Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی ترابی، هافبک تهاجمی تیم فوتبال پرسپولیس مدعی است این تیم برای کسب سومین قهرمانی پی‌درپی همه چیز دارد. ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

مهدی ترابی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ضمن بیان این این مطلب اظهار داشت: تیم ما وضعیت خوبی دارد و برای بازی با السد خودمان را آماده می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در تهران دو امتیاز حساس را برابر پاختاکور از دست دادیم و حالا دنبال جبران هستیم. می‌دانیم که در قطر بازی سختی داریم، چون السد یکی از تیم‌های قدیمی و خوب در فوتبال آسیاست، با این حال به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم. اعتقاد من بر این است که می‌توانیم السد را شکست بدهیم.

وی در واکنش به طرح این موضوع که شکست در بازی مقابل السد ممکن است کار پرسپولیس را برای صعود سخت کند، تأکید کرد: هیچ تیمی قبل از شروع مسابقه به باخت فکر نمی‌کند. ما پرسپولیس هستیم، تیمی که فصل گذشته فینالیست آسیا شد. مطمئناً انگیزه زیادی برای برد داریم و هدف‌مان این است که از گروه‌مان صعود کنیم.

 هافبک تهاجمی تیم فوتبال پرسپولیس که در بازی با نساجی مصدوم شد، در مورد آخرین وضعیت مصدومیت خود هم گفت: وضعیت من خدا را شکر بهتر است و مشکلی برای همراهی تیم در بازی برابر السد ندارم.

ترابی در مورد اعتراض بازیکنان و کادر فنی تیم پرسپولیس به قضاوت فغانی در بازی این تیم برابر نساجی عنوان کرد: من یک بازیکن هستم و کارشناسان بهتر می‌توانند در مورد داوری صحبت کنند. فقط امیدوارم پرسپولیس دیگر از داوری ضرر نکند. ما همیشه دوست داریم عدالت در زمین مسابقه پیاده شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس می‌تواند برای سومین فصل پیاپی قهرمان لیگ برتر شود، یادآور شد: پرسپولیس برای کسب سومین قهرمانی پی‌درپی همه چیز دارد. هر چند رقابت فشرده است و دیگر مدعیان هم چشم به قهرمانی دارند، ولی امیدوارم تیم ما در قهرمانی هت‌تریک کند.

 هافبک تهاجمی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا از عملکردش در جمع سرخپوشان راضی است یا نه، اظهار داشت: هدف من خوشحال کردن هواداران و راضی نگه داشتن کادر فنی است. در این زمینه باید کادر فنی صحبت کند، ولی زمان می‌خواهم تا خودم را بیشتر نشان دهم. هر بازیکن وقتی به تیم جدیدی می‌رود طبیعتاً نیاز به زمان دارد. من که به آینده خوشبین هستم.

برانکو ایوانکوویچ: داور 2 پنالتی برای ما نگرفت و بازیکن نساجی را هم اخراج نکرد/ چه کسی از برنامه فشرده بازی‌ها گلایه کرده است؟!جباری: پرسپولیس امسال هم قهرمان می‌شود/ برانکو به فکر بازی با السد بود

 

انتهای پیام/

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط مهدی ترابی پرسپولیس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مهدی ترابی پرسپولیس تهران مهدی ترابی پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۴۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترابی نه، عالیشاه به 5 رسید

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس بازی در آبادان را طوفانی شروع کرد و بعد از دو سه موقعیت در دقیقه 8 به گل رسید.

گل نخست پرسپولیس در دقیقه 8 مسابقه با ارسال ضربه کرنر  و ضربه سر دانیال اسماعیلی‌فر به دست آمد.

با این پاس گل تعداد پاس گل‌های عالیشاه به عدد پنج رسید. جالب اینکه عالیشاه به محض ورود به زمین در بازی رفت هم پاس گل داده بود.

ویدئو: 330330

نکته دیگر اینکه مهدی ترابی در دقیقه سوم این مسابقه می‌توانست تعداد پاس گل‌هایش را به عدد پنج برساند که عیسی آل‌کثیر قدر پاس طلایی او را ندانست اما لحظاتی بعد عالیشاه گلسازی کرد و از ترابی جلو افتاد.

در لحظات ارسال عالیشاه هیچ بازیکنی دانیال اسماعیلی‌فر را پوشش نداده بود و این مدافع با ضربه سر موفق به گلزنی شد.

دیگر خبرها

  • ترابی هم از عالیشاه عقب نیفتاد!
  • ترابی نه، عالیشاه به 5 رسید
  • قاسمپور: شانس برد پرسپولیس بیشتر از نفت آبادان است
  • عکس حزباوی در بازی قهرمانی السد
  • دنیله ده روسی: مقابل میلان همه چیز 50-50 است؛ نمی خواهم مسیر ما در لیگ اروپا به پایان برسد
  • حزباوی در بازی سرنوشت‌ساز فصل
  • پروین به کدام بازیکنان پرسپولیس طعنه زد؟
  • ترمیم معضل بزرگ پرسپولیس توسط اوسمار
  • جدایی کلوپ استرس قهرمانی را بیشتر کرده است
  • تفاضل یا رو در رو؛ قانون حل نشده فوتبال ایران