Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@09:32:42 GMT

مسابقات چرتکه استان بوشهر برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۶۱۷۲۴

مسابقات چرتکه استان بوشهر برگزار شد

به گزارش ایرنا، مدیر عامل آکادمی چرتکه ایران در محل برگزاری این آزمون در برازجان مرکز شهرستان دشتستان گفت : از بین شرکت کنندگان مسابقات استانی چرتکه دراستان بوشهر 80 نفر برای شرکت در مسابقات کشوری انتخاب می شوند.
ابراهیم ممبینی افزود: مسابقات کشوری چرتکه 22 تا 24 اسفندماه جاری با حضور 350 هنرآموز از سراسر کشور در شهرستان اهواز برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.
وی بیان کرد: برندگان مسابقات کشوری به مسابقات جهانی ترکیه که تیرماه سال 98 برگزار می شود، راه پیدا می کنند.
مدیرعامل آکادمی چرتکه ایران، هدف از برگزاری مسابقات چرتکه میان کودکان و نوجوانان را تقویت حافظه و تمرکز کودکان و درک مفاهیم آموزشی و تصویرسازی دوبعدی و کمک به فراگیری همه مراحل زندگی عنوان کرد.
مسئول آکادمی چرتکه استان بوشهر گفت: امروز اولین فستیوال انتخابی تیم ملی چرتکه را در استان بوشهر برگزار می کنیم و همه تلاشمان بر این است که کودکان استان بوشهر را در زمینه های ریاضیات و محاسبات ریاضی توانمند کنیم .
محمد قاسم زارع افزود: در استان بوشهر 80 شعبه آموزشی چرتکه فعالیت می کنند.
وی بیان کرد: ورود کودکان قبل از سن هفت سالگی به چرتکه خلاف شرایط روان شناسی کودکان است و منصفانه نیست که کودکان که هنوز عدد را یادنگرفته اند را به چرتکه وارد کنیم.
6043/7213
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان بوشهر انتخابی تیم ملی ترکیه کودکان کودکان و نوجوانان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۶۱۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنگره دو سالانه بین‌المللی انکولوژی کودکان برگزار می‌شود

گلیوما، مدولوبلاستوما، ژرم سل تومورها، چالش‌های درمانی در کشورها با درآمد متوسط و کم از موضوعات اصلی کنگره دو سالانه بین‌المللی انکولوژی کودکان (یادبود پروفسور پروانه وثوق) است.

متخصصان رشته‌های خون و سرطان، رادیوانکولوژی، جراحی مغز و اعصاب، تصویربرداری، آسیب‌شناسی، داخلی مغز و اعصاب کودکان، طب اورژانس، بیهوشی و طب درد، کودکان و غدد کودکان، پزشکان عمومی، پرستاری، روانشناسی، مددکاری اجتماعی، فیزیوتراپی و کاردرمانی از مخاطبان هدف این کنگره هستند. همچنین شرکت‌کنندگان در کنگره دوسالانه انکولوژی کودکان (یادبود پروفسور پروانه وثوق) از امتیاز بازآموزی برخوردار می‌شوند.

برگزاری کارگروه‌های تخصصی در رشته‌های مختلف پزشکی

کارگروه‌های تخصصی با عناوینی مانند «چالش‌های جراحی در اپاندیموما»، «رزکسیون ساب توتال در اپاندیموما و نقش شیمی درمانی»، «گلیوما با دوز پایین کودکان»، «مدیریت تومورهای ژرم سل داخل جمجمه»، «بررسی یک کودک مبتلا به تومور ژرم سل ناحیه سوپراسلار»، «شیمی درمانی با دوز بالا و HSCT در مدولوبلاستوما نوزادان»، «ارائه آمار تومورهای مغزی توسط محک»، «چالش‌های راه اندازی نوروآنکولوژی در LMIC ها»، «نقش پرستاری در درمان تومورهای مغزی کودکان» و «توانبخشی روانی ـ اجتماعی کودکان مبتلا به سرطان» در کنگره دوسالانه بین‌المللی انکولوژی کودکان (یادبود پروفسور پروانه وثوق) برگزار می‌شود.

همچنین در حاشیه‌ی برگزاری کارگروه‌های تخصصی، کارگاه‌های آموزشی پرستاری و خدمات حمایتی برای علاقه‌مندان برپا می‌شود.

کنگره دو سالانه بین‌المللی انکولوژی کودکان (یادبود پروفسور پروانه وثوق) در تاریخ‌های ۲۶، ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت از ساعت ۸ تا ۱۷در بیمارستان محک برگزار می‌شود و جمعی از متخصصان داخلی و خارجی به صورت حضوری و مجازی در آن شرکت خواهند کرد.  

منبع: قدس آنلاین

دیگر خبرها

  • راهیابی ۲ کشتی گیر نونهال آباده‌ای به مسابقات کشوری
  • شب شعر «به یاد کمال» با حضور شاعران کشوری در منطقه ۳ اصفهان
  • استان مرکزی میزبان آزمون کشوری درجه ایثار خواهد بود
  • شرکت کودکان و نوجوانان ۲۸ کشور در جشنواره نقاشی پوپک
  • کنگره دو سالانه بین‌المللی انکولوژی کودکان برگزار می‌شود
  • درخشش دختر بابلسری در مسابقات قایقرانی کشوری
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • قهرمانی رزمی کارکردستانی در رقابت های کشوری
  • جشنواره «حیات» در مشهد برگزار می‌شود