Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ فارس نوشت: نشست شورای مدیران معاونت فرهنگی، اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه برای برگزاری طرح آرامش بهاری در این سازمان برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدمهدی خاموشی در ابتدای این نشست در سخنانی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های خوبی که پیش از این در معاونت فرهنگی، اجتماعی سازمان تعریف شده، طرح آرامش بهاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بقاع متبرکه در ایام نوروز و تعطیلات محل تردد و مراجعه است و مردم در این ایام در قالب سیاحت و گردشگری دینی در بقاع متبرکه حضور دارند و طرح آرامش بهاری پرقوت‌تر از گذشته باید اجرا شود. کارکردهای فرهنگی دینی در ایام نوروز در بقاع متبرکه باید تقویت شود.

خاموشی با تأکید بر لزوم بیشتر شدن کمیت مبلغین طرح آرامش بهاری، یادآور شد: پیشنهاد من این است که در محیط پیرامونی ۱۱۰ بقعه‌ای که به‌عنوان محور مقابله با آسیب‌های اجتماعی در نظر گرفته شده است، با توجه به منابع مالی طرح اطعام نیز اجرا شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش بر لزوم شناسایی خانواده‌های زندانیان جرائم نقدی در اطراف بقاع متبرکه تأکید کرد و یادآور شد: خوب است که این زندانیان با محوریت بقاع متبرکه آزاد شوند.

خاموشی در پایان بر لزوم الحاق پیوست رسانه‌ای به طرح‌های سازمان اوقاف و امور خیریه تأکید کرد.

در ادامه این نشست معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان امور خیریه و هر یک از مدیران کل این معاونت به ارائه توضیحاتی پیرامون طرح آرامش بهاری پرداختند.

انتهای پیام/

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۹۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه خاموشی برق در چرام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، بر اساس این اطلاعیه به منظور تعمیرات و بهینه سازی شبکه فردا از ساعت۱۴:۳۰ تا ۱۶:۳۰ برق شهر چرام و روستاهای تابعه قطع می شود.
در اطلاعیه این شرکت از مردم چرام خواسته شده است جهت جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی، تمهیدات لازم را اتخاذ کنند.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ما از منافع وقف در سال جاری ۲۰ همت است/ هزینه چهار هزار میلیارد تومان برای نیات واقفان
  • افزایش بهره وری موقوفات در دستور کار سازمان اوقاف قرار دارد/ از دانشمندان ایرانی حمایت می کنیم
  • خبر‌هایی از بررسی فرهنگ وقف در همایش متولیان بقاع متبرکه در دامغان
  • اطلاعیه خاموشی برق در چرام
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرا شد
  • مجلس پای کار برای اجرای طرح نور فراجا است
  • سالانه ۵۰ موقوفه جدید به موقوفات استان سمنان اضافه می‌شود
  • برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر
  • رونمایی از طرح برش استانی سند مهندسی فرهنگی کشور در قزوین
  • شورای فرهنگ عمومی باید به قرارگاه تبدیل شود