Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@17:34:48 GMT

دینامو زاگرب با محرمی به قهرمانی نزدیک‌تر شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۶۱۰۵۸

دینامو زاگرب با محرمی به قهرمانی نزدیک‌تر شد

مدافع راست ایرانی دینامو زاگرب در جریان برتری تیمش مقابل ری‌یکا ۹۰ دقیقه بازی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین و حساس‌ترین مسابقه هفته بیست و چهارم لیگ یک کرواسی، تیم دینامو زاگرب که صادق محرمی را برخلاف سه بازی اخیرش در ترکیب و سمت راست خط دفاعی داشت، از ساعت ۲۰ امشب در استادیوم ماکسیمیر میزبان تیم رده دومی ری‌یکا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یاران محرمی که در آخرین شکست خود در لیگ یک کرواسی را برابر ری‌یکا در هفته پانزدهم متحمل شده بودند، در دقیقه ۵ دیدار امشب هم دروازه خود را باز شده دیدند ولی سه دقیقه قبل از پایان نیمه اول نتیجه را جبران کرده و به تساوی رسیدند.

 

دینامو زاگرب کرواسی که به دنبال انتقال شکست اخیرش برابر ری‌یکا بود، موفق شد در نیمه دوم ۲ گل بزند و در نهایت به پیروزی ۳ بر یک خانگی دست یابد تا ۶۱ امتیازی شده و فاصله امتیازی خود با حریف امشب خود که در رده دوم جدول قرار دارد را به ۱۷ امتیاز افزایش دهد.

 

صادق محرمی، مدافع راست ایرانی دینامو زاگرب پس از دو حضور ثابت برابر اسلوون بلوپو و ویتوریا پلژن چک، در سه دیدار پیاپی تیمش به میدان نرفت ولی امشب به فهرست تیمش بازگشت و ۹۰ دقیقه مقابل ری‌یکا بازی کرد.

 

کرواسی صادق محرمی دینامو زاگرب

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کرواسی صادق محرمی دینامو زاگرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۶۱۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!

به گزارش "ورزش سه"، دمبله در هر دو بازی به بارسا گل زد و نقش مهمی در رسیدن پی اس جی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان داشت. او به خصوص در زمین بارسا ویران کننده کار کرد. دمبله دیشب نیز دو گل از 4 گل تیمش را به لوریان زد و تیمش را در آستانه قهرمانی لیگ قرار داد.

دمبله در مورد شدت پیدا کردن روند گلزنی هایش گفت: «بله، گلزنی خیلی خوب است. در تیم از من می خواهند که گل های بیشتری بزنم، بنابراین امروز خوشحالم. من به گلزنی ادامه خواهم داد، زیرا بازی های مهم در راه است. من در تمرینات کار خاصی نمی کنم. اینکه در بازی های اخیر بیشتر گل زده ام، به این خاطر است که خودم را بهتر در موقعیت گلزنی قرار داده ام و کمی هم شانس با من یار بوده است.»

دمبله زننده 5 گل بوده و 14 پاس گل در 37 بازی با پیراهن پاریس داده است. او در ادامه گفت: «حالا در زمین احساس خوبی دارم. من واقعا در پاریس راحت و خوشحالم. باید تمرکز خود را حفظ کنیم و قهرمان لیگ شویم که اولین عنوان قهرمانی من در پی اس جی خواهد بود. سپس به شکست دورتموند و رفتن به فینال لیگ قهرمانان فکر خواهیم کرد.»

دیگر خبرها

  • عکس| پاداش ده‌روسی برای گلزنی سردار آزمون
  • سردار برای بازی متفاوت رم فیکس شد
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • یوسفی: می‌خواهیم قهرمان جام حذفی شویم
  • واکنش آزمون بعد از زدن سومین گل فصل
  • گل امشب سردار به بولونیا؛ پیام مهم به دروسی
  • بازگشت آزمون به جاده گلزنی + فیلم
  • گل سردار آزمون مانع شکست رُم نشد
  • بازگشت آزمون به جاده گلزنی