.
وی در خصوص صحت و سلامت آزمون، ادامه داد: منهای تاخیر در برگزاری آزمون، هیچ مشکلی در برگزاری آزمون بوجود نیامد و بقیه مراحل و فرآینده آزمون در صحت و سلامت کامل برگزار شد.
یادآورمی‌شود، صبح روز جمعه، 17 اسفندماه 97 آزمون استخدامی 20 دستگاه‌های دولتی در استان کهگیلویه و بویراحمد در سه حوزه گچساران، یاسوج و دهدشت با حضور 4687 نفر متقاضی برگزار شد.
لازم به ذکر است که در شهرستان‌های بویراحمد و دنا 2724نفر(محل آزمون دانشگاه دولتی یاسوج)، در شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده 1312 نفر(محل آزمون دانشگاه پیام نور و آزاد اسلامی دهدشت) و در شهرستان‌های گچساران و باشت 651 نفر (محل آزمون دانشکده نفت و گاز، سالن شهید جهان آراء دبیرستان شاهد و دبستان آسیه) شرکت کننده با هم به رقابت پرداختند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد اجتماعی صحت و سلامت آزمون استخدامی جهاددانشگاهی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۴۴۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی استان در گچساران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، محمدامین نیکویی‌نژاد، از راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان گچساران خبر داد و اظهار کرد: به دلیل قرار گرفتن شهرستان گچساران در مسیر استان‌های جنوبی و بروز حوادث جاده‌ای متعدد و همچنین وجود تأسیسات نفتی و صنعتی، ضرورت راه‌اندازی پایگاه اورژانس هوایی در گچساران احساس می‌شد.

وی افزود: با همت مسئولان شرکت نفت و گاز گچساران این مهم در آینده نزدیک محقق می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی یاسوج گفت: زیرساخت‌های این پایگاه فراهم است و به زودی این پایگاه راه‌اندازی می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به دور بودن پایگاه یاسوج از مناطق گرمسیری استان با راه‌اندازی این پایگاه امیدواریم خدمات‌رسانی به مصدومان شهرستان‌های گرمسیری در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.

نیکویی‌نژاد خاطرنشان کرد: در دیدار با مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران، نسبت به استفاده از ظرفیت‌های شرکت نفت و گاز در توسعه خدمات اورژانس پیش‌بیمارستانی قول مساعدت داده شد.

کد خبر 747313

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • صدور کارت برای بیش از ۱۹ هزار کنکوری در کهگیلویه و بویراحمد
  • افزایش تعداد جایگاه پمپ بنزین در کهیگلویه و بویراحمد
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • آمار داوطلبان نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ کهگیلویه و بویراحمد
  • دعوت ۷ بازیکن تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت به اردوی تیم ملی
  • روزانه ۳ نفر در کهگیلویه و بویراحمد به سرطان مبتلا می شوند
  • ثبت بیش از ۳ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد
  • همایش پیاده روی خانوادگی در دهدشت