Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@20:56:36 GMT

اجرای طرح «أین الرجبیون» در زندان اردکان

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۶۲۹۷۵

اجرای طرح «أین الرجبیون» در زندان اردکان

به گزارش ایکنا از یزد به نقل از روابط عمومی زندان شهرستان اردکان؛ همزمان با ماه رجب، از سوی واحد فرهنگی زندان اردکان، دوره آشنایی با فضائل و اعمال ماه رجب ویژه زندانیان زندان اردکان در قالب طرح «أین الرجبیون» در حال برگزاریست.
حسن مددی مقدم، رئیس زندان اردکان اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اصلاحی و تربیتی، تقویت بُعد مذهبی داخل اندرزگاه‌ها و نهایتاً آشنایی زندانیان با احکام دین مبین اسلام است که با توجه به فرا رسیدن ماه رجب، به صورت خودکار فضای معنوی در زندان حاکم می‌شود و نظر به استقبال مددجویان از این گونه برنامه‌ها، با همکاری روحانیون شاغل در اندرزگاه‌ها طرح «أین الرجبیون» ویژه زندانیان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مددی مقدم همچنین از اجرای این طرح ویژه سربازان وظیفه نیز خبر داد و بیان کرد: این طرح بر اساس کتاب تحفه رجبیه نوشته سید اسماعیل شاکر، امام جمعه اردکان هر روزه ویژه زندانیان در داخل ایستگاه‌های معنوی مستقر در اندرزگاه‌ها و همچنین قبل از نماز جماعت ویژه پرسنل وظیفه اجرا می‌شود.
یادآور می‌شود طبق برنامه ریزی انجام شده، به جز ماه رجب طرح مشابهی در ایام ماه‌های شعبان و رمضان که از معنویت خاصی در بین مسلمانان برخوردار است، نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا ایکنا یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۶۲۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل و آب گرفتگی در برخی نقاط استان یزد + فیلم

به دنبال وقوع بارش‌های شدید در نقاط مختلف استان یزد به ویژه شهرستان‌های بهاباد و اردکان، برخی نقاط استان یزد سیلابی شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، بارش‌های شدید باران در نقاط مختلف استان یزد منجر به وقوع سیل و آب گرفتگی مسیر‌ها و مسدود شدن برخی از محورهای استان به ویژه راه‌های برخی از روستاها شد که به همت عوامل راهداری این مسدودی‌ها برطرف شد.

مدیریت بحران استانداری یزد امروز در پیامی از مسدود شدن راه‌ روستای توت در شهرستان اردکان خبر داد که پس از چند ساعت این مسدودی برطرف و امکان استفاده از این مسیر فراهم شد.

همچنین محور اردکان - چوپانان هم به دلیل بارندگی بسیار شدید و وقوع سیل زیاد امروز دچار مسدودی شد، جاری شدن سیل در این محور بسیار شدید و با سرعت بالا بود.

بیشترین میزان بارندگی طبق اعلام هواشناسی در استان یزد مربوط به شهرستان بهاباد بود به گونه‌ای که علاوه بر وقوع سیل‌ در معابر و محورهای این شهرستان، آب به داخل منازل مردم هم وارد شد.

.

انتهای پیام/781/

دیگر خبرها

  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • ضرورت انتقال زندان به خارج از شهر زرند
  • کمک ۱۷۰ میلیون تومانی نیرو‌های یگان حفاظت زندان‌های فارس به جشن گلریزان
  • نقش پررنگ سینما در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد
  • (ویدئو) غافلگیری زندانیان هنگام فرار از تونل حفر شده در زندان
  • سیل و آب گرفتگی در برخی نقاط استان یزد + فیلم
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت