Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا-حجت الاسلام والمسلمين سنجري امام جمعه منطقه آزاد ارس جلفا در خصوص مشکلات کارگران ارس علي رغم پيگيري هاي متعدد گفت : بعد از چندين صحبت و فرياد در خطبه ها و نامه نگاري هاي متعدد مبني بر پيگيري وضعيت نابسامان کارگران به مديرعامل محترم سازمان منطقه آزاد ارس و فرماندار بزرگوار شهرستان جلفا و سرپرست شهرداري جلفا اين پيام در يکي از رسانه ها از طرف کارگري قانع به کمترين ها ، آب سردي بود که احساس کردم که در پاسخ اين داد و فرياد ها ريخته شد !! واقعا سوال اينجاست که کدام مسول و نهادي در اين شهرستان مسؤل اين پديده شوم هست؟

وي در ادامه تصريح کرد : چرا کار به جايي مي رسد که حتي کارگري که از پينه دست خود و غيرت و مردانگي خود نان به سفره مي برد از پيگيري و خطبه و تريبون امام جمعه در تنها ترين نظام و انقلابي که فرياد عدالت طلبي را در دنياي طاغوت هاي عصر سرآورد و ابراهيم وار اين بت هاي نجس را شکست ، براي احقاق حق خود نا اميد مي شوند ؟

امام جمعه جلفا خاطر نشان کرد : مگر چهل سال قبل اين مردم به پيروي امام و مقتداي خويش ، گردن کلفتي و فرعونيت را به زباله دان نينداختند ؟! مگر فرياد صادق ترين لسان جهان اسلام يعني مقام معظم رهبري را در اجراي عدالت شنيده نمي شود ؟! امروز اين وضعيت کارگران در اين شهرستان ، پس حاصل کدام تسامح ها و بي توجهي هاست ؟ آيا اداره کار و بازرس آن مسول رسيدگي و بررسي و توبيخ متخلف نمي باشد ؟!

حجت الاسلام سنجري درافزود : آيا مديران و مسولين منطقه آزاد ارس در قبال اين ناعدالتي و فرهنگ فرعونيِ برده داري که در مقابل چشم همگان اجرا مي شود ، احساس مسوليت نمي کنند که مقابله به جد و برخورد جدي تر نمايند ؟! آيا جناب فرماندار به عنوان رييس شوراي تامين شهرستان قصد ورود و قاطعيت در برخورد ندارد ؟؟ آيا دادستان به عنوان لبه تيز تيغ عدالت انقلاب ، اراده دادخواهي ندارد ؟؟

خطيب نماز جمعه جلفا در پايان تاکيد کرد : حال اينکه با شناختي که از روحيات اين بزرگواران در اين مدت از نزديک داشته ام خود حامي مستضعفين و مظلومين بوده و پتک سنگيني در برابر ظلم و ظالم بوده اند ، به هر صورت اگر اين امر در اندک زمان موجود پيگيري و حل نشود ، ادامه اين جريان و پيگيري آن اقتضائات خاص خود را در پي خواهد داشت که مسوليت آن نيز با کساني ست که در اين راه همراهي نکرده و با عافيت طلبي از کنار اين معضل به راحتي در حال گذرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ايازي خبرنگار آريا

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ارس سنجري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۶۳۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلدهی بیش از ۸۵ هکتار از مزارع کلزا در جلفا

 عباسی گفت: یکی از طرح‌های حمایتی دولت در بخش کشاورزی توسعه کشت دانه روغنی کلزاست و کشت این محصول به سبب بهره‌وری بیشتر، رشد در فصل بارش باران، نیاز کمتر به آبیاری و خرید تضمینی آن در چند سال اخیر مورد توجه کشاورزان قرار گرفته است.

وی افزود: کشت بیش از ۸۵ هکتار دانه روغنی کلزا در مزارع شهرستان جلفا که در این فصل به مرحله گلدهی رسیده علاوه بر جلوه طلایی و طبیعت بی‌نظیر منطقه بر حاصلخیزی و بهره‌وری مزارع شهرستان نیز افزوده است.

عباسی با بیان اینکه دانه روغنی کلزا که هر سال در اواسط شهریور کشت می‌شود و برداشت آن خرداد سال بعد صورت می‌گیرد گفت: در سال زراعی امسال ۸۵ هکتار دانه روغنی کلزا در اراضی شهرستان کشت شده و با توجه به مطلوب بودن مزارع کلزا پیش بینی می شود امسال شاهد برداشت بیش از ۴ تن محصول در هر هکتار از مزارع شهرستان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مزارع گندم برای بهره‌وری بیشتر نیاز به تناوب کشت دارند از مدت‌ها قبل کشاورزان به دنبال کشت جایگزینی بودند که بتواند از زمین بهره مناسبی بگیرند و از این رو برای تولید پایدار گندم کشت دانه روغنی کلزا توصیه می‌شود زیرا این محصول در تناوب کشت با گندم سبب تقویت خاک، کاهش آفات و بیماری‌ها، استفاده بهینه از آب و در نهایت افزایش تولید گندم می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • بازدید امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی «گردنه ته‌ته»
  • گلدهی مزارع کلزا در شهرستان جلفا
  • گلدهی بیش از ۸۵ هکتار از مزارع کلزا در جلفا
  • طلایی شدن مزارع کلزا در شهرستان میاندوآب 
  • عملکرد دستگاه قضا درعدالت و مبارزه با فساد در وضعیت حجاب موثر است
  • برخورداری ۹۹/۹ درصدی شهرستان آوج از نعمت گاز طبیعی
  • سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است
  • تأکید بر ارتباط ستاد نماز جمعه و جامعه علمی و نخبگانی
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش حجاب و عفاف در تحکیم خانواده
  • ساماندهی وضعیت نابسامان پارکینگ‌ها