Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-25@06:13:58 GMT

برگزاری اردوی خانوادگی راهیان نور شهر ترکالکی

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۶۲۷۴۳

به گزارش خبرنگار بسیج درگتوند سرهنگ رضا گیلانی فرمانده سپاه ناحیه گتوند از برگزاری اردوی خانوادگی ویژه اعضای شورای حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی.ع. شهر ترکالکی خبر داد

رضا گیلانی با اعلام این خبر گفت: اردوی سیاحتی و زیارتی اعضای شورای حوزه امام حسن مجتبی.ع.و فرمانده هان پایگاه های تابعه در منطقه عملیاتی فتح المبین و آرامگاه دانیال نبی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ع.در شهرستان شوش برگزار گردید

گیلانی اظهار داشت: اعضای شورای حوزه امام حسن مجتبی.ع.و فرمانده هان پایگاه ها به مدت ۳ ماهه به صورت مستمر در گشت های محله محور حضور فعال داشته وجهت تشویق وتقدیر از زحمات آنان این اردو به همراه اعضای خانواده ها برگزار شد.

وی تصریح کرد: در بحث گشت های عملیاتی بسیجیان این حوزه ماموریت خود را به بهترین نحو ممکن انجام داده تا جایی که بعد از گذشت ۳ ماه از انجام گشت های محله محور درصد سرقت و تخلفات به زیر صفر رسید

گیلانی خاطر نشان کرد: گشت های محله محور با جدیت در تمامی حوزه ها و پایگاه های تابعه شهرستان گتوند انجام می پذیرد و مردم این حضور بسیج را پیش از گذشته حس کرده اند

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۶۲۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش ستاد مدیریت بحران در آستانه برگزاری کنکور در جیرفت

ایسنا/کرمان فرماندار جیرفت از اعضای ستاد مدیریت بحران خواست تدابیر لازم را جهت برگزاری آزمون سراسری به بهترین نحو اتخاذ نمایند.

احمد بلندنظر شامگاه پنجم اردیبهشت ماه در حاشیه بازدید از حوزه‌های برگزاری کنکور گفت: دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی به عنوان میزبان برگزاری آزمون سراسری نیز ستاد مدیریت بحران درون سازمانی را شکل دهند.

وی با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع بارش‌های شدید و سیل آسا در روزهای آینده افزود: بخشداران و دهیاران همانند روزهای گذشته آمادگی لازم را جهت مدیریت مناطق و حوزه‌های کاری خود در صورت رخداد شرایط حاد و بحرانی ناشی از بارش شدید باران داشته باشند.

فرماندار جیرفت از همه اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان خواست در روزهای برگزاری کنکور همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به برگزاری آزمون سراسری در روزهای پنجشنبه و جمعه بیان کرد: اعضای ستاد مدیریت بحران نیز باید تدابیر لازم جهت برگزاری آزمون سراسری را به بهترین شکل ممکن اتخاذ کنند تا اینکه داوطلبان و خانواده‌هایشان با آسودگی خاطر و بدون دغذغه‌ از این مرحله عبور نمایند.

وی همچنین بر لزوم بازدید اعضای ستاد مدیریت بحران از خیابان‌های منتهی به حوزه‌های برگزاری آزمون تاکید کرد تا اینکه در رفع موانع اقدام کنند.

وی از مسوولان شهرداری خواست هم اکنون نسبت به بارش‌های احتمالی و آبگرفتگی معابر عمومی تدبیر کنند تا اینکه در این مورد برای داوطلبان در تردد و ایاب و ذهاب مشکلی ایجاد نشود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آماده‌باش ستاد مدیریت بحران در آستانه برگزاری کنکور در جیرفت
  • میر جلیلی:اردوی راهیان نور فرصتی برای آشنایی با شهداست
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول
  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل در پی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل درپی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل اختلاف خانوادگی با همت شورای حل اختلاف دزفول
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز
  • اردوی راهیان پیشرفت ویژه اساتید برگزار می شود
  • برگزاری اردوی راهیان پیشرفت در هفته کار و کارگر