Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوازنده سازهای کوبه‌ای گروه موسیقی رستاک با بیان اینکه پروژه «در خانه بی مرز» با تمرکز بر مخاطب غیرایرانی اجرایی می شود، گفت: ایده این پروژه از فیدبک هایی که از مخاطبان غیر ایرانی در سه سال گذشته گرفتیم شکل گرفت.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، نشست گروه موسیقی «رستاک» درباره پروژه جدید گروه ظهر امروز یکشنبه۱۹ اسفند با حضور اعضای این گروه موسیقیایی امید مصطفوی کوله‌ای،اکبر اسماعیلی‌پور نوازنده تار و عود و سه‌تار، دینا دوستی نوازنده زهی آرشه‌ای، فرامرز مرادی، نوازنده و خواننده، سیامک سپهری، سرپرست گروه موسیقی رستاک، بهزاد مرادی، نوازنده و خواننده موسیقی، وحید اسدالهی نوازنده نقاره،حامد بلندهمت، نوازنده همه سازهای بادی و سپهر سعادتی بیسیت گروه و نوازنده کنترباس و گیتار در کافه کاره برگزار شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در ابتدای این نشست فیلمی از اجراهای گروه موسیقی رستاک در خارج از کشور و همراه با اظهار نظرهای مخاطبان غیر ایرانی در سراسر دنیا پخش شد .

 

در این نشست «مجید پوستی»  گفت: من از ابتدا با رستاک همکاری داشتم  و همکاری ام با گروه مقطعی نبود اما یک سال است به طور جدی روی استیج  با رستاک همکاری می‌کنم. چرا نام فعالیت اخیرمان پروژه است چون پروسه تولید و انتشار فعالیت اخیر مقداری متفاوت خواهد بود از کارهای قبلی که کردیم که جداگانه و مستقل  منتشر می‌شود و بعدا تصمیم می‌گیریم درباره  اینکه به شکل آلبوم منتشر شود.

 

«نوازنده سازهای  کوبه‌ای گروه موسیقی رستاک» درباره پروژه «در خانه بی مرز»این گروه موسیقی توضیح داد:  پروژه «در خانه بی‌مرز» در فعالیت سه سال گذشته  گروه خیلی آرام و خود به خود شروع شد همانطور که از اجراهای خارجی فیدبک می‌گرفتیم به ذهنمان رسید، الان این پروژه مهم‌ترین فعالیت ماست،  این پروژه تمرکزش روی مخاطب غیر ایرانی است مدت کوتاهی است روی آن متمرکز شدیم و ابعادش برایمان مشخص شده است. قطعاتی که هدف اصلیشان مخاطب غیر ایرانی است.

 

وی اظهار کرد: در پروژه "در خانه بی مرز"بیشتر به  بازخوردهای مخاطبان غیر ایرانی  توجه کردیم،  این برخوردها باعث شد ما در روند سه سال گذشته به سمت قطعاتی برویم که اشتراکاتی با موسیقی مخاطبان غیر ایرانی ما دارد و ویژگی‌های قطعات برای ما مشخص‌تر شد و می‌خواهیم روی چنین قطعاتی متمرکز شویم.

 

مجید پوستی در بخشی دیگر از سخنانش درباره اجرای شادیانه ها در گروه موسیقی رستاک گفت: کار سخت‌تر وقتی می خواهیم بر روی شادیانه‌ها کار شود.

 

وی  همچنین درباره فعالیت پژوهشی گروه موسیقی رستاک اظهار کرد:  شیوه پژوهشی ما کاربردی بوده نه اینکه سند از آن بیرون بیاید.

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری خبرگزاری شبستان خطبه های نماز جمعه شبستان کانون های مساجد کانون مساجد نماز جمعه گروه موسیقی رستاک پروژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۷۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فعالیت‌های ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳/ نخستین کنسرت با موسیقی بدون کلام

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، امین سالمی رهبر ارکستر نوای آفتاب ضمن بیان این خبر، عنوان کرد: نخستین اجرای ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳، سی و یکم خرداد ماه و با اجرای یک کنسرت موسیقی بدون کلام همراه خواهد شد.

وی درباره علت اجرای کنسرتی بدون حضور خواننده و بی کلام توضیح داد: از سال ۱۳۸۷ که اجرا با ارکستر‌های مختلفی را آغاز کردم همیشه دغدغه‌مان این بود که در کنار خواننده‌ای که همراه ارکستر اجرا می‌کند، توانایی‌های خود ارکستر و اعضا ارکستر نیز دیده شود چرا که عموما توانایی ارکستر‌ها به دلیل حضور یک خواننده تحت الشعاع محبوبیت یا عدم محبوبیت خواننده قرار می‌گیرند و آنطور که باید و شاید گروه ارکستر به چشم نمی‌آیند.

ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۲ در دو مجموعه اجرا با خواننده همراه بود، اما برای سال جدید با مشورت دوستان و همکارانم در ارکستر و موسسه نوای آفتاب مهر تصمیم بر آن شد که کنسرتی بدون کلام با ارکستری ۴۰ نفره داشته باشیم.

به گزارش روابط عمومی ارکستر، قطعات اجرا تنظیم و آماده شده است و تمرینات ارکستر نوای آفتاب از دهم اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و پس از اخذ مجوز از دفتر موسیقی درباره نحوه بلیت فروشی، سالن اجرای کنسرت و قطعات اجرایی اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست ماهانه هنرمندان موسیقی با اجرای ۵ کنسرت
  • پروژه‌های بزرگ برق‌ آبی را در۲۰ کشور اجرایی می‌کنیم | انتقال دانش ایرانی به سریلانکا
  • رئیسی: پروژه‌های بزرگ برق‌ آبی را در۲۰ کشور اجرایی می‌کنیم/ انتقال دانش ایرانی به سریلانکا
  • رئیسی: در۲۰ کشور پروژه های بزرگ برق _آبی را اجرایی می‌کنیم | رئیس جمهور سریلانکا: از شما یاد گرفتیم
  • آغاز فعالیت‌های ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳/ نخستین کنسرت با موسیقی بدون کلام
  • پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد | قاچاق دختران به خارج ا پروژه‌های کینگ، چتربیت و رافائل چه بودند؟
  • شنیدن فهرست بهاری خوانندگان در اردیبهشت/ «غزه» همچنان مهم است!
  • تحول بی نظیر موسیقی مدرن با آلبوم جدید مُجال
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • جنگیدن برای ذائقه‌سازی مخاطب موسیقی بسیار سخت شده است