Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@11:20:08 GMT

خواستگاری که قاتل 3 نفر شد!

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۶۲۱۴۵

خواستگار کینه جو وقتی از دختر مورد علاقه‌اش جواب رد شنید خانواده عروس را قتل عام کرد.
به گزارش ایران، این حادثه عصر دیروز در یک روستا در منطقه دلگشای شهرستان ملکشاهی استان ایلام رخ داد. مأموران انتظامی این شهرستان با تماس همسایه‌ها در جریان تیراندازی مرگبار به اعضای یک خانواده قرار گرفتند. پس از حضور در محل حادثه مشخص شد که پسر جوانی با مراجعه به خانه دختر مورد علاقه‌اش با شلیک گلوله این دختر، عمو و پسرعمویش را به قتل رسانده و فرار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد این پسر ۲۸ ساله خواستگار دختر ۱۸ ساله بوده است، اما پس از چند بار خواستگاری هر بار جواب منفی شنیده است. تا اینکه عصر شنبه با یک قبضه سلاح کلاشینکف به خانه دختر رفته و پس از شلیک مرگبار به وی عموی ۴۹ ساله و پسرعموی ۱۸ ساله وی را نیز با شلیک گلوله به قتل رسانده و فرار کرده است.
خسروی زاد- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام - با اعلام این خبر گفت: متهم پس از این حادثه و قتل این سه نفر به کوه‌های اطراف شهرستان فرار کرده بود که با هوشیاری مأموران انتظامی و صدور دستورات قاطع در کمتر از سه ساعت در محل اختفای خود شناسایی و دستگیر شد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: حوادث قتل خواستگار قاتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۶۲۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی گفت: در نخستین روز‌های فروردین ماه سال جاری، گزارشی از وقوع قتل جوانی ۲۲ ساله در یکی از روستا‌های شهرستان محلات به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد.

سرهنگ چهری افزود: بلافاصله مأموران انتظامی شهرستان محلات به همراه تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند و در روند بررسی‌های اولیه مشخص شد که جوان ۲۲ ساله بر اثر جراحات ناشی از ضربات شی سخت به قتل رسیده است.
او با اشاره به اینکه در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که فرد ضارب یکی از دوستان مقتول بوده است که بلافاصله بعد از ارتکاب قتل از محل متواری می‌شود، گفت: با شناسایی قاتل، بلافاصله تحقیقات تخصصی برای مشخص شدن مخفیگاه او آغاز شد.
 رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی  افزود: قاتل پس از گذشت چند روز و چندین بار جابجایی در مخفیگاه‌های مختلف توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ چهری با اشاره به تحقیقات تخصصی انجام شده توسط کارآگاهان گفت: متهم که مردی ۴۴ ساله است با اعتراف به قتل انگیزه خود را اختلافات شخصی عنوان کرد.
او افزود: با تکمیل تحقیقات پلیس، قاتل برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • قاتل خاموش جان یک جوان را در بروجن گرفت
  • (ویدیو) بازیگر معروف «نون خ» و خواستگاری از دختر ترامپ!
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • ماجرای کشف جسد یک زن ۵۹ ساله در تالش
  • همه مردهای مجرد نون خ خواستگار این دختر بودند ‌| ویدئو
  • ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • دستگیری قاتل فراری حادثه قتل در مهاباد