Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-20@02:59:46 GMT

سازمان ملل مسئول جنایت کشتار جمعی در یمن

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۶۳۵۳۸

سازمان ملل مسئول جنایت کشتار جمعی در یمن

به گزارش جهان نيوز، در بیانیه احزاب سیاسی مخالف جنگ علیه یمن آمده است: سکوت سازمان ملل متحد در برابر جنایت ائتلاف سعودی علیه غیرنظامیان یمنی چراغ سبزی است به آن ها برای انجام جنایت های بیشتر و ریختن خون بیگناهان.

این بیانیه می افزاید: سازمان ملل متحد و همه نهادهای وابسته به آن با سکوت در برابر کشتار جمعی شریک در کشتار مردم یمن هستند و جنایات منطقه طلان یکی از این موارد به شمار می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براثر حمله روز یکشنبه جنگنده - بمب افکن های ائتلاف سعودی به شهرستان کشر واقع در استان حجه در غرب یمن، دستکم 30 تن کشته شدند. احزاب و فراکسیون های سیاسی یمن ارتکاب ائتلاف سعودی به چنین جنایت هایی را نشان از ضعف و ناتوانی آن ها در دستیابی به پیروزی در مقابل نیروهای یمنی عنوان کرده است.

در این بیانیه از جامعه جهانی خواسته شده تا در محاسبات خود پیرامون جنگ یمن بازنگری کند.احزاب سیاسی یمن تاکید کردند که در کنار ارتش و کمیته های مردمی یمن برای مقابله با متجاوزان خواهند ایستاد و پایداری نیروهای یمن در مقابل ائتلاف سعودی را ستودند.

جنگنده - بمب افکن های عربستان از نیمه شب گذشته تاکنون دستکم در 30 نوبت شهرستان کشر استان حجه را بمباران کردند.

توپخانه ائتلاف سعودی نیز روز یکشنبه مناطق مختلف الحدیده را هدف قرار داد.
به گزارش ایرنا، عربستان و امارات از ششم فروردین سال 94 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک آمریکا، حملات گسترده ای را علیه یمن فقیرترین کشور عربی آغاز کردند تا به بهانه بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور به قدرت، به اهداف و زیادخواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشانند. در اثر این تجاوز تاکنون بیش از یکصد هزار یمنی از جمله 85 هزار کودک شهید شده اند که بیشتر این کودکان بر اثر گرسنگی و قحطی اعمال شده از سوی این ائتلاف جان خود را از دست داده اند.

جنگ علیه یمن همچنین میلیون‌ها یمنی را با بحران شدید گرسنگی و قحطی روبه رو کرده است، به گونه ای که سازمان ملل متحد در گزارشی، قحطی در این کشور را بزرگ‌ ترین فاجعه انسانی نامید. شمار زیادی از این شهدا را زنان و کودکان تشکیل می دهند.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۶۳۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردم هرمزگان بر علیه رژیم صهیونیستی


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، این راهپیمایی در شهر‌ها و بخش‌های سراسر هرمزگان برگزار شد.
این مراسم در بندرعباس از مسجد جامع بندرعباس تامیدان انقلاب اسلامی برگزار شد.
گروه‌های مختلف مردم بندرعباس شعار‌های مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا سردادند و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه را محکوم کردند.
همچنین مردم هرمزگان از مجامع بین المللی خواستند تا با عوامل جنایت در غزه برخورد کنند و هرچه سریع‌تر به این جنایت پایان داده شود.

بیشتربخوانید:راهپیمایی همبستگی با مردم غزه فردا در هرمزگان برگزار می‌شود
مردم همچنین پارچه نوشته‌هایی در حمایت از مردم مظلوم غزه و توقف نسل کشی صهیونیست‌ها را در دست داشتند.

دیگر خبرها

  • رجزخوانی‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی صرفاً مصرف داخلی دارد
  • عضویت فلسطین در سازمان ملل مانع آزادی اسرائیل برای کشتار است
  • رجزخوانی‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی، صرفاً مصرف داخلی دارد
  • راهپیمایی مردم هرمزگان علیه رژیم صهیونیستی
  • انتقاد اردوغان از آمریکا
  • شاهد سازمان‌یافته‌ترین جنگ ترکیبی تاریخ علیه ایران هستیم
  • راهپیمایی مردم هرمزگان بر علیه رژیم صهیونیستی
  • ائتلاف چند کشور علیه ایران | تصمیم ضدایرانی گروه هفت مشخص شد
  • ببینید | معاون دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا: در عملیات تنبیهی دنبال کشته‌‌گرفتن نبودیم
  • ادعای سنتکام درباره مقابله با ۲ پهپاد یمنی