Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از همدان، همایش پیاده‌روی خانوادگی جامعه ایثارگران ملایر امروز، 19 اسفندماه به همت هیئت جانبازان و معلولان، با همکاری ادارات بنیاد شهید و ورزش وجوانان و هیئت همگانی این شهرستان به مناسبت گرامیداشت سالروز بزرگداشت روز شهدا و با هدف افزایش نشاط و شادابی و تقویت روحیه ورزشکاری در قشر ایثارگر با حضور تنی چند از روسای هیئت‌های ورزشی، پیشکسوتان و جانبازان معلولان و ورزشکاری که در استان و کشور صاحب مقام و مدال هستند، برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر در حاشیه برگزاری این همایش با گرامیداشت 22 اسفند، سالروز تأسیس بنیاد شهید به فرمان امام خمینی(ره) در سال 1358 و روز بزرگداشت شهدا، گفت: هدف از برگزاری این گونه برنامه‌های شاد و متنوع فرهنگی، افزایش نشاط و شادابی و تقویت روحیه ورزشکاری در قشر ایثارگر است.
مهدی رضایی برگزاری این همایش را حرکتی ارزشی دانست و تصریح کرد: شهدا و جانبازان بهترین الگو برای ورزشکاران و نسل جوان ما هستند.
یادآور می‌شود، در پایان به 80 نفر از شرکت کنندگان در همایش به قید قرعه و به رسم یاد بود کارت هدیه اهدا شد همچنین امروز به مناسبت گرامیداشت فرارسیدن سالروز بزرگداشت روز شهدا، با حضور حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین محمدباقر برقراری، امام جمعه ملایر، رئیس ورزش و جوانان، رئیس اداره بنیاد شهید و مسئولان دفاتر نمایندگان مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از خانواده معظم شهید گرانقدر «داریوش ساکی» از شهدای ورزشکار ملایر دیدار و تجلیل به عمل آمد. کاشت نهال درخت به نیت ۵ تن از سرداران و امیران شهید شهرستان ملایر در استادیوم تختی از دیگر برنامه های امروز بود.
انتهای پیام

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان همایش پیاده روی بنیاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۷۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران

سید احمد موالی زاده فرماندار اهواز به منظور بررسی و پیگیری مشکلات بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲ اهواز از بخش های مختلف این بنیاد بازدید کرد.

فرماندار اهواز در این بازدید ضمن نشست با اصغر بایمانی نژاد رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲، معاونین و تعدادی از مسئولان و کارشناسان بنیاد، مسائل و مشکلات خانواده های شهدا،جانبازان و ایثارگران را مورد بررسی قرار دادند.

موالی زاده ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲، از پیگیری ویژه جهت رفع مشکلات جامعه هدف خبر داد و گفت: رفع مشکلات خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در اولویت قرار دارد و همه وظیفه داریم مشکلات این قشر را با جدیت پیگیری و رفع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش»
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام
  • قوانین مصوب با اعتبارات بنیاد شهید همخوانی ندارد
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • اجرا شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در ایلام در حوزه بنیاد شهید
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط