Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@19:40:34 GMT

جلسه کروات ها در غیاب برادران ایوانکوویچ (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۵۹۰۱۱

کروات های تیم پرسپولیس رابطه بسیار خوبی با یکدیگر دارند و به نظر می رسد ماریو بودیمیر نیز در جمع آن جا افتاده است.

به گزارش "ورزش سه"، در دوران برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس کروات های زیادی را در کادرفنی و کادر بازیکنان داشته است. از آندره پانادیچ تا سرتن چوک که حالا دیگر در تیم نیستند و البته ایگور، مارکو و زلاتکو که دستیاران فعلی برانکو ایوانکوویچ به شمار می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از بین بازیکنان نیز لوکا ماریچ، ماریو بودیمیر و بوژیدار رادوشوویچ کروات هایی هستند که در سال های اخیر برای پرسپولیس بازی کرده و می کنند.

 

آن ها امروز در غیاب برادران ایوانکوویچ در کنار یکدیگر بودند و به زبان کروات باهم صحبت می کردند و به شوخی می پرداختند. ماریو بودیمیر نیز در جمع کروات ها بیشتر حضور دارد و با آن ها احساس نزدیکی بیشتری می کند.

 

نکته جالب عدم حضور برانکو و زلاتکو ایوانکوویچ است که کمتر در جمع بازیکنان دیده می شوند اما ایگور و مارکو پای ثابت بگو بخندهای بازیکنان ایرانی و خارجی هستند. حتی پیش تر یکی از بازیکنان پرسپولیس گفته بود که این دو اگر چه مربی هستند اما می توان در کنار آن ها راحت بود و احساس صمیمیت کرد.

 

پرسپولیس تهران ماریو بودیمیر بوژیدار رادوشوویچ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران ماریو بودیمیر بوژیدار رادوشوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۹۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریستیانو رونالدوی کوچک؛ انتقاد ماریو گومز از بدنسازی و تغییرات عضلات مسوت اوزیل!

هم‌تیمی مسوت اوزیل می‌گوید او به تعادل اعتقاد دارد و به نظر او افراط و تفریط در هیچ چیزی خوب نیست.

طرفداری | مسوت اوزیل، ستاره سابق تیم ملی آلمان و باشگاه‌های رئال مادرید و آرسنال، پس از خداحافظی از فوتبال در سال گذشته، به سختی مشغول بدنسازی است.

مسوت اوزیل با بدنی عضلانی و حجیم، هواداران فوتبال را شگفت‌زده کرده است. ماریو گومز، هم‌تیمی سابق او در تیم ملی آلمان اما رویکردی انتقادی به این شکل از بدنسازی اوزیل داشته است. در حالی که برخی از افراد این سخت‌کوشی اوزیل را تحسین می‌کنند، برخی دیگر، مانند گومز، نگرانی‌هایی را در مورد پیامدهای منفی چنین تحول افراطی ابراز می‌کنند. ماریو گومز در گفتگو با پادکست Phrasenmaher دراین‌باره می‌گوید:

اول از همه، این تحسین‌برانگیز است که اوزیل به این شکل به تناسب اندام رسیده است. با این حال، من کسی هستم که به تعادل اعتقاد دارم، چراکه نوسانات و تغییرات زیادی را در هر دو جهت تجربه کرده‌ام و می‌دانم که افراط و تفریط اغلب به هیچ چیز خوبی منجر نمی‌شود.

من نمی‌دانم هدف اوزیل از این کار چیست؟ به نظر کمی اغراق‌آمیز می‌رسد. وقتی از حرفه‌ای می‌آیید که سال‌ها مورد تشویق و تمجید قرار گرفته‌اید، به طور طبیعی به دنبال چیزی هستید که شما را راضی کند. به نظر می‌رسد مسوت حالا این را در باشگاه بدنسازی پیدا کرده است. او همچنین با رونالدو بازی کرده و شاید فکر می‌کند: خب حالا وقت دارم که کمی شبیه کریستیانو شوم. یک کریستیانو رونالدوی کوچک.

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • کریستیانو رونالدوی کوچک؛ انتقاد ماریو گومز از بدنسازی و تغییرات عضلات مسوت اوزیل!
  • پرسپولیس راهی اراک شد
  • ژاوی: حمایت بازیکنان باعث شد در بارسا بمانم
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • جلسه سرنوشت‌ساز بارسلونا در غیاب لاپورتا
  • اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان
  • برف سنگین در بهار کروات‌ها را شگفت‌زده کرد + فیلم
  • (ویدئو) برف سنگین در بهار کروات‌ها را شگفت‌زده کرد
  • تکلیف برادران گرایی برای المپیک مشخص شد
  • اورونوف در فیفادی چشم پرسپولیس را گرفت