Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، بازیکنان یکی از تیم‌های لیگ‌برتر اخیرا در محفلی دوستانه فاش کرده‌اند شک ندارند تیم رقیب‌شان از جادوگر استفاده می‌کرد چراکه هر چه می‌زدند توپ‌هایشان گل نمی‌شد. این بحث از رختکن آن تیم شروع شد و در اتوبوس هر کدام از بازیکنان می‌گفتند مگر می‌شود چنین موقعیت‌هایی تبدیل به گل نشود؟ آن‌ها تصور می‌کردند نیرویی عجیب باعث شد توپ‌هایشان تبدیل به گل نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خداداد عزیزی چهره محبوب فوتبال ایران از جمله کسانی است که همواره درباره این نیروی عجیب صحبت کرده است. او اعتقاد دارد بعضی از مربیان از جادوجنبل کمک می‌گیرند تا در لیگ برتر نتیجه بگیرند. وقتی در این باره از او سوال می‌کنیم به خبرآنلاین می‌گوید: «اینهمه گفته ایم به کجا رسیده است؟ من چندین سال در این باره صحبت کرده ام. متاسفانه این چیز‌ها هست، مخصوصا در لیگ یک ایران. خیلی اتفاقات عجیب و غریبی در آنجا می‌افتد. متاسفانه حق خیلی از فوتبالیست‌ها آنجا ضایع می‌شود.»


او در پاسخ به این سوال که آیا شما تصور می‌کنید واقعا این چیز‌ها در نتیجه گیری موثر است می‌گوید: «حتما این آدم‌ها اعتقاد دارند که دنبالش می‌روند. من هم اگر اعتقاد داشتم دو تا جادوگر از هند می‌آوردم. یک مرتاضی چیزی به تیمم اضافه می‌کردم که نتیجه بگیرم. البته آن‌ها دنبال جادوگر هندی نمی‌روند و از کالای تولید داخل استفاده می‌کنند!»


خداداد ادامه می‌دهد: «حتما این افراد از جادو جنبل نتیجه گرفته اند که سراغ این آدم‌ها می‌روند.»، ولی راه اثبات حضور جادوگران در لیگ برتر چیست؟ عزیزی جواب می‌دهد: «به نظر من بهترین راه اثباتش مدیران باشگاه‌ها هستند. آن‌ها با این مربیان کار می‌کنند. می‌توانند ثابت کنند. مثلا وقتی مربیان یا یک آدم ناشناس اسم مادر بازیکن را می‌پرسد شک نکنید آنجا جادو جنبل است. آخر من نمی‌فهمم اسم مادر بازیکن چه ربطی به فوتبال دارد؟! این فقط کار جادوگرهاست. البته ما می‌گوئیم جادوگر این مربیان می‌گویند آدم‌هایی با انرژی خارق العاده.»


آیا صحبت‌هایی خداداد درباره جادوگران باعث شده تا یک جادوگر به او زنگ بزند و مثلا تهدید به طلسمش کند؟ «نه بابا. من را طلسم کنند؟ من خودم طلسم می‌کنم! (خنده)، ولی جدا از شوخی تا به حال این اتفاق برایم رخ نداده است.»

 

خبرآنلاین

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: پیشکسوت فوتبال جادو فوتبال خداداد عزیزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۴۶۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز بگو و بخند، فردا جنگ و جدل!

به گزارش "ورزش سه"، اعضای دو تیم پیکان و مس رفسنجان با یک پرواز راهی کرمان شدند تا برای بازی عصر فردا در جام حذفی اردو بزنند.

در حاشیه این پرواز، بازیکنان و مربیان دو تیم که سابقه همکاری با یکدیگر را داشتند، به استقبال هم رفتند. نکته جالب این دیدارها، پهن شدن بساط بگو و بخند رضا عنایتی و محمد رجب‌زاده مربیان پیکان با محرم نویدکیا و دستیارانش بود.

آنها امروز دیدار صمیمانه‌ای داشتند اما فردا باید تیم‌های خود را مهیای تقابل مهمی کنند، آن هم در دیداری که فقط یک برنده دارد.

دیگر خبرها

  • مطهری دومین چهره‌ای که بعد از خداداد عزیزی از تیم ملی جدا شد
  • جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ
  • امروز بگو و بخند، فردا جنگ و جدل!
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • دعوت نکردن حاج صفی به خاطر جوانگرایی نیست | مهاجم لیگ برتری را خط زدند که نابود شود
  • منشی درمانگاه روزی ۳۰ میلیون تومان سرقت می‌کرد
  • یک مصاحبه قدیمی در مورد قاتل جادوگر آمریکایی؛ دیوید تیلور را می‌برم و به المپیک می‌روم!
  • خشم عربستانی ها از اقدام بازیکن ایرانی + عکس | واکنش تند بعد از شکست تیم محبوب
  • هر جا نامی هست، داستانی دارد
  • گلدبرگ: AEW مزخرف است و هرگز به آنجا نخواهم رفت/ اخبار WWE