Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-28@19:29:51 GMT

پادوانی بالاخره از استقلال پول گرفت

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۴۷۰۸۶

به گزارش خبرآنلاین؛ لئوناردو پادووانی بازیکن فصل گذشته تیم استقلال مدتی پیش تهران را به مقصد برزیل ترک کرد و درمان خود را در کشورش ادامه داد.

این بازیکن حدود 10 روز پیش در صفحه اینستاگرام خود گلایه‌هایی از مسئولان استقلال انجام داد که مطالبات وی پرداخت نشده اما استقلالی‌ها بلافاصله طی یکی دو روز اخیر مبلغی را به حساب این بازیکن حواله کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته پادووانی همچنان از استقلال مبلغی را طلبکار است و قرار است مسئولان استقلال به زودی آخرین بخش طلب این بازیکن را به حساب وی واریز کنند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۴۷۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش ستاره خارجی استقلال در تیم ملی؛ ماشاریپوف و هنر گلسازی!

ماشاریپوف در تیم ملی ازبکستان هم خوش می درخشد و یکی از ستون های اصلی تیم کاتانتس است

طرفداری | ستاره ازبکستانی استقلال بار دیگر درخشید و این بار در تیم ملی کشورش با یک پاس گل، مهر تأییدی بر توانایی‌های خود زد.

تیم ملی فوتبال ازبکستان در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷، در دیداری تماشایی، هنگ کنگ را با نتیجه ۳ بر ۰ شکست داد و به همراه ایران راهی دور بعدی مسابقات شد.

در این بازی، شاگردان کاتانچ در نیمه نخست با تک گل الدر شومورودوف به رختکن رفتند، اما در نیمه دوم با ارائه نمایشی هجومی، دو بار دیگر دروازه حریف را باز کردند.

در دقیقه ۶۳، جلال الدین ماشاریپوف، ستاره استقلال، با یک پاس گل تماشایی، خوژیمات ارکینوف را صاحب موقعیت کرد و این بازیکن با ضربه‌ای دقیق، دومین گل ازبکستان را به ثمر رساند.

ماشاریپوف که به عنوان یکی از خریدهای مهم زمستانی استقلال شناخته می‌شود، در این دو دیدار عملکردی درخشان داشت و در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل هنگ کنگ، برای تیمش گلسازی کرد.

بدون شک، استقلالی‌ها منتظر بازگشت این هافبک خلاق و بازیساز هستند تا در ادامه رقابت‌های لیگ برتر، از توانایی‌های او در جهت کسب پیروزی و رسیدن به اهداف خود بهره ببرند.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • دلیل جدایی بازیکن خارجی استقلال مشخص شد
  • خبر خوشحال‌کننده برای هواداران استقلال
  • یک ستاره استقلال بدون بازی کردن پول می‌گیرد
  • چند بازیکن استقلال به دنبال تغییر نظر نکو! (عکس)
  • این بازیکن استقلال بدون بازی پول می‌گیرد
  • روایت شیرین: از اینجا تا ابدیت با یک پاس گل
  • درخشش ستاره خارجی استقلال در تیم ملی؛ ماشاریپوف و هنر گلسازی!
  • راز موفقیت استقلال در سالی که گذشت
  • چه می‌ شد اگر مهدی قائدی و محمد محبی در استقلال می‌ماندند | چی می شد اگه...
  • روز‌های سخت بازیکن مورعلاقه فرهاد مجیدی