Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-25@19:27:58 GMT

سلطانی‌فر: نامه فیفا را چه کسی دیده است؟

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۵۰۸۳۷

سلطانی‌فر: نامه فیفا را چه کسی دیده است؟

به گزارش جهان نيوز، مسعود سلطانی فر اظهار داشت: چند مورد از فدراسیون ها حجم زیادی از کاپ ها و ایدمان های خود را تقدیم کردند و تجمیع اینها تایید کننده این است که هر چه سریعتر باید این موزه المپیک و پاراالمپیک باید احداث می‌شد.

با همگرایی خیلی خوبی کار تا اینجا جلو رفته و بخش هایی از ویترین‌ها و قیمت‌هایی که باید این یادمان ها و کاپ ها قرار گیرد، ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند برابر این مدال ها در خانه قهرمانان است و به دلیل نبود جا در دید نیست و به دلیل سرقت‌ها و حادثه ها از بین رفته است.
  سلطانی‌فر ادامه داد: امیدوارم این اقدام را با احداث ساختمان اصلی موزه ورزش در طی 2 سال عملی کنیم. از نظر ما این کار با جدیت دنبال می‌شود و صالحی امیری و دوستان کمیته ملی المپیک نیز همکاری و تلاش زیادی در این زمینه دارند.
وی در  پاسخ در مورد حضور زنان در ورزشگاه‌ها و اینکه زیرساخت‌ها آماده شده، اما دفاتر شرعی مراجع اعلام کرده‌اند زنان نباید در ورزشگاه‌ها حاضر شوند، گفت: مراسم امروز مربوط به موزه ورزش است.

وزیر ورزش و جوانان در مورد اینکه فیفا نامه‌ای زده که وزرای ورزش نباید در مجامع فوتبال حاضر باشند، گفت: آیا این نامه به دست شما رسیده و شما دیده اید؟!

منبع: نود

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۰۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعمیر شیرهای فشارشکن ١٥٠میلی متری خط انتقال فیرورق

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،یداله سلطانی با بیان اینکه این اقدام با هدف تنطیم فشار خط انتقال آب انجام شد، اظهار داشت: شیرهای فشارشکن معیوب در پی انجام دوره‌ای عملیات تعمیر و نگهداری پیشگیرانه (pm)، شناسایی  و با بررسی های صورت گرفته مشخص شد که از کارایی لازم برای تنظیم فشار شبکه برخوردار نیستند.

وی گفت: براین اساس تعمیر این شیرها به عنوان یک اولویت مهم در در دستور کار قرار گرفت.

سلطانی با اشاره به نقش و کارکردمهم و ویژه‌ی شیرهای فشارشکن در مدیریت مصرف آب افزود: شیرهای فشارشکن نقش و کارکرد پر اهمیتی در تنظیم فشار شبکه، جلوگیری از فشارهای ناخواسته و کاهش حوادث در شبکه ی انتقال و توزیع آب و در نتیجه مدیریت مصرف آب داشته و به لحاظ نصب برروی خطوط انتقال آب نقش پر اهمیتی در تامین آب شهروندان ایفا می کنند.

دیگر خبرها

  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • کشف بیش از ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • خبرخوش رئیس صدا و سیما درباره حق‌پخش فوتبال
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • سلطانی: پرسپولیس را به ظاهر واگذار کردند/ از ۱۰۰ میلیارد بدهی به پیشکسوتان می‌دهند!
  • جبلی: آیین نامه حق پخش در حال تدوین است/ بابت تصاویر بد برخی مسابقات فوتبال عذرخواهی می کنم+ فیلم
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • تعمیر شیرهای فشارشکن ١٥٠میلی متری خط انتقال فیرورق
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • کشف هزار کیلوگرم کودشیمیایی قاچاق در قصرشیرین