Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@08:18:02 GMT

توزیع بسته حمایتی به مددجویان بهزیستی تا پایان سال

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۴۹۴۵۴

توزیع بسته حمایتی به مددجویان بهزیستی تا پایان سال

خبرگزاری تسنیم: وحید قبادی دانا درباره زمان واریز عیدی به حساب مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور اظهار کرد: برای پرداخت عیدی به یک میلیون و ۵۰ هزار نفر نیاز به ۶۰ میلیارد تومان اعتبار است که این رقم باید از سوی دولت تامین شود.

وی تصریح کرد: البته با رایزنی‌ها که انجام شده است قرار شده که مبلغ ۳۰ میلیارد تومان برای ۵۰۰ هزار مددجوی که پیش از تیرماه تحت پوشش بهزیستی بودند به سازمان پرداخت شود، اما سازمان بهزیستی در تلاش است که برای ۵۵۰ هزار نفر باقیمانده که از تیر ماه به چرخه حمایتی اضافه شدند نیز عیدی پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبادی دانا ادامه داد: عیدی در نظر گرفته شده برای مددجویان به میزان یک ماه مستمری است که امیدواریم تا روز‌های آینده به حساب مددجویان واریز شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور یادآور شد: مکاتباتی هم درباره توزیع یک بسته حمایتی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی انجام شده است که تا پایان سال نیز یک بسته به ارزش ۲۰۰ هزار تومان پرداخت خواهد شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: بهزیستی مددجویان بسته حمایتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۴۹۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اول خرداد آخرین مهلت استفاده از بسته حمایتی ویژه مادران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، دبیر قرارگاه جوانی جمعیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام این خبر گفت: مادران دارای فرزند زیر دو سال، تا یکم خرداد فرصت دارند از ۲۲۰ هزار فروشگاه متصل به این طرح خرید کنند.
به گفته آقای بهداد، سرپرستان خانوار دهک‌های یک تا سه درآمدی سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به «برنامه کاربردی شما» از شارژ حساب خود در «طرح ملی یسنا» اطمینان حاصل کنند.
در این طرح، به ازای هر فرزند زیر دو سال، ۶۰۰ هزار تومان اعتبار به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است.
دبیر قرارگاه جوانی جمعیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مراحل قبلی "طرح یسنا "شامل ۸ استان بود، اما در مرحله جدید، مادران دارای فرزند زیر دو سال سراسر کشور می‌توانند از این بسته غذایی و بهداشتی بهره‌مند شوند و در صورتی که دولت تخصیص‌های بعدی را انجام دهد، مراحل بعدی نیز برقرار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • تصویب کمک ۹۵ میلیارد دلاری برای اوکراین و اسرائیل در سنا
  • حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی
  • آنروا تنها سازمانی است که توان توزیع کمکها را در غزه دارد
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • اول خرداد آخرین مهلت استفاده از بسته حمایتی ویژه مادران
  • ۱۴۰۰واحد مسکونی برای مددجویان نهادهای حمایتی استان احداث شد
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • ۶۷۸ خیر حامی کودکان تحت حمایت بهزیستی هستند