Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@23:32:05 GMT

زنان ایرانی در 1397 به روایت یورونیوز

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۴۵۷۷۷

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 زنان ایران در سال ۱۳۹۷ تلاش‌ها و دستاوردهای مختلفی داشتند. یورونیوز برخی از این رویدادها را انتخاب کرده است. یکی از اتفاق‌های خوش روزهای آغازین سال، قهرمانی دختران ایران در جام ملت‌های فوتسال آسیا بود. آنها با شکست ژاپن توانستند بر بام فوتبال آسیا قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قهرمانی فوتسال زنان آسیا مهم‌ترین رقابت ملی فوتسال زنان است که توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می‌شود. حمیرا ریگی، نخستین زن بلوچ و اهل سنت ایران است که به عنوان دومین زن سفیر به کشور برونئی اعزام شد. خانم ریگی پیش از این در سمت فرماندار قصرقند استان سیستان و بلوچستان فعالیت می‌کرد. او از ۲۵ سالگی وارد عرصه سیاست شد و در ابتدا بخشدار چابهار بود. نرگس کلباسی، زن خیر ایرانی این روزها در کرمانشاه با کمک‌های مردمی مشغول خانه‌سازی برای زلزله‌زدگان است. او در کمپین ۵ هزارتومانی از مردم می‌خواهد با یک شماره حساب پول بریزند و از طریق همین کمک‌های کوچک پروژه ساخت و ساز خانه‌ها دنبال می‌شود. او در شبکه‌های اجتماعی گزارش عملکرد خود را به مردم ارائه می‌کند. طیبه سیاوشی، نماینده مجلس در کنار گروهی دیگر از زنان و مردان مجلس دهم طرح مخالفت با کودک همسری را در مجلس دهم کلید زد. این طرح با مخالفت محافظه‌کاران مجلس مواجه شد و از تصویب در صحن علنی بازماند. نرگس آبیار، کارگردان سینما توانست جایزه بهترین کارگردانی جشنواره بین‌المللی فجر ۱۳۹۷ را برای فیلم «شبی که ماه کامل شد» از آن خود کند. سارا خادم الشریعه نیز عنوان قهرمانی مسابقات سریع و برق آسای جهان را از آن خود کرد. مرضیه ابراهیمی با وجود آن‌که بخشی از چهره‌اش به دنبال حادثه اسیدپاشی اصفهان آسیب دیده نمایشگاهی برگزار کرد که بسیاری چهره‌های فرهنگی و سیاسی از آن بازدید کردند. پرونده اسیدپاشی‌های سال ۱۳۹۳ خورشیدی در شهر اصفهان با توجه به پیدا نشدن متهمان و با صدور حکم پرداخت دیه به قربانیان از بیت المال مختومه اعلام شد. این گزارش را در تابناک می‌بینید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نبض خبر زنان ایران موفقیت زنان ویدیو فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۴۵۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی ایران و افغانستان‌ در جام فوتسال آسیا از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین

پخش زنده بازی ایران و افغانستان در چارچوب رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا از ساعت ۱۲:۳۰ امشب آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ایران و افغانستان امروز _پنجشنبه سی فروردین_ در چارچوب رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتسال امروز ایران و افغانستان در رقابت‌های قهرمانی آسیا

فوتسال قهرمانی آسیا (ایران - افغانستان) ساعت ۱۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 745670

دیگر خبرها

  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ امروز: ایران - افغانستان در گام نخست
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و افغانستان‌ در جام فوتسال آسیا از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • یوزهای ایرانی آماده انتقام از سامورایی‌ها
  • نتایج فوتسال قهرمانی آسیا در تایلند / ساعت بازی ایران
  • ادعای مربی ایرانی افغانستان: در آسیا قدرتنمایی می‌کنیم
  • آغاز جنگ: ایران علیه تمام آسیا یا تمام آسیا علیه ایران
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| عزم ایران برای زدن ۲ نشان با یک تیر
  • ایران و ژاپن بی دردسر راهی جام جهانی خواهند شد
  • استوری مشترک بازیکنان تیم ملی فوتسال؛ تا پای جان برای ایران!
  • مهمترین رقیب ایران در اندیشه تکرار قهرمانی/ ژاپن با دو غایب بزرگ