Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن خلیلی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت این تیم در آستانه بازی با السد قطر اظهار کرد: خدا را شکر شرایط ایده آلی داریم و برنامه ریزی‌ها شده است و فردا ساعت ۱۲:۳۰ عازم قطر می‌شویم و  آنجا  یک جلسه تمرین سبک روز بازی می‌کنیم و علاوه بر آن یک جلسه تمرین در زمین اصلی روز قبل از بازی انجام می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه شرایط فراهم شده و تمهیدات اندیشیده شده است و برای ارائه یک بازی خوب و کسب نتیجه در دوحه آماده هستیم.  

او درباره زمان  برگشت از قطر گفت:  بعد از بازی، ۵۰ دقیقه بامداد  به تهران برمی گردیم و طبق برنامه‌ای که کادر فنی به من داده است  بعد از بازگشت به تهران یک جلسه تمرین بعد از ظهر داریم و  اگر تغییراتی باشد کادر فنی به من اعلام می‌کند.

نامه اعتراض مان به داوری را تحویل مسئولان فوتبال دادم 

خلیلی درباره ناراحتی هواداران از داوری بازی با نساجی مازندران گفت: شرایطمان خوب و در صدر جدول هستیم و در مرحله نیمه نهایی جام حذفی حضور داریم. در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور داریم و امیدواریم که افتخار آفرینی کنیم. درباره داوری صحبت شده است و متاسفانه باید حداقل یک پنالتی داور به نفع ما می‌گرفت و دقیقه ۳۰ یکی از مشهود‌ترین پنالتی‌ها را شاهد بودیم که داور این صحنه را پنالتی نگرفت. امروز صبح با هماهنگی عرب سرپرست باشگاه به عنوان نماینده باشگاه به  فدراسیون فوتبال رفتم و با سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال صحبت کردم. همچنین به اتاق کمیته داوران رفتم  و با آن‌ها هم صحبت کردم و نامه‌ای را تنظیم کردم و به مسئولان  فدراسیون فوتبال تحویل دادم.   انشاالله رسیدگی‌های لازم برای بحث داوری انجام شود.  

نمی گذاریم حقی از پرسپولیس ضایع شود 

سرپرست پرسپولیس درباره اینکه پیگیر نامه اعتراض خود به داوری هستید، گفت: بله هواداران خیالشان راحت باشد و پیگیر مسائل پرسپولیس هستیم و خیلی زودتر از آنها عکس العمل نشان می‌دهیم و تمی گذاریم حقی ضایع شود.  

او درباره بازی با السد قطر بیان کرد:  من در بحث فنی شرکت نمی‌کنم و وظیفه دیگری دارم و فقط در حیطه وظایف خود صحبت می‌کنم.   

هواداران پرسپولیس را دعوت به آرامش می کنم 

خلیلی درباره اینکه هواداران پرسپولیس قصد دارند در فدراسیون فوتبال تجمع کنند، تصریح کرد: هواداران را دعوت به آرامش می‌کنم و آن‌ها اجازه بدهند باشگاه از لحاظ قانونی پیگیر مسائل  باشد و تیم در آرامش به کار خود ادامه بدهد. حواشی تیم هر چه کمتر باشد شرایط بهتر خواهد بود و از همه شان تشکر می‌کنم که حامی تیم هستند و حق را به آن‌ها می‌دهم که ناراحت باشند به خاطر مسائلی که پیش آمده است. باز از هواداران خواهش می‌کنم  که بگذارند باشگاه از مراجع فانونی پیگیر این مسائل باشد و خیالشان راحت باشد که  نامه نگاری‌ها را انجام می‌دهیم و سعی می‌کنیم با آرامش پرسپولیس راهش را با هماهنگی هواداران ادامه بدهد.  

