Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@14:09:53 GMT

فرار یاران قدوس از جمع قعرنشینان لیگ فرانسه

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۴۷۹۳۲

فرار یاران قدوس از جمع قعرنشینان لیگ فرانسه

آمیان فرانسه در حضور ۸۳ دقیقه‌ای مهاجم ایرانی خود به برتری مقابل نیم المپیک رسید.

 

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه مسابقات هفته بیست و هشتم لیگ یک فرانسه، تیم آمیان که مثل دو بازی گذشته سامان قدوس را از ابتدا در ترکیب داشت، از ساعت ۲۲:۳۰ شنبه شب در استادیوم دو لا لیکورن میزبان تیم رده یازدهمی نیم المپیک بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یاران قدوس در ادامه روند درخشان چهار هفته اخیرشان که تنها یک باخت داشته و در سه دیدار دیگر یک تساوی و دو پیروزی کسب کرده بودند، امشب هم موفق شدند به برتری ارزشمندی مقابل نیم المپیک دست پیدا کنند و با نتیجه ۲ بر یک حریف خود را شکست دهند.

آمیان فرانسه که سامان قدوس را ۸۳ دقیقه در ترکیب خود مقابل نیم المپیک داشت، با ادامه روند شکست‌ناپذیری برای سومین هفته پیاپی و برتری در دیدار امشب ۲۸ امتیازی شد تا بالاتر از موناکو، به رده شانزدهم جدول صعود کند.

 

 

سامان قدوس در بیست و یکمین بازی خود در لیگ یک فرانسه برابر نیم المپیک، ۱۶ پاس صحیح داد و یک شوت داخل و یک شوت خارج از چارچوب، چهار پاس کلیدی، دو برتری در نبردهای تن به تن، یک بار گرفتن خطا و سه دریبل موفق از دیگر عملکردهای او بود.

آمیان سامان قدوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آمیان سامان قدوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۴۷۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال لغو افتتاحیه المپیک پاریس | مکرون: پلن C هم داریم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از واشنگتن‌پست، امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه می‌گوید که اگر مخاطرات و تهدیدهای امنیتی بیش از حد باشد، امکان لغو مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس در فضای باز، وجود دارد.

مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس برای نخستین بار قرار است تا خارج از فضای بسته و در رود سِن و کرانه آن برگزار شود.

مکرون با اشاره به اینکه از زمان آغاز المپیک، نیروهای امنیتی در سطحی بی‌سابقه بسیج خواهند شد، تاکید کرد: با این حال، بسته به تحلیل و ارزیابی ما از شرایط، اگر به این نتیجه برسیم که مخاطراتی وجود دارد، برنامه‌های جایگزینی تدارک دیده‌ایم. در واقع، علاوه بر «پلن بی»، «پلن سی» هم وجود دارد.

انتظار می‌رود حدود ۱۰ هزار ۵۰۰ ورزشکار در قلب فرانسه و در مسیری حدود ۶ کیلومتری، در قلب فرانسه روی رود سِن رژه را روی قایق برگزار کنند.

مکرون گفته است که سازمان‌دهندگان به منظور محدود کردن مخاطرات امنیتی شاید اقدم به کاهش مسیر رژه ورزشکاران روی رود سن گرفته یا حتی «مراسم را به ورزشگاه استادوفرانس» منتقل کنند.

سازمان‌دهندگان در ابتدا برای این مراسم افتتاحیه باشکوه، حضور حدود ۶۰۰ هزار تماشاگر را پیش‌بینی کرده بودند که عمده آنها از کرانه‌های رودخانه و به طور رایگان به تماشای مراسم خواهند نشست اما نگرانی‌های لجستیکی و امنیتی دولت را مجبور به کاهش انتظارات و بلندپروازی‌اش کرد و اوایل سال جاری، این تعداد تماشاگر به حدود ۳۰۰ هزار نفر کاهش یافت.

همچنین دولت فرانسه تصمیم گرفته است تا حضور رایگان گردشگران در مراسم افتتاحیه به دلیل نگرانی‌های امنیتی، لغو شود. با این تصمیم، حضور رایگان تنها با ارائه دعوتنامه میسر خواهد بود.

پیش‌تر راشاتودی به نقل از منابع آگاه مدعی شد که سرویس‌های اطلاعاتی فرانسه با اشاره به حمله تروریستی اخیر به حومه مسکو، از مقامات فرانسه خواسته‌اند تا مراسم پرزرق و برق افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس را به دلیل نگرانی‌های عمیق امنیتی، لغو کنند. بازی‌های المپیک تابستانی امسال از ۲۶ جولای تا ۱۱ آگوست (۵ تا ۲۱ مرداد) در پاریس برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • سخنگوی کرملین: پیشنهادی برای آتش بس در زمان المپیک دریافت نکرده ایم
  • ۴ فینالیست ایران در ۵ وزن دوم
  • سایه شوم اعتصاب‌های گسترده بر سر بازی‌های المپیک پاریس
  • لغو افتتاحیه المپیک پاریس؟!
  • ماکرون : امکان لغو مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس در فضای باز، وجود دارد
  • مکرون احتمال لغو افتتاحیه المپیک پاریس را رد نکرد!
  • احتمال لغو افتتاحیه المپیک پاریس | مکرون: پلن C هم داریم
  • راننده اینترنتی رقیب عشقی اش را آتش زد
  • تهدید رویا‌های اروپایی رمس
  • قدوس تماشاگر لیگ انگلیس شد!