Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@17:45:14 GMT

یاد و خاطره شهدای تالش گرامی داشته شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۵۶۵۲۶

یاد و خاطره شهدای تالش گرامی داشته شد

آستارا - ایرنا - یادواره 285 شهید و 12 لاله گمنام تالش، در آستانه 22 اسفندماه روز گرامیداشت شهدا، طی آئینی با حضور مردم و مسئولان این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا نماینده ولی فقیه در استان گیلان روز یکشنبه در این یادواره در مسجد جامع شهر تالش گفت: ایثارگران و آزادگان به جوانان امروز بگویند که در هشت سال دفاع مقدس، برای رضای خدا و حفظ میهن و ارزش ها جنگیدند و امروز، میدان عمل برای جوانان فراهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آیت الله رسول فلاحتی افزود: تنها کشوری که با اقتدار در برابر سلطه جهانی ایستاده، جمهوری اسلامی ایران است و آینده انقلاب اسلامی و کشور، در دست جوانان خواهد بود.
وی خطاب به مسئولان بیان کرد: شهدا و مردم برای این کشور زحمت زیادی کشیده و جان های شیرینی فدا کرده اند و اکنون باید قدر جوانان دانسته شود و قشر جوان نیز، علم و توانمندی خود را ارتقا دهد.
وی ادامه داد: جوانان، استوانه های اقتدار هر جامعه هستند و باید علاوه بر حمایت از آنها، دشمن را به آنان بشناسانیم تا هرگز مورد سوء استفاده قرار نگیرند.
فلاحتی گفت: اغلب شهدا نوجوان و جوان بودند و قشر جوان امروز نیز باید با مطالعه، علم اندوزی و بصیرت افزایی راه نفوذ دشمن را ببندد و برای آینده روشن کشور تلاش کند.
امام جمعه رشت اظهار کرد: همه چیز را مدیون شهدا هستیم و نشستن پای خاطرات دوران دفاع مقدس، زنده کردن ارزش ها و آرمان های شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی وظیفه ماست.
مداحی و پخش نماهنگ شهدا از بخش های دیگر این یادواره بود.

** مسابقات کشتی یادبود غنی زاده کشتی گیر پیشکسوت تالش برگزار شد
کشتی گیران شهرهای هشتپر، اسالم و لیسار تالش، به مناسبت یادبود براتعلی غنی زاده کشتی گیر پیشکسوت این شهرستان، مسابقه دوستانه برگزار کردند.
رئیس هیات کشتی تالش روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: زنده یاد غنی زاده از دوران کودکی در رشته ورزشی کشتی فعالیت کرده و از نظر اخلاقی و پهلوانی اسوه ورزشکاران و جوانان بود و عنوان های قهرمانی های متعددی در سطح استان کسب کرده و شاگردان بسیاری را به جامعه کشتی تحویل داده بود.
پیمان استوار اظهار کرد: این رقابت ها روز گذشته با شرکت ده ها کشتی گیر نونهال، نوجوان، جوان و بزرگسال به میزبانی شهر اسالم و با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد و نفرات برتر به مسابقات استانی راه خواهند یافت.
تالش با بیش از 200 هزار نفر جمعیت به فاصله 110 کیلومتر در غرب مرکز استان گیلان قرار دارد و در این شهرستان، چهار هزار و 600 ورزشکار شامل یک هزار و 125 زن و سه هزار و 475 مرد در 30 هیات ورزشی فعالیت می کنند.
7106 / 7124 / 2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي يادواره شهدا تالش گيلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۶۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای قدس در میناب


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، حجت الاسلام و المسلمین محسن ابراهیمی امام جمعه میناب گفت: جهاد در راه خدا همیشه و هر زمان وجود دارد و امنیت ایران مدیون شهدا است.
سردار جاویدان فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان نیز گفت: باید قدر شهدا را بدانیم و راه و روش آنان را سرمشق زندگی خود قرار دهیم.
در این مراسم حاضران حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه را محکوم کردند و علیه رژیم صهیونیستی شعار مرگ بر اسرائیل سردادند و از عملیات غرور آفرین سپاه حمایت و تشکر کردند.
در پایان هم از خانواده شهدا قدردانی شد.

بیشتربخوانید:برگزاری یادواره شهید دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس

دیگر خبرها

  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • پیش‌بینی ۳۰۰ عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • هفته کارگر در بوشهر با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • عملیات «وعده صادق» اثبات ایستادگی رهبر و ملت ایران بر مواضع نظام بود
  • آشنایی نسل جوان جامعه با ایثارگری‌های شهدا
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • برگزاری یادواره شهدای قدس در میناب