Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت:برخی از مسئولان وقت استان قزوین با تقلب، دروغ و خیانت زمین‌های کشاورزی هفت‌سنگان را به عنوان زمین‌های مسکونی نشان دادند و برخی با وجود این خلاف و فساد، ارتقای شغلی گرفتند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نمایندگی ولی فقیه در استان قزوین آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) افزود: تا زمانی که زنده هستم در مقابل خیانتی که در هفت‌سنگان صورت گرفته سکوت نمی‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تأکید بر اینکه اسناد متقن و روشن نشان می‌دهد که در هفت‌سنگان زمین‌خواری صورت گرفته است، اذعان کرد: زمین‌خواری هفت‌سنگان خسارت سنگینی به بیت‌المال وارد کرد و در این ماجرا عده‌ای زمین‌های بیت‌المال را به غارت بردند.
امام جمعه قزوین با بیان اینکه عده‌ای در زمین‌خواری هفت‌سنگان خود را آلوده کردند، یادآور شد: مردم از ماجرای هفت‌سنگان آگاهی پیدا کرده‌اند اما برخی از مسئولان نمی‌خواهند آن را بپذیرند و این موضوع برای مردم نفرت‌انگیز است.
وی تأکید کرد: همانطور که در عرصه‌های اقتصادی و فرهنگی کارهای ستودنی انجام داده‌اید، واحدی به نام احیا، حفظ و حراست از حقوق بیت‌المال ایجاد کنید و این کارها را دنبال نمایید.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار کرد: کسانی که به بیت‌المال آسیب وارد کردند، هیچگاه خیر نمی‌بینند و مسئولانی که این کار را پیگیری نکنند و شاهد خسارت به بیت‌المال باشند نیز خیر نخواهند دید.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: باید برای حفظ زمین‌های هفت‌سنگان که امانتی در اختیار شما بود، جدیت بیشتری داشته باشید و به آسانی و خونسردی از کنار آن عبور نکنید.
وی با بیان اینکه اعتماد به مردم باید نقش محوری برای مسئولان داشته باشد، اظهار کرد: حضور مردم در فضاهای مختلف جامعه، نیازمند فرهنگ‌سازی و فراهم کردن بسترهای لازم است و باید این مهم تحقق پیدا کند.
وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال و توجه به معیشت مردم موجب ارتقای کرامت آنها می‌شود، تصریح کرد: اینکه در ستاد فرمان امام (ره) به موضوع اقتصاد مقاومتی که دغدغه رهبر معظم انقلاب است توجه می‌شود، بسیار ارزشمند است و امیدواریم نهادهای انقلابی برای تحقق اهداف و رسالت‌های خود، هم‌افزایی داشته باشند.
امام جمعه قزوین در ادامه تأکید کرد: زمین‌ها و املاک مصادره شده‌ای که در اختیار شما قرار دارد، امانتی است که باید برای بیت‌المال محفوظ بماند و دستور خداوند است که امانت‌های الهی در نهایت به اهلش سپرده شود.
آ سیدمصطفی سیدهاشمی، معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نیز در ابتدای این دیدار دستاوردهای اقتصادی، ساخت مدارس و همیاری با مردم در حوزه ایجاد کسب و کارهای کوچک و حوزه پزشکی را تشریح کرد.
وی در خصوص زمین‌های هفت‌سنگان نیز گفت: زمین‌های هفت‌سنگان با عنوان زمین‌های کشاورزی از ما گرفته شده و با این زمین‌ها این کار را کرده‌اند.
6012

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد تغيير كاربري اراضي زمين خواري قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۹۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۳ هزار واحد طرح نهضت ملی استان همدان در حال ساخت است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مجید صالحی امیر با اشاره به اینکه در راستای تحقق اهداف دولت سیزدهم در حوزه مسکن و راهسازی به مردم خدمات ارائه می‌دهیم، گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته هدف ما ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان است که شامل ۴۸ هزار واحد روستایی و ۸۲ هزار واحد شهری می‌شود.

برنامه چهارساله دولت سیزدهم ساخت ۹۹ هزار واحد مسکونی حمایتی در سطح استان همدان است که ۱۹ هزار واحد آن به بخش خود مالکیتی اختصاص دارد.
او با بیان اینکه ۱۴ هزار و ۹۰۰ واحد مسکونی نیز در حوزه بازآفرینی شهری ساخته می‌شود، گفت: در حوزه مسکن حمایتی تاکنون ۵۵ هزار داوطلب تایید نهایی شده‌اند و شرایط لازم از جمله سبز بودن فرم (ج)، جهت بهره‌مندی از مزایای دولتی را دارند.

صالحی‌امیر گفت: ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی طی چهار سال ظرفیتی است که در طرح نهضت ملی مسکن به استان همدان اختصاص داده شده که تامین زمین مهمترین بخش و کار اصلی آن است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با اشاره به اینکه ۸۶ درصد از متقاضیان مسکن استان، در شهر‌های همدان و ملایر مستقر هستند، گفت: اجرای طرح نهضت ملی مسکن به سرعت در حال اجرا است گروه‌های کاری در همه بخش‌ها با پویایی همه جانبه فعال هستند.

صالحی امیر گفت: هم‌اینک اسکلت بندی سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی شهرک جدید پرواز به پایان رسیده است و یک هزار و ۲۰۰ واحد آن در مرحله نازک کاری قرار دارد.

او گفت: تا تیرماه سال آینده ۶ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان تحویل داده می‌شود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: زمین‌های مورد نیاز این واحد‌های مسکونی به طور رایگان به متقاضیان واگذار شده و ۵۰ درصد تخفیف پروانه ساخت و نظام مهندسی برای آن لحاظ شده است.

صالحی امیر با بیان اینکه تاکنون برای ۱۲ هزار و ۹۹۱ واحد مسکونی زمین‌هایی رایگان برای ساخت خانه‌های گروه ساخت واگذار شده است، گفت: به ۱۳ هزار و ۷۳۱ واحد مستقیم ساخت دولت نیز زمین رایگان اختصاص داده شده است و هدف دولت این است زمین‌هایی رایگان برای ساخت واحد‌های گروه ساخت به مردم واگذار کند.

دیگر خبرها

  • ۱۱۵۸ قطعه زمین در استان سمنان به متقاضیان واگذار شدند
  • اکتشاف سنگ آهن در خواف درسال ۱۴۰۲ حدود۱۱۱ درصد افزایش یافت
  • حل مشکل مسکن کمک به معیشت مردم است
  • ۱۰۹ واحد مسکن از محل حساب ۱۰۰ امام احداث شده است
  • ۳۳ هزار واحد طرح نهضت ملی استان همدان در حال ساخت است
  • دیدار مدیرکل بنیاد مسکن استان با امام جمعه قزوین
  • فردا ؛ افتتاح بیش از دو هزار واحد مسکونی در سمنان
  • «قاطعیت و همسان انگاری همگان در اجرای قانون»؛ استاد علیدوست: امام علی (ع) «قاطعیت» در اجرای قانون دارند
  • سورپرایز شهروندان دبی؛ روز کاملا به شب تبدیل شده است! | فیلم
  • تقدیم زمین مسکونی به متقاضیان طرح جوانی جمعیت