Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه ماشین سازی در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال درباره مالکیت مشترک این باشگاه و باشگاه تراکتورسازی گفت: ما ۲ ساختار و ۲ شناسه ملی مجزا داریم. همین موضوع برای باشگاه داماش هم بود و فیفا به آن‌ها نامه ارسال کرد و آن‌ها به فیفا اعلام کردند که ساختار مجزا دارند و فیفا هم این موضوع را پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما این دانش که یک فرد حقیقی و حقوقی نمی‌تواند ۲ تیم را داشته باشد اکنون به دست نیاوردید. تیم‌های استقلال و پرسپولیس ۴۰ سال است یک مالک دارند، پیکان، سایپا و ذوب‌آهن همین طور است.

نصیرزاده در پاسخ به این سؤال که آیا مالک استقلال و پرسپولیس هم امروز یک شال می‌اندازد و فردا یک شال دیگر، گفت: شما ۲ تومانی را رها کرده‌اید و ۲ ریالی را گرفته‌اید. این ویژگی در جا‌های دیگر هم هست، میکروفن‌هایتان را به جا‌های دیگر ببرید. ما زمانی بر سر همین موضوع با دستور مقامات بالا وحید امیری را به صورت رایگان از نفت مسجدسلیمان به نفت تهران دادیم. شما هم مانند ما بخش خصوصی هستید. آن‌ها تخلف‌شان زودتر ما بوده است. ۴۰ ساله است و برای ما شاید ۴ ماه رخ داده است. اطلاعات‌تان را کامل‌تر کنید. زمانی محل تغذیه ۲ باشگاه یکی باشد آن وقت زیر سئوال می‌رود. چرا تا به حال نرفته‌اید بگویید. چرا موضوع استقلال و پرسپولیس را نگفته‌اید.

او درباره حامی مالی ۲ باشگاه گفت: حامی‌های مالی به علت مسائل تبانی نباید مشابه باشند. من از شما می‌پرسم ابلاغیه مدیران عامل استقلال و پرسپولیس را چه کسی می‌دهد؟ میکروفن‌هایتان را آنجا ببرید.

بیشتر بخوانید: 

مهاجری سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز شد

۵ بازیکن جدید به ماشین سازی تبریز پیوستند

۶ بازیکن جدید در باشگاه ماشین سازی تبریز

انتهای پیام/

اظهارات نصیرزاده درباره مالکیت مشترک باشگاه‌های تبریزی 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۷۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفاری زیر دریای عمان با ماشین حفاری دانش‌بنیان ایرانی

متخصصان یک شرکت دانش‌بنیان موفق شدند، دستگاه حفاری زیر دریا را داخلی‌سازی کنند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ماشین حفاری زیر دریا محصولی است که طراحی و بخش اعظمی از آن را یک شرکت دانش‌بنیان در قزوین انجام داده است. 

این دستگاه برای پروژه‌ای ساخته شده که برای نخستین بار در کشور اجرا می‌شود و قرار است که کار حفاری را در زیر دریای عمان انجام دهد.

این شرکت تجربه موفق به روش میکروتونلینگ در حفاری فاضلاب اهواز را در گذشته دارد و همین امر، متخصصان این شرکت را برای ساخت ماشینی بزرگتر و به مراتب پیچیده‌تر امیدوار کرد.

در محیط کاری این دستگاه بحث فشار آبی وجود دارد و تجهیزات خاصی در این پروژه استفاده می‌شود؛ براساس شرایط زمین، نوع کاتر تعیین می‌شود که چه نوع TBM و چه نوع کلّه حفاری، مناسب آن زمین است.

تولید آب از طرح‌های شیرین‌سازی آب دریا در استان بوشهر بیش از 3 برابر افزایش یافت + تصویر

حاصل تلاش چندین ماه کار مهندسی، ساخت ماشینی با قابلیت حفر تونل به قطر 2500 میلی‌متر است. سرِ حفار دستگاه یا "کاترهد" دستگاه با حرکت چرخشی که انجام می‌دهد سنگ‌ها و مصالحی که داخل و زیرزمین است را می‌کَنَد. همچنین از کلّه حفار تا قسمت‌های بیرونی دستگاه، از طریق کنترل کابین انجام می‌شود.

این محصول دانش‌بنیان امروز به سواحل دریای عمان در چابهار می‌رود تا توانمندی صنعت کشور در حفاری زیر دریا به اثبات برسد.

دو خط 850 متری وجود دارد و آبگیر محسوب می‌شود و یک خط نیز مربوط به پساب است.

آب شیرین‌کن‌هایی که در گذشته ساخته شده‌اند به صورت لوله‌گذاری داخل دریا بوده است و تنها چیزی که آن متمایز می‌کند میکروتونلینگ زیر دریا است.

هدف طرح، انتقال آب دریا برای شیرین‌سازی به درخواست پتروشیمی مکران است. استفاده از روش حفاری زیر دریا علاوه برتوجه به الزامات زیست محیطی، افزایش ظرفیت شیرین‌سازی آب و شکوفایی صنعت کشور را به همراه دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (ویدئو) انتقاد خیابانی از واگذاری استقلال و پرسپولیس: این خصوصی‌سازی نیست
  • انتقاد جواد خیابانی از وضع خصوصی سازی سرخآبی ها + ویدئو
  • رئیسی کیا: شکست در واگذاری استقلال و پرسپولیس شکست خصوصی‌سازی است/ فدراسیون جلوی رقابت مالی ناسالم و پول پاشی را بگیرد
  • استقلال - پرسپولیس؛ این بازی تاریخی قهرمان را مشخص می کند!
  • حفاری زیر دریای عمان با ماشین حفاری دانش‌بنیان ایرانی
  • مومنی و کاظمی قاضیان دیدارهای سرخابی‌ها
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی‌ها/ رد یک شایعه درباره خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی‌ها/ رد یک شایعه در مورد خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی ها/ رد یک شایعه در مورد خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • شافعی: ترفند استقلالی ها به حاشیه بردن سرخپوشان است/ پروژه واگذاری سرخابی ها شکست می خورد