Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سیاسی جهان نيوز: شهربانو امانی عضو شورای شهر تهران که همین چند روز پیش صبرش از انتقادات قالیباف لبریز شد و تمام توانش را برای حمله به قالیباف جمع کرد، ظاهرا از آن حملات راضی نشده و بار دیگر با روزنامه آرمان گفتگو کرده و مجددا به شهردار سال های 84 تا 96 پایتخت که به اعتراف خود اصلاح طلبان تهران در زمان وی به تهران جدید تبدیل شد، حمله کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به احتمال زیاد ریشه عصبانیت این خانم اصلاح طلب انتقادهای قالیباف نیست بلکه علت اصلی خدمات آن 12 سال است که امروز اصلاح طلبان شورا و سه شهردار منتخبشان در یک سال و نیم عمر شورای پنجم، توان رقابت در خدمت به مردم را ندارند و اصطلاحا «از کوره در می روند». همان طور که یکی از فعالان همین جریان مشکل را از قالیباف می دانست که کارش را از نماز صبح آغاز می کرد و تا 11 شب مشغول به فعالیت بود.

به گزارش جهان نيوز، بخش های مهم اظهارات وی را در ادامه خواهید خواند:

*این حق شهروندی آقای قالیباف است که به دولت انتقاد دارد منتها کاش تریبونی که در اختیار او قرار مي‌گرفت به صورت آزادانه و برابر در اختیار همه قرار گیرد و منتقدان امروز باید همان زمانی هم که در قدرت بودند انتقادات را می‌پذیرفتند.

*برخی از افراد به ویژه طیف آقای قالیباف انتقاد به دولت را در آستانه ایام نوروز آغاز کردند چرا که تصورشان آن است که از این فرصت ضمن تطهیر و دفاع از کارنامه عملکرد 12ساله خودشان در شهرداری تهران، با نقد از دولت مستقر به اهدافشان برسند.

*فکر می‌کنند که سوت شروع انتخابات 98 به صدا درآمده و سعی در استفاده از فرصت به وجود آمده هستند، چرا که بخشی از جریان سیاسی عادت ندارند تا نتیجه رأی را بپذیرند.

بیشتر بخوانید:
اگر زنان به ورزشگاه بیاییند، آشغال‌ها را جمع می‌کنند
قالیباف پوپولیسم، اهل دادن امتیاز به افراد و ایجاد شبکه رانت هست
آیت الله هاشمی مثل یک لنگر درون سیستم بود


*رای دولت دوم آقای روحانی بیشتر شد و همانطور که خودشان هم می‌دانند این رأی را مدیون اصلاح‌طلبان هستند. همان‌گونه که آقای روحانی مطرح کردند که اصلاح‌طلبان شریک دولت هستند نه حامی دولت.

*ظریف یکی از کاردان‌ترین دیپلمات‌های بین‌المللی است و استعفای او به هیچ عنوان سیاسی نبود چرا که در ارتباط با حفظ جایگاه و کیان سیاست خارجی کشور بود که در همان راستا حتی منتقدان ایشان هم به نوعی از وزیر خارجه عذرخواهی و به حمایت از ایشان پرداختند.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۰۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه تندروها برای حذف قالیباف از ریاست مجلس دوازدهم/چه کسانی میدان‌دار شده‌اند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یک ماه دیگر یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به پایان رسیده و از هفتم خرداد ماه دوازدهمین دوره مجلس آغاز خواهد شد.

آنگونه که ایلنا روایت می‌کند، در دوره جدید مجلس برخلاف دوره کنونی انتخابات هیات رییسه و جایگاه ریاست دوره آینده محل بحث و تحلیل فراوان شده است، کرسی‌ای که در مجلس یازدهم اگرچه به طور ثابت ریاست قالیباف را بر خود دید اما هر ساله موضوعی چالشی میان او و منتقدانش بوده است.

بر همین اساس و با توجه به نتایج انتخابات دوازدهمین دوره مجلس که قالیباف جایگاه نخست را در تهران از دست داد و بعد از ۳ کاندیدای عضو یا نزدیک به جبهه پایداری و منتقدانش در رتبه چهارم قرار گرفت گمانه‌زنی‌ها درخصوص آینده حضور او در جایگاه ریاست و حتی ادامه حضور در مجلس شتاب تازه‌ای گرفت.

در روزهای نخست پس از انتخابات حجم اظهارنظرها و واکنش های مجازی به قدری افزایش پیدا کرده بود که مورد تذکر رهبری قرار گرفت و ایشان فرمودند: «منتخبان مجلس جدید مراقبت کنند و نگذارند شیرینی تشکیل مجلس در کام مردم و فضای سیاسیِ با طراواتِ کشور تلخ شود، ضمن اینکه اگر مجلس دچار دعوا و ستیزه و مقابله و جبهه‌ بندی‌های گوناگون شود، از کار اصلی خود باز می‌ماند.»

حال به نظر می‌رسد منتقدان و مخالفان قالیباف در روزهای پایانی مجلس یازدهم و در آستانه شروع به کار مجلس جدید وارد فاز تازه فعالیت های خود شده‌اند؛ در همین راستا شنیده می‌شود عصر امروز جلسه‌ای به دعوت حمید رسایی منتخب مردم تهران در مجلس دوازدهم با حضور جمعی از منتخبان دوره جدید مجلس برگزار خواهد شد.

احتمالا یکی از مهمترین محورها و موضوعاتی که در جلسه امروز مطرح می‌شود موضوع انتخابات هیات رییسه مجلس و ریاست مجلس در دوره آینده باشد.

این احتمال وجود دارد که اگرچه محوریت این جلسه با رسایی است اما برخی افراد بیرون از مجلس جزو متولیان برگزاری آن باشند.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897906

دیگر خبرها

  • ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها ادامه دارد؛ لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • ائتلاف قالیباف و پایداری ها ادامه دارد /لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • چرا قالیباف باخت؟ چه شد که پاجوش‌ها چنار‌ها را کنار زدند؟
  • چه شد که پاجوش‌ها چنار‌ها را کنار زدند؟
  • نسخه جدید گروهک نهضت آزادی برای اصلاح طلبان
  • استارت انتخاباتی حجاریان!
  • پس از تنبیه رژیم صهیونیستی حالا وقت احیای برجام است! / اصلاح‌طلبان برای دور دوم انتخابات چه برنامه‌ای دارند؟
  • جلسه تندروها برای حذف قالیباف از ریاست مجلس دوازدهم/چه کسانی میدان‌دار شده‌اند؟
  • جلسه رسایی با منتخبان مجلس دوازدهم با طعم ریاست مجلس