Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده مردم کرمان که در مورد امهال وام‌های کشاورزان بود، گفت: به وزیر اقتصاد توصیه می‌کنیم که این امهال را جدی‌تر بگیرد. این موضوع وظیفه قانونی آن وزارت خانه است.

به گزارش ایسنا، شهباز حسن پور در جلسه علنی امروز یک شنبه مجلس در تذکری شفاهی ضمن عرض تبریک به حجت‌الاسلام رئیسی گفت: آقای رئیسی خود یکی از فرزندان فاضل قوه قضائیه هستند که همواره مورد اعتماد مقام معظم رهبری بوده‌اند و کوله باری از دانش و تجربه را به همراه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم با مشی اخلاقی ایشان نوید فصل جدیدی از کارآمدی قوه قضائیه را در جامعه شاهد باشیم.

نماینده مردم سیرجان در مجلس ضمن تقدیر و تشکر از وزیر راه و شهرسازی به علت سفر به سیرجان خطاب به معاونین وزیر گفت: مصوبات این سفر را جدی گرفته و هر چه سریع‌تر آنها را اجرایی کنید. همچنین از دولت می‌خواهم که نسبت به همسان سازی حقوق‌ها خصوصاً حقوق بازنشستگی کشوری و لشگری اقدام جدی انجام دهد. از دولت می‌خواهم نسبت به معیشت مردم خصوصاً اقشار آسیب پذیر اقدام جدی نماید.

وی در ادامه تذکر خود خطاب به علی مطهری گفت: مجموعه‌ای از نمایندگان مجلس خصوصاً مجمع نمایندگان استان کرمان بالاخص نماینده رفسنجان از شما در مورد امهال وام‌های کشاورزان این استان درخواست دارد. با توجه به تذکر قبلی بنده و دستوری که سابقا داده‌اید هیچ اقدامی صورت نگرفته است. امیدوارم که شما مجدداً در مورد این موضوع تاکید فرمائید.

حسن‌پور در پایان تذکر خود گفت: دشمنان این نظام بی اعتمادی و سیاه نمایی را در دستور کار خود قرار دادند. این در حالی است که کارنامه چهل ساله انقلاب سرشار از موفقیت‌ها و کارهای بزرگ است. دولت نیز با تمام توان در حال کاهش تأثیر تحریم‌های ظالمانه مستکبران است مراقب باشیم که برای رسانه‌های دشمن با سیاه نمایی خوراک درست نکنیم.

علی مطهری در پاسخ به این تذکر تاکید کرد: در رابطه با وام‌های کشاورزان ما به وزیر اقتصاد توصیه می‌کنیم که امهال را جدی‌تر بگیرند. این موضوع وظیفه قانونی وزارت اقتصاد است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: امهال وام کشاورزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۵۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

وزیر کشور از نیروهای فراجا از اجرای طرح نور توسط پلیس قدردانی کرده و آن را در راستای عمل به مطالبه عمومی جامعه دانست.

به گزارش ایسنا، احمد وحیدی در حاشیه آئین تکریم و معارفه استاندار مازندران با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره طرح اخیر پلیس در برخورد با کشف حجاب در کشور، گفت: حجاب از ارزش‌های ملی، دینی و اسلامی ماست و ایرانیان همیشه در طول زمان به رعایت حجاب و عفاف معروف بودند و امروز هم یک دستور قانونی است و اکثر بانوان آن را اجرا می‌کنند.

وی افزود: نیروهای فراجا با رعایت کرامت انسانی و همه جنبه‌های اخلاقی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نمی‌کنند تذکر می‌دهند.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: فراجا به همه مأموران خود تأکید کرده است تفکیک غفلت و اهمال شهروندان در اجرای قانون با تدبیر برای هنجارشکنی و ساختارشکنی با دقت کامل صورت بپذیرد. و سیاست‌های پیشگیرانه در این موضوع چندلایه، منعطف، جامع و دوراندیشانه است. من از پلیس برای اجرای طرح نور که طرحی در راستای مطالبه عمومی جامعه است، قدردانی می‌کنم.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: توضیح معاون وزیر راه درباره حجاب بان های فرودگاه ها: از طرف ستاد امر به معروف می آیند کسی که در تجمع حجاب با سر بر صورت پلیس کوبید(عکس)

دیگر خبرها

  • وزارت ارتباطات به زودی از ماهواره‌های جدید رونمایی می‌کند/ گردشگری در ایران رشد کرده است/ بدهی های ایران به بانک توسعه اسلامی صفر شد
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • خبر خوش وزیر برای سرخابی ها | دستور پرداخت حق پخش رسید
  • وزیر ورزش: امروز در تاریخ ورزش بهترین است
  • امسال قطعی برق برای کشاورزان نخواهیم داشت
  • مرگ کشاورزی با قطع روزانه برق چاه‌ها در اوج نیاز کشاورزان
  • وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد
  • تذکر نماینده مردم شوش در مجلس به وزرای اقتصاد و ورزش
  • تخصیص‌های بودجه‌ پیش از تصویب جداول به صورت علی‌الحساب است
  • هفته بعد گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت در صحن مطرح می‌شود