Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با شبکه دو تلویزیون این رژیم مدعی شد: در ژوئیه سال ۲۰۱۸ پیشنهادی برای ترور رهبرانی از حماس و جهاد اسلامی در نوار غزه به بنیامین نتانیاهو (نخست وزیر این رژیم) دادم. من تلاش بسیاری کردم تا نتانیاهو را راضی به اجرای این پیشنهاد کنم اما او همواره با آن مخالفت می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی با تاکید بر اینکه همواره برای آغاز حملاتی علیه زیرساخت‌های حماس و جهاد در نوار غزه تلاش می‌کرده است، گفت: به جای خنثی کردن "تروریسم"، وزیر "دفاع" را ناامید و تمامی طرح‌ها و پیشنهادات را رد کردند.

این وزیر سابق اسرائیلی با اشاره به وجود آشوبی امنیتی در دو جبهه شمالی و جنوبی اراضی اشغالی مدعی شد: وضعیت امنیتی در این جبهه‌ها در طول دو سال آینده بسیار پیچیده و خطرناک‌تر از جنگ "۱۹۷۳ میان اعراب و اسرائیل" خواهد بود.

لیبرمن در ادامه افزود، جنبش حماس صدها موشکی را که منطقه "غوش دان" را هدف قرار خواهند داد، ارتقا می‌دهد و این جنبش همچنان موشک‌های نقطه زن تولید می‌کند، در مقابل تل‌آویو به قطری‌ها اجازه می‌دهد دلارهای بیشتری را با چمدان به دست اعضای حماس برسانند، آنها چند میلیون دلار را این هفته جابه‌جا خواهند کرد. هرکسی که می‌گوید می‌داند این پول‌ها کجا می‌روند، حرف بی‌معنی می‌زند.

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی در پایان گفت: کمک‌های ما در بخش برق افزایش و مساحت منطقه مجاز برای ماهیگیری ۱۲ میل توسعه یافت اما هیچ دستاوردی برای ما نداشت و اسرا و سربازان مفقودی ما بازنگشتند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۳۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات خانواده‌های اسرای اسرائیلی در دویستمین روز جنگ+ تصاویر

خانواده‌های اسیرهایی که حماس در نوار غزه به‌سر می‌بردند، به مناسبت دویستمین روز بازداشت عزیزانشان، تظاهراتی را در تل‌آویو ترتیب دادند.

براساس گزارش القدس العربی، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند: خانواده‌ها از دولت می‌خواهند که برای رهایی آنها اقدام کند.

خانواده‌ها و مخالفان، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را متهم می‌کنند که مانع دستیابی به توافقی با حماس می‌شود که منجر به آزادی اسرای صهیونیست می‌شود.

در همین راستا نتانیاهو برای پاک کردن دستان خود روز گذشته در پستی در پلتفرم ایکس به مناسبت آغاز عید پسح یهودیان، حماس را متهم کرد که همه پیشنهادات مربوط به آزادی اسرا را رد کرده است. در همین حال، حماس نتانیاهو را به ناسازگاری و عدم تمایل به انعقاد توافق متهم می‌کند. 

تل آویو حداقل ۹۵۰۰ فلسطینی را در زندان‌های خود اسیر کرده است و تخمین می‌زند که حدود ۱۳۴ اسیر صهیونیست در غزه هستند، در حالی که حماس اعلام کرد که ۷۰ نفر از آنها در حملات رژیم صهیونیستی کشته شده اند.

شماری از صهیونیست‌ها نیز با تجمعی نمادین مقابل یکی از ساختمان های کابینه این رژیم به آزاد نشدن اسرای خود اعتراض کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • جزئیات دیدار یحیی السنوار با رهبران حماس روی زمین
  • جاسوس سابق موساد: اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
  • لیبرمن به مقامات صهیونیست: به خانه‌تان بازگردید
  • رژیم‌صهیونیستی نمی‌تواند تا ابد بجنگد
  • لیبرمن خواستار کناره گیری نتانیاهو از نخست وزیری رژیم صهیونیستی شد
  • رژیم صهیونیستی تحمل تا ابد جنگیدن را ندارد
  • تظاهرات خانواده‌های اسرای اسرائیلی در دویستمین روز جنگ+ تصاویر
  • شهیدی که مغز متفکر مقاومت فلسطین بود
  • نتانیاهو: حماس پیشنهادات ما برای آزادی اسرا را رد کرده است
  • نتانیاهو، گالانت را به افشای اطلاعات حساس متهم کرد