Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر کشور در پیامی در پیامی انتصاب آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی را به ریاست قوه قضائیه تبریک گفت. گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ عبدالرضا رحمانی‌‌فضلی در پیامی انتصاب آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی را به ریاست قوه قضائیه تبریک گفت.
متن کامل این پیام بدین شرح است:
بسمه تعالی
جناب حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی
ریاست محترم قوه قضائیه
سلام علیکم
انتصاب جناب‌عالی به عنوان رئیس جدید قوه قضائیه را از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند منان توفیقات شما را در پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلام ایران در اجرای عدالت، صیانت از قانون و همچنین اجرای منویات و رهنمود‌های هوشمندانه مقام معظم رهبری در اجرای مقتدرانه و آرامش بخش و اعتماد افزای گام دوم انقلاب خواستارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزیر کشور آیت الله رئیسی عبدالرضا رحمانی فضلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۳۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم

دوره توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی به‌میزبانی سپاه لرستان با حضور ۱۰ استان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، اقتصاد مقاومتی با هدف تأمین رشد پویا و بهبود شاخص‌های مقاومت همواره از سوی مقام معظم رهبری موردتوجه قرار گرفته‌ است.

مقام معظم رهبری ظرفیت‌هایی همچون سرمایه انسانی، جایگاه مناسب اقتصادی ایران در دنیا، موقعیت جغرافیایی ممتاز ایران، داشتن زیرساخت‌های اساسی و تجربه‌های مدیریتی متراکم را برای اجرای موفق اقتصاد مقاومتی در ایران مناسب می‌دانند.

دوره منطقه‌ای آموزش و توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری به‌همت سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با حضور تسهیلگران 10 استان به‌مدت دو روز در خرم‌آباد برگزار شد.

.

انتهای پیام/ 645/

دیگر خبرها

  • بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • سرعت رسیدگی به پرونده ۸ مهر انتظار از قوه‌ قضائیه است
  • سرعت، دقت و اتقان در رسیدگی به پرونده هشت مهر زاهدان را از قوه‌ قضائیه انتظار داریم
  • تصمیم گیری در خصوص اجرای طرح حامیم و جشنواره ملی نهج البلاغه
  • اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری
  • در سفر ابراهیم رئیسی به پاکستان چه می‌گذرد؟
  • عکس| نقاشی جدید حسن روح‌الامین برای سروده مقام معظم رهبری
  • تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل
  • رئیسی وارد لاهور شد