Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@07:25:46 GMT

پاسخگویی ۶۰ استاد به سؤالات فقهی در جامعه الزهرا(س)

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۴۵۳۴۶

پاسخگویی ۶۰ استاد به سؤالات فقهی در جامعه الزهرا(س)

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سیدمحمود مدنی ظهر شنبه در دیدار اعضای شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران با آیت الله سبحانی اظهار کرد: ۱۸ هزار طلبه در جامعه الزهرا (س) به صورت حضوری و غیر حضوری مشغول فراگیری علوم دینی هستند.

وی با بیان اینکه ۲ هزار طلبه خارجی از ۵۰ کشور دنیا در سطوح ۲، ۳ و ۴ جامعه الزهرا (س) مشغول فراگیری علوم دینی هستند، گفت: در حال حاضر با ۲۰ همایش کشوری تفاهم نامه امضا شده است و طلاب جامعه الزهرا (س) برای آن‌ها مقاله تولید می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جامعه الزهرا (س) با بیان اقدامات این مرکز، گفت: مقالات طلاب جامعه الزهرا (س) در ۵ مجله داخلی چاپ می‌شود و دوره‌های تربیت مترجم در رشته‌های عربی، انگلیسی، ترکی استانبولی برای طلاب خارجی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه ماه گذشته کتاب سال بانوان برای نخستین بار برگزار شد و ۶۰۰ اثر در ۱۱ کمیته مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت، تصریح کرد: برای طلاب خواهر در لبنان همایش و سمینار برگزار و برای آن‌ها کتاب ارسال کردیم و همچنین سمیناری در شهر لکنهوی هند برگزار شد.

حجت‌الاسلام مدنی بیان کرد: طلاب جامعه الزهرا (س) دوره‌های عمومی و تخصصی را می‌گذرانند و دوره‌هایی در زمینه نقد بهائیت و وهابیت و طرح تربیت مبلغ برای آن‌ها برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: سال گذشته بدون اینکه بودجه‌ای در زمینه تبلیغ داشته باشیم اما ۲ هزار طلبه جامعه الزهرا (س) در داخل کشور و ۳۰۰ طلبه در خارج به ترویج معارف دینی پرداختند.

مدیر جامعه الزهرا (س) تصریح کرد: برگزاری دوره یک ساله تربیت مدرس و دوره تربیت مشاور و راه اندازی مرکز پاسخگویی به سوالات فقهی و پاسخگویی روزانه ۶۰ استاد به سوالات فقهی را از دیگر اقدامات جامعه الزهرا (س) برشمرد.

کد خبر 4563540

منبع: مهر

کلیدواژه: جامعه الزهرا س پاسخ به شبهات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۴۵۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تربیت کنشگر حوزه جمیعت در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مفتح‌زاده در دوره آموزشی تربیت مبلغ و کنشگر جمعیت گفت: بیش از ۲۰۰ نفر از کشنگران جمعیت استان در دوره تربیت مبلغ جمعیت شرکت کردند که بعد از گذراندن دوره مقدماتی و امور تحقیقاتی حداقل ۴۰ نفر برای سپری کردن دوره تکمیلی انتخاب شده و سپس مجوز تبلیغ در حوزه جمعیت را کسب می‌کنند.
او افزود: افرادی که در این دوره شرکت کردند اشخاص فعال در ستاد مردمی جمعیت شهرستان‌ها و ۶۰ نفر از طلاب حوزه‌های علمیه خواهران هستند.
مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این دوره تربیت مبلغ جمعیت است که در سال ۱۴۰۳ مجوز به آنها داده می‌شود، گفت: کنشگر جمعیت اقدام به هوشیارسازی جامعه می‌کند.

مفتح‌زاده تصریح کرد: امروز بحران جمعیت به خصوص در استان مرکزی که جزء چهار استان آسیب‌دیده در حوزه جوانی جمعیت است مورد توجه قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • بیانیه مشترک حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) در حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا
  • تربیت کنشگر حوزه جمیعت در استان مرکزی
  • دانشگاه الزهرا اولین همایش بین‌المللی «غزه زنده است» را برگزار کرد+ گزارش تصویری
  • دوره توانمندسازی مربیان کودکستان‌ها در ۸ استان برگزار شد
  • موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند
  • بیست‌وچهارمین دوره حفظ تخصصی مؤسسه جامعه القرآن‌ برگزار می‌شود
  • استدلال استاد قرائتی برای ورود جوانان به حوزه
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت
  • دبیر پانزدهمین دوره جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی:بزرگداشت استاد جواد محقق در همدان برگزار می‌شود