Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@03:05:34 GMT

60 کیلوگرم حشیش از یک کامیون در ایذه کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۴۷۵۷۳

60 کیلوگرم حشیش از یک کامیون در ایذه کشف شد

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ سیدمحمد صالحی شنبه شب در این خصوص اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان ایذه پس از دریافت خبری مبنی بر قاچاق محموله مواد مخدر از یکی از محورهای شهرستان، ضمن هماهنگی با مرجع قضایی حین کنترل خودروهای عبوری در محور اصفهان-ایذه به یک دستگاه خودروی کامیون کشنده مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام انتظامی افزود: راننده با بی توجهی به دستور پلیس به مسیر خود ادامه داد که ماموران پلیس با رعایت قانون بکارگیری سلاح پس از شلیک چند گلوله به لاستیک های خودرو، آن را متوقف کردند که پس از توقف خودرو راننده آن در تاریکی شب قصد فرار داشت که با هوشیاری ماموران پلیس دستگیر شد.
سرهنگ صالحی گفت:ماموران پلیس در بازرسی از این خودرو 60 کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش را که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف کردند.
وی تصریح کرد: متهم به همراه مواد مکشوفه تحویل مرجع قضایی شد.
پیش از این فرمانده انتظامی خوزستان در 12 اسفندماه سال جاری از کشف 106 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش در شهرستان هندیجان خبر داده بود .
7152/6068
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 خودرو فرمانده انتظامی قاچاق ماموران پلیس مواد مخدر 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۴۷۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سلب تحرک از قاچاقچیان و ناامن کنندگان اقتصاد کشور، ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان بابل با اشرافیت اطلاعاتی و بررسی‌های تخصصی از دپو تعداد قابل توجهی سیگار خارجی قاچاق در منزلی در یکی از روستا‌های این شهرستان اطمینان حاصل کردند.

ا وا اشاره به هماهنگی قضائی افزود: ماموران به آدرس روستا اعزام، که در بازرسی‌های به عمل آمده بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ داداش تبار در پایان گفت: شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود در حوزه خرید، نگهداری و فروش کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ??? به پلیس اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل
  • یک تن و ۲۱۲ کیلوگرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان کشف شد
  • بلع یک کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک توسط سه سوداگر مرگ در بردسکن
  • کشف بیش از یک کیلو گرم مواد مخدر بلعی از سه قاچاقچی در بردسکن
  • کشف بیش از ۱۹۸ کیلوگرم تریاک در میناب
  • کشف یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان
  • کشف بیش از یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد افیونی درسیستان و بلوچستان