Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-28@10:31:27 GMT

مراودات بین‌المللی با رویکرد صیانت از ارزش‌ها باشد

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۵۸۰۹۵

مراودات بین‌المللی با رویکرد صیانت از ارزش‌ها باشد

به گزارش ایکنا از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی در جلسه شورای امور بین‌الملل استان، ضمن مهم برشمردن این جلسه، اظهار کرد: با توجه به جایگاه مهم استان در سطح بین‌الملل، مدیران ذیربط باید براساس پروتکل‌ها و سیاست‌های وزارت خارجه اقدام نمایند.
استاندار اصفهان با بیان اینکه در امور بین‌الملل استان باید ضوابط و چارچوب‌های نظام مدنظر قرار گیرد، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالای استان در بخش‌های مختلف باید برای افزایش مراودات و گردشگری گام برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رضایی با اشاره به لزوم گسترش روابط فرهنگی و اجتماعی و همچنین علمی و دانشگاهی اظهار کرد: نباید تنها بر روی روابط سیاسی بین کشورها تمرکز شود و باید سفرها در قالب اتاق بازرگانی و دانشگاه‌ها، هنرمندان گسترش یابد.
وی با تاکید بر اینکه باید فضای بیشتر برای فعالیت تورهای گردشگری فراهم گردد، تصریح کرد: برگزاری هفته‌های فرهنگی اصفهان در کشورهای مختلف و بالعکس می‌تواند در تعاملات فرهنگی تاثیرگذار باشد.
رضایی تاکید کرد: باید ضمن صیانت از ارزش‌ها بتوانیم تدابیر لازم را برای گسترش مراودات بکارگیریم.
استاندار اصفهان با اشاره به برگزاری مراسم گرامیداشت روز اصفهان، و جشن‌های ملی و مذهبی، بیان کرد: باید در این مراسم‌ها به ابعاد شخصیتی بزرگان دین و انقلاب و شخصیت‌های بزرگ ملی کشور نیز پرداخته شود.
وی از آمادگی اصفهان برای میزبانی از تورگردان‌ها و شرکت‌های تورگردانی بین‌المللی خبر داد و افزود: باید با برگزاری همایش‌ها و برنامه‌های بین‌المللی در اصفهان، بتوانیم توانمندی‌ها و ظرفیت‌های اصفهان را برای جذب گردشگران خارجی بکار گیریم.
رضایی با تاکید بر اینکه بخش‌های مختلف نباید فعالیت‌های یکدیگر را خنثی نمایند، افزود: باید همدل و همزبان و با هم افزایی بیشتر و احترام به سلیقه‌های مختلف در راستای توسعه استان بویژه صنعت گردشگری در اصفهان تلاش کنیم.
مدیرارشد استان با اشاره به اینکه توسعه فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان در حال پیگیری است و اقدامات موثری در حال انجام است، گفت: در برنامه‌های مرتبط با امور بین‌الملل باید پروتکل‌ها و سیاست‌های وزارت خارجه در راس برنامه‌ها قرار گیرد.
استاندار اصفهان با اشاره به بازگشایی زاینده رود در ایام نوروز با دستور رئیس جمهور محترم با محفوظ ماندن سهم آب کشاورزان غرب و شرق، تصریح کرد: این امر علاوه بر افزایش مسافران در ایام نوروز، باعث افزایش نشاط و شادابی در مردم خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: مراودات فرهنگی روابط بین الملل اصفهان گردشگری استاندار اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۸۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صیانت از جان با جریمه؛ افزایش رسمی مبالغ جرایم رانندگی مطابق با تورم! | فیلم

سخنگوی دولت اعلام کرد: به پیشنهاد فراجا و برخی دستگاه‌های مرتبط مبالغ جرایم رانندگی به‌روزرسانی شد.

 

دیگر خبرها

  • ۳ شرور فراری مسلح در سه نقطه مختلف کشور دستگیر شدند
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • گزارشی از آخرین شب برگزاری بخش بین‌الملل نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم/ حضور وزیر ارشاد در برنامه ویژه عتبه عباسی
  • ۵ درصد از تالاب بین‌المللی گاوخونی آبگیری شد
  • صیانت از جان با جریمه؛ افزایش رسمی مبالغ جرایم رانندگی مطابق با تورم! | فیلم
  • افزایش تعاملات دادستانی و شهرداری با رویکرد حل مشکلات مردم
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • وعده وزیر برای گسترش پوشش عفیفانه و مقابله با ناهنجاری‌ها
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۷ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • بخش بین الملل نمایشگاه قرآن