Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@12:17:37 GMT

مشاغل مزاحم به خارج از ارومیه منتقل می شود

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۵۸۵۹۹

مشاغل مزاحم به خارج از ارومیه منتقل می شود

ارومیه - ایرنا - عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: مکانی در جاده اشنویه برای انتقال صنوف مزاحم از جمله ضایعات فروشان مشخص شده است.

حسین پناهی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه ساماندهی کل مشاغل مزاحم یکی از وظایف اصلی شهرداری هاست، افزود: موارد لازم در این راستا مصوب شده ولی تاکنون عزم جدی برای انجام اقدامات وجود نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه 2 مکان جدید در اول جاده اشنویه و دامنه ارتفاعات کوه های 'الله اکبر' برای انتقال مشاغل مزاحم انتخاب شده است، بیان کرد: این 2 مکان در مجاورت یکدیگر و در زمینی به مساحت 15 هکتار واقع شده است.
وی با اشاره به هماهنگی های انجام شده با اتحادیه ها برای انتقال هرچه سریعتر مشاغل مزاحم به مکان جدید، گفت: امیدواریم سال آینده تمامی این مشاغل در مکان جدید خود مستقر شوند.
وی ساماندهی مشاغل مزاحم و رفع سد معبر از سطح شهر ارومیه را مطالبات شهروندان عنوان کرد و افزود: محدوده بازار تاریخی شهر ارومیه، خیابان های عطایی و امام خمینی (ره)، هسته مرکزی شهر و بسیاری از نقاط مختلف شهر ارومیه ساماندهی شده است و این عملیات به طور جدی ادامه خواهد یافت.
به گزارش ایرنا، بیشتر مشاغل مزاحم در ارومیه در خیابان های خرمشهر، امیر احمدی، پرورش و رینگ کمربندی واقع شده است.
3214/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مشاغل مزاحم شوراي اسلامي شهر اروميه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۸۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود

واشنگتن‌تایمز به نقل از منابع خود گزارش داد آمریکا عامل انتحاری حمله به فرودگاه کابل را از هند به افغانستان منتقل کرده بود. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، چند روز پس از انتشار گزارش تازه فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا(سنتکام) در مورد حمله به فرودگاه کابل در جریان روند تخلیه، واشنگتن‌تایمز به نقل از منابع خود گزارش داد «عبدالرحمان اللوگری» که از او به‌عنوان عامل انتحاری حمله به فرودگاه کابل یاد می‌شود،  توسط آمریکا از هند وارد افغانستان شده بود.

این نشریه آمریکایی به نقل از برخی اعضای جمهوریخواه کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان امریکا گزارش داد اللوگری در سال 2017 هنگام تلاش برای انجام یک حمله در هند بازداشت و سپس توسط آمریکا به افغانستان انتقال داده شده بود.

بر اساس این گزارش، وی از زندانی به زندان دیگر منتقل شد تا اینکه در ژانویه 2021 به زندان بگرام، بزرگترین پایگاه هوایی نظامیان آمریکایی، انتقال داده شد.

بر اساس گزارش سنتکام، طالبان 11 روز پیش از حمله انتحاری فرودگاه کابل، در حین تصرف قدرت این زندانی را به‌همراه دیگر زندانیان آزاد کرده بود.

طالبان:حکومت سابق افغانستان زمینه فرار داعشی‌ها را فراهم کردجزئیات حادثه فرودگاه کابل؛ آمریکایی‌ها مردم را به گلوله بستندپنتاگون: طالبان طراح حمله به فرودگاه کابل را کشته است

سنتکام درحالی مدعی است که در حین سقوط جمهوریت، اعضای داعش توسط طالبان از زندان آزاد شدند که طالبان می‌گویند مقامات دولت سابق افغانستان در زمان به قدرت رسیدن آنها زمینه فرار داعش‌های زندانی را فراهم کرده بودند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود
  • طوفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت
  • پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد
  • توفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت
  • پادشاه عربستان به بیمارستان منتقل شد
  • جزئیات ابرپروژه سد و نیروگاه «اومااویا» در سریلانکا
  • هوش مصنوعی دوربین‌ها را شاعر کرد!
  • توقیف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه مزاحم در زنجان
  • گشایش نمایشگاه مشاغل در الوند + فیلم
  • دوربینی که تصاویر را به شعر تبدیل می‌کند!