Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردبیل-ایرنا-سرپرست سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا در شهرستان های تابعه و مرکز استان برپا شده و نسبت به عرضه اقلام مورد نیاز مردم با نرخ حداقل 15 تا 20 درصد کمتر از قیمت های رایج بازار اقدام می کنند.

رامین صادقی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: برگزاری نمایشگاه بهاره اردبیل تا 25 اسفند ماه از ساعت 15 تا 22 در محل نمایشگاه بین المللی دایر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: در نمایشگاه های استان انواع مواد خوراکی، پوشاک، کفش، شیرینی و تنقلات شب عید در 467 غرفه عرضه می شود.
وی افزود: تمام اجناس در این نمایشگاه با نظارت بازرسان سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان به دست مصرف کننده می رسدو اجناس عرضه شده از کیفیت قابل قبولی برخوردار است و همشهریان می توانند برخی از اقلام کالاهای اساسی مورد نیاز خود را به نرخ دولتی از غرفه ای که به همین منظور در نمایشگاه دایر شده است، خریداری کنند.
سرپرست سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان اردبیل از تشدید بازرسی از واحد های صنفی در روز های پایانی سال با خبر داد و گفت: بازرسان این سازمان و اتاق اصناف به صورت گشت مشترک وظیفه سرکشی و بازدید به صورت سر زده ازواحدهای صنفی ، میدان میوه و تره بار و میوه فروشی های سطح استان را به عهده دارند و با بررسی فاکتورهای خرید و همچنین با احتساب درصد سود قانونی با متخلفان برخورد خواهد شد.
صادقی یادآور شد: جامعه اصناف در طول تاریخ انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی همواره مددکار مسئولان و مردم بوده اند و در تامین ارزاق عمومی و نیازهای مردم نقش اساسی داشتند و در این راستا با توجه به وضعیت بازار هرچه همگرایی میان اتاق اصناف با مسئولان نظارتی بیشتر باشد سامان بهتری بر وضعیت ارائه خدمات در سطح بازار صورت خواهد گرفت و از اجحاف در حق مصرف کننده جلوگیری می شود.
سرپرست سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد : این طرح با هدف جلوگیری از تخلفات واحدهای صنفی و برخورد با گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، قاچاق، عدم درج قیمت فاکتور اجرا می شود.
وی اضافه کرد: در اجرای این طرح تیم های ثابت و سیار به صورت تمام وقت برنحوه ارایه خدمات، قیمت گذاری کالاها و کیفیت کالاها به صورت تخصصی نظارت می کنند.
صادقی گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه گرانفروشی می توانند شکایات و مشکلات خود را به سامانه ستاد خبری 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند تا در اسرع وقت توسط بازرسان بررسی و رسیدگی شود .
7110/ 1257

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد نمايشگاه كالا اردبيل بهاره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۴۹۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد صادرات غیر نفتی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: هدفگذاری صادرات کالا‌های غیر نفتی در سال ۱۴۰۲ بیش از سه میلیارد و صد میلیون دلار بود که سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار محقق شد که دو برابر سال قبل از آن بود..

عادل شهرزاد افزود: هدف گذاری ما برای سال ۱۴۰۳ بیش از ۴ میلیارد دلار است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت: بیشترین صادرات در بخش صنعت و معدن، شامل فلزات معمولی مانند فولاد، موادمعدنی، و محصولات کشاورزی و صنایع دستی بوده است.

بیشتر بخوانید؛ صادرات۶۰ هزارتن مواد معدنی از بندرخمیر

خلیل قاسمی افزود: کشور‌های چین، امارات متحده عربی و عمان بیشترین مقصد صادرات کالا‌های غیرنفتی هرمزگان است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان افزود: با افزایش واحد‌های تولیدی - صنعتی و معدنی در استان و زیرساخت‌ها، هدفگذاری امسال نیز محقق می‌شود.

دیگر خبرها

  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت: با تعطیل شدن پنجشنبه ۲۵ درصد ظرفیت کار با دنیا را از دست می دهیم
  • رشد صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • برخورد ویژه با ۵ گروه کالایی قاچاق در تهران
  • چای از لیست کالا‌های مشمول مالیات یک درصدی حذف می‌شود
  • تأمین و توزیع ۴۹۰ تن شکر خانوار در چهارمحال و بختیاری
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد
  • صنایع برنامه‌محور خراسان رضوی حمایت ویژه می‌شوند
  • افزایش ۴۰ درصدی کرایه‌های حمل و نقل درون‌شهری در اردبیل