Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@22:31:01 GMT

اصفهان| ذوب‌آهن و النصر؛ دوئل امید و ثروت

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۵۸۰۵۰

اصفهان| ذوب‌آهن و النصر؛ دوئل امید و ثروت

تیم فوتبال ذوب‌آهن در دومین روز از دور رفت رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، به مصاف تیم النصر عربستان خواهد رفت. ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، رقابت‌های هفته دوم از دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2019 از روز دو‌شنبه 20 اسفند آغاز می‌شود که در یکی از این دیدارها ذوب‌آهن ایران در ورزشگاه آل مکتوم دبی به مصاف تیم النصر عربستان می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوب‌آهن که با حذف تیم‌های الکویت و الغرافه در مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، به مرحله گروهی راه یافت، پس از تساوی خانگی در روز نخست دور رفت مسابقات، حالا باید آماده نبرد در دومین روز مقابل نماینده عربستان شود. دیداری که اگر با پیروزی ذوب‌آهن همراه گردد، می‌تواند راه صعود این تیم را به مرحله حذفی مسابقات هموار کند.

سبزپوشان اصفهانی که در نخستین قدم از مرحله گروهی به مصاف تیم الزورا عراق رفته بودند، با وجود آنکه می‌توانستند پیروز میدان باشند، تن به تساوی بدون گل دادند تا ادامه کار برای آن‌ها سخت شود. شاگردان منصوریان در دیدار با تیم الزورا عراق به راحتی می‌توانستند صاحب هر 3 امتیاز بازی شوند، اما واکنش‌های خارق‌العاده دروازه‌بان تیم عراقی در کنار بی‌دقتی مهاجمان باعث شد تا ذوبی‌ها 2 امتیاز ارزشمند خانگی را از دست دهند.

سبزپوشان اصفهانی در شرایطی آماده مصاف با النصر می‌شوند که پس از 13 هفته ناکامی در رقابت‌های لیگ برتر، پنج‌شنبه گذشته مقابل پدیده به یک پیروزی روحیه‌بخش رسیده و با آمادگی روحی کامل راهی دبی شده‌اند.

بازی ذوب‌آهن مقابل النصر بدون شک سخت‌ترین بازی سبزپوشان در مرحله گروهی است. آنها مقابل تیمی به میدان می‌روند که بازیکنان باکیفیت و ستاره‌های بزرگی را در ترکیب خود دارد و از طرف دیگر شکست‌شان در بازی نخست مرحله گروهی مقابل الوصل، باعث می‌شود که النصری‌ها برای زنده ماندن امیدهای صعودشان، با تمام توان به مصاف ذوب‌آهن بیایند.

در این سو ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان عملکردی متفاوت نسبت لیگ برتر داشته و بازی‌های باکیفیتی را به نمایش گذاشته است. نظم تیمی مناسب، دوندگی بی‌امان و انگیزه بالای بازیکنان 3 فاکتور اصلی نمایش‌های خوب ذوبی‌ها در لیگ قهرمانان بوده و همین عوامل می‌تواند در بازی فردا شب نیز برای شاگردان منصوریان راه‌گشا باشد. نقطه قوت ذوب‌آهن برای این بازی را می‌توان دفاع تیمی منظم در کنار قدرت جنگندگی بازیکنان خط میانی این تیم دانست. بازگشت کریستین اوساگوانا به ترکیب ذوب‌آهن در کنار حضور بازیکنان شوت‌زنی مانند حدادی‌فر و محمدرضا حسینی می‌تواند در بهتر شدن آهنگ حرکتی این تیم تأثیرگذار باشد.

ذوب‌آهن روز دوشنبه باید به مصاف تیمی برود که از خط حمله قویی برخوردار است. النصر در این فصل با 45 گل زده صاحب چهارمین خط حمله لیگ عربستان بوده و در 23 بازی، 16 برد، 4 مساوی و 3 باخت کسب نموده و با 52 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارد. ستاره اصلی النصر حمد عبدالرزاق مراکشی است که با زدن 2 گل مقابل الاتفاق نقش پررنگی در صعود تیمش به مرحله گروهی داشته و با 17 گل زده، دومین گلزن لیگ عربستان است.

این تیم در خط هافبک خود نیز صاحب چند بازیکن خطرناک است، جولیانو دی پائولا هافبک هجومی النصر، از مهره‌های کلیدی این تیم بوده و در فصل جاری 7 گل برای تیمش به ثمر رسانده و 3 پاس گل داده است، این بازیکن از قدرت شوت‌زنی بالایی برخوردار است و نقش مهمی در طراحی حملات النصر دارد.

نقطه ضعف اصلی این تیم خط دفاعی آن است. النصری‌ها در لیگ داخلی خود، طی 23 بازی، 21 گل را دریافت کرده‌اند که نشان از ضعف این تیم در فاز دفاعی داشته و بدون شک اگر ذوبی‌ها مقابل النصر با هوش عمل کرده و قدر فرصت‌های ایجاد شده را بدانند، می‌توانند از ضعف این تیم در خط دفاعی بهره ببرند.

