Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@06:14:39 GMT

تساوی خانگی خونه به خونه در مقابل شاگردان کمالوند

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۴۶۷۱۴

تساوی خانگی خونه به خونه در مقابل شاگردان کمالوند

دیدار دو تیم خونه به خونه و آلومینیوم اراک در پایان نود دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید. ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۵ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابل، در ادامه هفته بیست و هفتم  لیگ یک  دیدار دو تیم خونه به خونه و آلومینیوم اراک در ورزشگاه شهدای هفتم تیر شهر بابل به قضاوت محمد  حسین ترابیان در پایان نود دقیقه با تساوی یک بر یک خاتمه پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان اکبر میثاقیان که در یک روند سینوسی در بازی‌هایشان به ترتیب یک باخت و یک برد را کسب کرده انتظار می رفت در این دیدار پس از شکست مقابل شهرداری بوشهر در هفته گذشته بتوانند آلومینیوم اراک را شکست دهند اما این درحالی است که به طرز عجیبی تمامی کسانی که در طول فصل برای خونه به خونه گلزنی کردند هر کدامشان به نوعی در این دیدار حضور نداشتند.

خونه به خونه اسماعیل کیانی را به دلیلمصدومیت، محمود مطلق زاده را به دلیل محرومیت، رضا آقا بابایی که به خدمت مقدس سربازی رفته  و اصغر شیردل که از این تیم جداشده است  و به این ترتیب دست اکبر میثاقیان در این مسابقه خالی تر از همیشه بود .

اولین گل این دیدار توسط مجید جلالی فر در دقیقه 25 به ثمر رسید تا بابلی‌ها نسبت به پیروزی در این دیدار امیدوار شوند اما در نیمه دوم نوبت به شاگردان فراز کمالوند رسید که توانستند بازی را توسط مجید عبدی در دقیقه 55 به تساوی بکشاند تا این دیدار در نهایت با  این نتیجه یک بر یک  به پایان برسد.

آلومینیوم اراک با کسب این تساوی تا حدی از کورس صعود به لیگ برتر باز ماند  و این موقعیت بسیار خوب را از دست داد. با توجه به اینکه شاهین شهرداری  بوشهر نتوانست در این هفته  برابر نورد ارومیه به برتری برسد اختلاف سه امتیازی خونه به خونه و این تیم حفظ شد.

استاندار مازندران تماشاگر ویژه دیدار «خونه به خونه بابل» و «آلومینیوم اراک» شدبوشهر| تیم خونه به خونه مازندران در لیگ آزادگان ماندگار می‌شود

این در شرایطی است که تنها یک تیم  از این جدول سقوط خواهد کرد و به نظر می‌رسد جدال  خونه به خونه و شاهین شهرداری تا آخرین هفته ادامه داشته باشد. البته شاهین شهرداری یک بازی از بابلی‌ها کمتر دارد.

خونه به خونه با احتساب این تساوی در 24 بازی  صاحب 22 امتیاز و در رده پانزدهم جدول و آلومینیوم اراک از این تعداد بازی صاحب  38 امتیاز و در جایگاه ششم جدول قرار گرفته است.

انتهای پیام/ن

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۴۶۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باید روز جمعه ۷ اردیبهشت در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک به مصاف هم بروند. ساعتی قبل خبری مبنی بر عدم حضور هواداران در این بازی در برخی از رسانه‌ها منتشر شد که محمدرضا غفاری رئیس هیأت فوتبال استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر این موضوع را تکذیب کرد.

غفاری در این رابطه اظهار داشت: تا به این لحظه هیچ نامه‌ای مبنی بر عدم حضور هواداران در بازی دو تیم آلومینیوم و پرسپولیس دریافت نکرده‌ایم و ورزشگاه امام خمینی (ره) را آماده حضور هواداران در این بازی خواهیم کرد.

او ادامه داد: تاکنون اصلاً صحبتی مبنی بر عدم حضور هواداران را دریافت نکرده‌ایم و به محض مهیا شدن شرایط، بلیت فروشی انجام خواهد گرفت.

کد خبر 6086575

دیگر خبرها

  • داور دیدار حساس پرسپولیس در جام حذفی
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • اورونوف، مهمترین اسلحه اوسمار برای انتقام
  • دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • بازی مرگ و زندگی با نقش‌آفرینی ذخیره‌های بیرانوند
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • پرسپولیس با ۵ تغییر مقابل آلومینیوم اراک بازی می‌کند
  • نگاه‌ها به بازی لغو شده: همه لیگ تکرار می‌خواهند!
  • واکاوی برتری ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم؛ بهشت امیدواران
  • پیرمرد رکورد بردهای خانگی را حفظ کرد (عکس)