Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شب گذشته (شنبه) برخی از لژیونر‌های کشورمان برای تیم‌ خود میدان رفتند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، شب گذشته (شنبه) برخی از لژیونر‌های کشورمان برای تیم‌ خود میدان رفتند.

لیگ برتر انگلیس/ برایتون ۲ - کریستال پالاس یک

در هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال انگلیس شب گذشته تیم‌های فوتبال برایتون و کریستال پالاس به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری تیم لژیونر کشورمان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا جهانبخش در این بازی ۹۰ دقیقه برای برایتون بازی کرد، ولی همچنان نتوانست اولین گل خود را برای برایتون به ثمر برساند.

سوپر لیگ ترکیه/ ترابزون اسپور ۲ - آخیسار یک

در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر ترکیه شب گذشته تیم‌های ترابزون اسپور و آخیسار به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی تیم لژیونر کشورمان به پایان رسید. مجید حسینی در این بازی ۹۰ دقیقه برای ترابزون بازی کرد و نمایش قابل قبولی داشت. وحید امیری هم در ثانیه‌های آخر مسابقه وارد میدان شد و فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرد.

چمپیون‌شیپ انگلیس/ ناتینگهام فارست ۳ - هال سیتی صفر

در هفته سی‌وششم چمپیون‌شیپ انگلیس شب گذشته تیم‌های ناتینگهام فارست و هال سیتی به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری پُرگل تیم لژیونر ایران به پایان رسید. کریم انصاری‌فرد که در این بازی ۳۱ دقیقه برای ناتینگهام بازی کرد، موفق شد یک گل و یک پاس گل را برای خود ثبت کند و از این رو توانست جواب برخی انتقاد‌ها در روز‌های گذشته را بدهد.

لوشامپیونا فرانسه/ آمیان ۲ - نیم المپیک یک

در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال فرانسه شب گذشته تیم‌های آمیان و نیم‌المپیک به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری تیم لژیونر کشورمان تمام شد. سامان قدوس در این بازی ۸۲ دقیقه برای آمیان بازی کرد و توانست عملکرد خوبی داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر میزان تیم ملی لژیونرها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۴۹۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلی به گذشته - برتری 2-0 آرسنال مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا (2006/3/28) / فیلم

18 سال پیش در چنین روزی و در جریان دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2005/06، تیم آرسنال در ورزشگاه هایبری شهر لندن با 2 گل موفق به شکست یوونتوس ایتالیا شد. سسک فابرگاس و تیری آنری، زننده دو گل آرسنال در این مسابقه بودند.

دانلود (15.6MB)

دیگر خبرها

  • شانس قهرمانی لیگ برتر از نگاه ابررایانه اُپتا
  • خبر خوش به لیورپولی‌ها: این مصدومیت جدی نیست!‏
  • فیفادی شیرین خارجی‌های لیگ برتر؛ درخشش سرخابی‌های ازبک‌ و تاریخ‌سازی یک پرسپولیسی
  • بازی های دوستانه بلای جان سیتیزن ها
  • پلی به گذشته - برتری 2-0 آرسنال مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا (2006/3/28) / فیلم
  • جدیدترین شکست چلسی: 62 میلیون برای 32 دقیقه بازی!
  • قایدی در دل طارمی و آزمون جای می‌گیرد!
  • دروازه‌بان انگلیس یورو ۲۰۲۴ را از دست داد
  • عملکرد متفاوت ۱۲ لژیونر تیم ملی ایران/ امیدواری به درخشش چند جوان
  • عملکرد متفاوت ۱۲ لژیونر تیم ملی ایران/امیدواری به درخشش چند جوان