چالش اصلی منصوریان در این بازی مقابله با خستگی مفرط بازیکنانش است. فشردگی بالای مسابقات لیگ برتر و فاصله بسیار کم بازی‌های داخلی با لیگ قهرمانان آسیا، فشار مضاعفی را به بازیکنان ذوب‌آهن وارد کرده و آنها را از نظر بدنی در سطح پایین‌تری از حریف عربستانی خود قرار داده است. این در حالی است که مسئولان عربستانی حمایت ویژه‌ای از نمایندگان خود داشته و با باشگاه‌های حاضر در لیگ قهرمانان نهایت همکاری را دارند.،

واقعیت آن است که ذوب‌آهن مقابل النصر کار بسیار سختی را پیش‌رو دارد این دیدار یک جنگ نابرابر است، اما با این حال شاگردان منصوریان اگر بتوانند در این دیدار حتی با یک امتیاز برگردند نیز، با توجه به بازی‌های آینده می‌توانند به صعود امیدوار باشند.

بازگشت مهاجم نیجریه‌ای به تمرینات تیم فوتبال ذوب‌آهن آماده‌سازی النصر عربستان برای رویارویی با شاگردان منصوریان فشار عربستانی‌ها روی سرمربی پرتغالی النصر پیش از بازی با ذوب‌آهن

مصدومان و محرومان:

2 تیم برای این دیدار محرومی ندارند. ذوبی‌ها در این دیدار رحیم زهیوی و محمدرضا خلعتبری و ماریون سیلوا را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشته و هادی محمدی را بنا به تنبیهات انضباطی از فهرست تیم کنار گذاشته‌اند.

گلزنان برتر:

در تیم ذوب‌آهن کریستین اوساگوانا با 2 گل زده و در تیم النصر عبدالرزاق حمدالله با 17 گل زده برترین گلزنان 2 تیم هستند.

ترکیب احتمالی النصر عربستان:

برد جونز، سلطان الغانم، عمرهوساوی، عبدالله مادو، عبدالرحمن العبید، عبدالعزیز الجبرین، عبدالله الخیبری، فهد الجومیه، جولیانو دی پائولا، یحیی الشهری، عبدالرزاق حمدالله

سرمربی: روی ویتوریا

ترکیب احتمالی ذوب آهن:

رشید مظاهری، وحید محمدزاده، محمد نژادمهدی، میلاد فخرالدینی، حمید ملکی، حمید بوحمدان، قاسم حدادی‌فر، زبیر نیک‌نفس، محمدرضا حسینی، کریستین اوساگوانا، محمدرضا عباسی

سرمربی: علیرضا منصوریان

برنامه بازی‌های آینده گروه A لیگ قهرمانان آسیا به این شرح است:

دوشنبه 19 فروردین 98

الوصل - ذوب‌آهن

النصر عربستان - الزوراء

سه‌شنبه 3 اردیبهشت 98

الزورا‌ - النصر عربستان

ذوب‌آهن - ‌الوصل امارات

انتهای پیام/ ز

R41346/P/S6,51/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۸۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!

رئیس لالیگا اعلام کرد که مسابقات فوتبال اسپانیا در آمریکا برگزار می‌شود.

به گزارش فارس،‌ خاویر تباس از برگزاری لالیگا در آمریکا از فصل 2026-2025 خبر داد.

تباس در خصوص اینکه چه تعداد مسابقه و در کدام هفته‌ها در آمریکا برگزار می‌شود را به وقتی دیگر موکول کرد. به احتمال فراوان بازی‌های لالیگا اگر در آمریکا برگزار شود، به وقت ایران بامداد خواهد بود.

فوتبال اسپانیا به دلیل درآمد زایی در این سال‌ها تصمیم گرفته در ورزشگاه‌های نقاط دیگر جهان مسابقات خود را برگزار کند.

از 2 سال پیش، بازی‌های سوپرکاپ اسپانیا در عربستان برگزار می‌شود!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مسی و رونالدو، مانند فراری و لامبورگینی هستند شکست پروژه لژیونرهای پولی در عربستان!

دیگر خبرها

  • اخراج بی‌رحمانه ابراهیمی از بازی مهم(عکس)
  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • قطبی: می‌خواهیم بازی به بازی پیشرفت کنیم
  • تمسخر گسترده الهلال: حریف ده نفره نشود، نمی‌توانید!
  • یک دوئل مرغوب ایرانی در جام حذفی
  • (عکس) کامنت جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلال عربستان!
  • خودداری کرسپو از اظهارنظر درباره النصر و الهلال
  • دوئل دو کشتی‌گیر ایرانی / کادرفنی تصمیم خود را برای یزدانی و قاسمپور اعلام کرد
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی