Web Analytics Made Easy - Statcounter

مارکو رویس، کاپیتان دورتموند بعد از پیروزی 3-1 تیمش مقابل اشتوتگارت گفت او و هم‌تیمی‌هایش با کسب این پیروزی زیر باران سیل‌آسا و شرایط بد آب و هوایی کار بزرگی کرده‌اند.به گزارش بلاغ،بوروسیا دورتموند دیروز در ورزشگاه خانگی خود در حالی به مصاف تیم قدرتمند اشتوتگارت رفت که می‌دانست عدم پیروزی در این بازی به احتمال زیاد به معنای عقب افتادن امتیازی این تیم از رقیب اصلی‌اش بایرن مونیخ خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما درحالیکه دورتموندی‌ها مصمم به پیروزی بودند بارش شدید و سیل‌آسای باران و شرایط بد آب و هوایی، کار را برای شاگردان لوسین فاوره بسیار دشوار کرده بود. مارکو رویس، کاپیتان زردپوشان در پایان بازی گفت او و هم‌تیمی‌هایش با کسب پیروزی 3-1 مقابل اشتوتگارت در این شرایط آب و هوایی، موفق به انجام کار بزرگی شده‌اند.

 

رویس در گفتگو با خبرنگاران گفت:" وضعیت هوا امروز وحشتناک بود. با اینحال کنترل بازی دست ما بود هر چند اشتوتگارت در ضدحمله‌ها خطرناک نشان می‌داد. ما در نیمه اول خودمان کارمان را سخت کردیم و توپهای آخر را هدر دادیم ولی در نیمه دوم موفق شدیم صبور بمانیم و سرعت بازی را افزایش دهیم".

 

کاپیتان دورتموند در ادامه گفت:" وقتی نتیجه 1-1 شد ما به خودمان باور داشتیم که می‌توانیم نتیجه را برگردانیم و پیروز شویم. ما باور داشتیم که شایسته پیروزی هستیم. من وقتی پشت پنالتی ایستادم وضع هوا دیگر خیلی خراب شده بود. باید کمی صبر می‌کردم تا اوضاع بهتر شود تا شاید بتوانم در چند ثانیه که وضعیت کمی بهتر شده ضربه‌ام را به توپ بزنم. باران از هر طرف مثل شلاق به سر و صورتم می‌کوبید. ولی من به این شرایط عادت دارم".

 

رویس در ادامه گفت:" ما بازی سختی را پشت سر گذاشتیم و نشان دادیم که از نظر روحی چقدر قوی هستیم".

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۷۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیمئونه: در خط حمله آن قدرت همیشگی‌‌ را نداشتیم

سرمربی اتلتیکومادرید به شگست تیمش مقابل بوروسیا دورتموند و حذف از گردونه لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیه‌گو سیمئونه که مردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه بوروسیا دورتموند تن به شکست 4 بر 2 دادند و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با قبول شکست 5 بر 4 از راهیابی به جمع چهار تیم این رقابت‌ها بازبمانند، پس از این دیدار گفت: باید به دورتموند تبریک بگوییم. ما به بهترین شکل ممکن که می‌توانستیم رقابت کردیم و حالا باید تمرکزمان را روی لالیگا بگذاریم.  

وی افزود: تیم تمام تلاشش را برای کسب پیروزی به کار بست و واکنش خیلی خوبی به گل‌های دورتموند داشت و بازی را به تساوی 2-2 کشاند اما دورتموند پس از آن هر تلاشی که برای گلزنی داشت، نتیجه داد. ما هر کای که می‌شد، انجام دادیم و چیز بیشتری برای گفتن ندارم.

ترزیچ: با شایستگی به مرحله نیمه‌نهایی رسیدیم

سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید در پایان خاطرنشان کرد: ما نتوانستیم در خط حمله آن قدرت همیشگی‌‌مان را به نمایش بگذارم. به هر حال فوتبال همین است و باید به حریف تبریک گفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکست الهلال و افسوس بزرگ برای سپاهان
  • بایرن مونیخ مقصد مورد علاقه کریس فوریش؛ باواریایی‌ها پیشتاز رقابت بر سر وینگر اشتوتگارت
  • جشن بازیکنان دورتموند در مقابل دیوار زرد ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک پس از کسب پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید / فیلم
  • جشن بازیکنان دورتموند در رختکن پس از پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • سیمئونه: در خط حمله آن قدرت همیشگی‌‌ را نداشتیم
  • سیمئونه: بازیکنان اتلتیکو مادرید در طول مدت بازی، دقیقا برخلاف خواسته‌های من عمل کردند
  • ترزیچ: شایسته صعود به نیمه‌نهایی بودیم؛ دورتموند نسبت به مرحله گروهی، تیم بهتری شده‌است
  • دورتموند ۴ (۵) - (۴) ۲ اتلتیکو مادرید/ دیوار زرد روی سر سیمئونه آوار شد+ فیلم
  • بلینگام: سیتی قوی است ولی ما رئال مادرید هستیم!‏
  • ترزیچ: به دنبال قدردانی از وستفالن هستیم؛ مارکو رویس باید ثابت کند که اشتباه می‌کنم