Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@07:47:56 GMT

تیم ملی سابر ایران به مدال نقره جهان دست یافت

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۶۰۰۹۷

تیم ملی سابر ایران به مدال نقره جهان دست یافت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در ادامه رقابت‌های جام جهانی اسلحه سابر پادووا ایتالیا در اسلحه سابر ملی پوشان کشورمان که با شکست 45 بر 16 اسپانیا و  45 بر 27 کانادا به یک چهارم نهایی رسیده بودند، در این مرحله به مصاف مجارستان مدعی رفتند. در این بازی شاگردان پیمان فخری در یک بازی برتر موفق شدند حریف خود را 45 بر 37 از پیش رو برداشته و به نیمه نهایی برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سابریست‌های کشورمان در نیمه نهایی مقابل ایتالیای میزبان قرار گرفتند و در یک بازی نزدیک 45 بر 43 به پیروزی ارزشمندی رسیدند و فینالیست شدند.

در دیدار فینال که  تیم ملی سابر کشورمان با ترکیب عای پاکدامن ، مجتبی عابدینی ، محمد رهبری و محمد فتوحی و با هدایت پیمان فخری به مصاف کره جنوبی تیم اول رنکینگ جهان رفت و ملی پوشان سابر کشورمان با نتیجه 45 بر 28 شکست خوردند و به مدال نقره رسیدند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایتالیا ایران تیم ملی جام جهانی جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۶۰۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سینر: می‌خواهم یک مدال المپیک برای ایتالیا بیاورم

تنیسور شماره ۲ جهان از عزم خود برای کسب مدال طلای المپیک خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسپورت ویک؛ یانیک سینر در مورد اهداف اصلی خود در این فصل صحبت کرد. به گفته این تنیسور ایتالیایی، وظیفه اصلی او آوردن مدال برای کشورش در بازی‌های المپیک پاریس است.

تنیسور شماره 2 جهان گفت: بازی‌های المپیک قطعا یکی از اهداف اصلی من برای سال 2024 است. امیدوارم بتوانم مدالی را به خانه بیاورم تا شادی دیگری به ایتالیایی‌ها بدهم. سپس من خودم کنجکاو هستم که ورزش‌های دیگر را تماشا کنم، با قهرمانان بزرگ ملاقات و شاید با آنها صحبت کنم تا بفهمم آنها چگونه فکر می‌کنند.

تولید بازی دیجیتالی جدید تنیس از سوی ATP و WTA

یانیک سینر خاطرنشان کرد: به طور کلی دوست دارم بدانم در ذهن دیگر ورزشکاران چه می‌گذرد. هر از گاهی با ورزشکاران سرشناس ارتباط برقرار می‌کنم. امسال در میامی از دیدار با لوچیانو اسپالتی و بچه‌های تیم ملی فوتبال ایتالیا نیز بسیار خوشحال شدم. من فکر می‌کنم ما باید چیز جدیدی از نمایندگان سایر ورزش‌ها یاد بگیریم.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • بوکس ایران در بیشکک طلایی نشد
  • گلر سپاهان، سد راه محمد عمری (عکس)
  • پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)
  • خلاصه بازی منچسترسیتی ۱ - ۰ چلسی؛ نیمه نهایی جام حذفی انگلیس + ویدئو
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا| مهمدی و کاویانی نژاد به مرحله نیمه نهایی راه یافتند
  • سینر: می‌خواهم یک مدال المپیک برای ایتالیا بیاورم
  • جام ملت‌های آسیا| پیروزی سخت ایران مقابل بحرین
  • صعود تیم ملی فوتسال با وجود نمایشی ضعیف مقابل تیم ۷۸ جهان
  • سیستان و بلوچستان بر سکوی سوم رقابت کوراش قهرمانی کشور قرار گرفت