بیشتر بخوانید:

زمان سفر پرسپولیس به قطر مشخص شد

تمجید توییتری صفحه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از هواداران پرسپولیس

جدول گروه D/ سرخپوشان در رده سوم قرار گرفتند

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۴۶۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استیلی: رفیعی متحول شده است و وسط زمین را مدیریت می‌کند

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس از هافبک میانی این تیم تمجید کرد و گفت او در نیم‌فصل دوم متحول شده است. - اخبار ورزشی -

حمید استیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت پرسپولیس و پیروزی این تیم برابر ملوان بندر انزلی گفت: پرسپولیس با اینکه نسبت به بازی‌های گذشته کمتر موقعیت گل ایجاد کرد، ولی در نهایت سه امتیازی مهم از این بازی گرفت. پیروزی در این بازی بسیار مهم بود تا این تیم از کورس قهرمانی عقب نماند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در بازی‌های قبلی مدافعان کناری پرسپولیس بیشتر نفوذ می‌کردند، ولی در این بازی نفوذها کمتر بود. به هر حال پرسپولیس برابر تیمی باکیفیت قرار گرفته و نتیجه هم برایش مهم بود که خوشبختانه به آن دست پیدا کرد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به تمجید از سنگربان جوان این تیم پرداخت و یادآور شد: امیررضا رفیعی دروازه‌بان جوان پرسپولیس در این چند بازی فوق‌العاده کار کرده است. البته او نیاز به این دارد تا بیشتر مورد اعتماد تیم و خط دفاعی قرار بگیرد.

توصیه پیشکسوت پرسپولیس؛ جواب استقلالی‌ها را ندهید!

 

استیلی با اشاره به عملکرد مثبت اوسمار در پرسپولیس تصریح کرد: آن اوایل شاید کار اوسمار سخت بود تا خودش را به هواداران ثابت کند، ولی نتایج این مربی راضی‌کننده بود و نحوه بازی پرسپولیس هم تهاجمی شده است. پرسپولیس در بازی‌های اخیر از لحاظ ایجاد موقعیت گل در بهترین شرایط قرار داشته است و خریدهایی مثل آل‌کثیر، عبدلکریم حسن و ارونوف هم به پیشرفت تیم کمک کرده‌اند. از نقش سروش رفیعی در میانه زمین هم نباید به سادگی گذشت. ما یک رفیعی متحول‌شده را می‌بینیم که به خوبی تیم را در وسط زمین مدیریت می‌کند.

وی در واکنش به مصاحبه استقلالی‌ها علیه تیم پرسپولیس اظهار داشت: بهترین کار این است که بازیکنان و مربیان پرسپولیس جواب این مصاحبه‌ها را ندهند و آن را به باشگاه واگذار کنند. مسائل بیرون زمین هم قطعاً در این هفته‌ها مهم است و باشگاه پرسپولیس باید روی این مسائل تمرکز داشته باشد تا تیم آسیب نبیند. نقش افشین پیروانی در این بین بسیار مهم است و باید حواشی را مدیریت کند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: شما دیدید که بازیکنان تیم ملی به دلیل انجام چند مصاحبه یا برخی حرکات غیرحرفه‌ای دیگر در جام ملت‌ها، چگونه جریمه شدند. قطعاً وقتی قانون سفت و سخت وجود داشته باشد خیلی چیزها کنترل می‌شود. وقتی هر فردی به خودش اجازه بدهد در مورد داوری یا تیم حریف خیلی راحت صحبت کند و برخوردی هم صورت نگیرد، باز هم شاهد این اتفاقات خواهیم بود. فدراسیون و کمیته انضباطی باید با این مسائل برخورد کند.

استیلی راجع به شانس قهرمانی پرسپولیس در این فصل گفت: پرسپولیس به خاطر سبک فوتبالش و اینکه تهاجمی بازی می‌کند، شانس زیادی برای قهرمانی دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چگونه بیانیه‌نویسی در فوتبال ایران به پایان می‌رسد؟
  • هدست‌های جدید داوری آماده استفاده در مسابقات لیگ برتر
  • استیلی: رفیعی متحول شده است و وسط زمین را مدیریت می‌کند
  • منافی: بازی هوشمندانه رمز برتری پرسپولیس برابر صنعت نفت است/ سرخپوشان وارد مسائل حاشیه‌ای نمی‌شوند
  • مصاحبه تند قائم مقام باشگاه ملوان علیه فدراسیون
  • حلالی: مسائل حاشیه‌ای زیبایی فوتبال را گرفته است
  • بنگستون: هواداران پرسپولیس در جهان خاص هستند
  • برنده بزرگ خطای هفته قبل داور علیه پرسپولیس؛ اشتباه کن، پول دربیاور!
  • خشم مدیرعامل ملوان؛ در بازی پرسپولیس به داوری باختیم!
  • واکنش تند ملوان: حمله به پرسپولیس و البته استقلال!