Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از نشریه اسپانیایی، زین الدین زیدان که نامش در بین گزینه‌های فلورنتینو پرز مدیرعامل باشگاه رئال مادرید، برای سرمربیگری این تیم به چشم می‌خورد، از حضور در جمع کهکشانی‌ها منصرف شده است.

طبق صحبت سران باشگاه رئال، زین الدین زیدان در سکوت رسانه‌ای چندباری با پرز مذاکره کرده که هربار این موضوع نیمه کاره رها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این بار با اختلاف نظری که بین زیزو و مدیرعامل باشگاه رخ داده، حضور او در جمع شاگردان سابقش در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

این نشریه اسپانیایی معتقد است زین الدین زیدان زیر بار فشار‌های سران باشگاه نمی‌رود و آرامش را از هر چیز دیگری مهمتر می‌داند؛ بنابراین سفر نکردن او به مادرید چندان عجیب نخواهد بود.

از زیدان به عنوان گزینه سرمربیگری تیم ملی ایران یاد می‌شد.

بیشتر بخوانید:

آیا سرنوشت هدایت تیم ملی به رئال مادرید گره خورده است؟

رونالدو خانه اش در منچستر را برای فروش گذاشت

همسر سابق بوفون و انتشار عکس فرزندانش با رونالدو + عکس

انتهای پیام/

حضور زیرو در مادرید در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۴۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکای آلمان: تماس بایرن مونیخ با زیدان صرفا یک شایعه است!

بایرن مونیخ روی یولیان ناگلزمان به عنوان سرمربی فصل آینده خود تمرکز کرده است.

طرفداری | اخیراً گزارش‌هایی مبنی بر تماس بایرن مونیخ با زین‌الدین زیدان منتشر شده بود. با این حال، این گزارش‌ها صحت ندارند و هیچ مذاکره‌ای بین دو طرف انجام نشده است.

با جدایی توماس توخل در پایان فصل، بایرن مونیخ به دنبال سرمربی جدیدی است. زیدان از زمان ترک رئال مادرید در سال ۲۰۲۱، مربیگری نکرده و در حال حاضر آزاد است. این دو عامل در کنار هم، زمینه را برای شایعات پیرامون پیوستن زیدان به بایرن فراهم کردند. با این حال فلوریان پلتنبرگ از اسکای آلمان معتقد است که تماس بایرن مونیخ با زین‌الدین زیدان صرفا یک شایعه است و گزینه‌های هدایت باواریایی‌ها کاملا مشخص هستند.

بیشتر بخوانید: تماس بایرن مونیخ با زین الدین زیدان / ادعای مارکا

شایعات پیوند بایرن مونیخ و زین‌الدین زیدان از واقعیت دور است. اخباری مبنی بر تماس بایرن مونیخ با اطرافیان زیدان در روزهای اخیر صحت ندارد. زمانی که هفته‌ها پیش صحبت‌هایی در مورد اخراج احتمالی توخل پیش از موعد مقرر مطرح شد، زیدان به عنوان یک جانشین بالقوه مورد بحث قرار گرفت. بایرن مونیخ اکنون روی یولیان ناگلزمان تمرکز کرده است. دزربی نیز در لیست باقی می‌ماند

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • قدرنادیده‌ترین بازیکن فصل بارسلونا
  • ادعای مارکا؛ تماس بایرن مونیخ با زین الدین زیدان
  • اسکای آلمان: تماس بایرن مونیخ با زیدان صرفا یک شایعه است!
  • تماس بایرن با زیدان برای جانشینی توخل
  • زیزو در مدار مونیخ؛ اسطوره تیم ملی فرانسه به آلمان می رود؟
  • تماس باشگاه بایرن مونیخ با زیدان
  • نه مورینیو، نه ناگلزمن: بایرن به زیدان زنگ زد
  • مسیِ ترک تبار از رئال مادرید جدا می‌شود
  • تکنیک استثنایی و ناب زین الدین زیدان مقابل پرتغال در یورو 2000 (نوستالژی) / فیلم
  • خلاصه بازی رئال مادرید و مایورکا + فیلم