Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@05:46:35 GMT

کتابخانه مشارکتی پادگان شهید دستغیب جهرم افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۶۴۱۸۷

کتابخانه مشارکتی پادگان شهید دستغیب جهرم افتتاح شد

به گزارش ایرنا مجتبی امیرزاده دوشنبه در حاشیه افتتاح این کتابخانه افزود: کتابخانه‌ شهید حججی با ظرفیت اولیه 2500 جلد کتاب با حضور روح الله منوچهری مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس و علیرضا صحراییان معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه جهرم و تنی چند از مسئولان استانی و شهرستان راه‌اندازی شد.
وی اظهار کرد: این کتابخانه با مساحت 110 متر مربع و 2120 عنوان کتاب به پرسنل و سربازان این مرکز آموزشی خدمات ارائه می دهد که این امر فرصتی برای رشد و بالندگی بیشتر سربازان مهیا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ابراز کرد: ارسال مستمر کتاب و نشریات به روز، استقرار سیستم نرم‌افزاری و آموزش مسئول کتابخانه از تعهدات اداره‌ کتابخانه‌ها در قبال کتابخانه‌های مشارکتی است.
امیرزاده بیان کرد: مطابق دستورالعمل، همه‌ مراکز خدمت‌ رسان در حوزه‌ کتابخوانی از جمله کتابخانه‌های خصوصی، سالن‌های مطالعه و پانسیون‌های کتابخوانی بایستی مجوز فعالیت خود را از اداره‌ کتابخانه‌های عمومی اخذ کنند.
جهرم در حال حاضر دارای 9 باب کتابخانه عمومی و 3باب کتابخانه مشارکتی است.
شهرستان جهرم در فاصله 193کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.
9910 /1876
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 جنوب شرقی کتابخانه های عمومی کتابخانه های عمومی استان منوچهری کتابخانه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۶۴۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غار سنگ شکنان جهرم نگینی در دل کوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، غار سنگ شکنان جهرم با نام‌های سنگ اشکن، سنگ شکن، سنگ تراشان و سنگ شکنان در جهرم شناخته می‌شود که در سه کیلومتری این شهرستان قرار دارد.
این غار با برداشت سنگ به وسیله ابزار سنتی سنگ شکنی در طی سالیان زیاد تشکیل شده و به عنوان بزرگترین غار دستکند جهان محسوب می‌شود.
غار سنگ شکنان جهرم ۳۵۰ متر طول و ۱۵۰ متر عرض و بیش از ۱۰۰ ستون سنگی بزرگ و کوچک دارد که هر چه به انتهای غار نزدیک می‌شویم ارتفاع سقف کمتر و در انتهای غار به کمتر از یک متر می‌رسد.
شهرستان جهرم در جنوب فارس و در فاصله ۱۹۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مردم فارس در حمایت از عملیات «وعده صادق» راهپیمایی کردند
  • راهپیمایی فارسی ها در حمایت از اقدام مقتدرانه نیرو‌های مسلح
  • روال عادی پرواز‌های فرودگاه شیراز
  • روال عادی پرواز‌های فرودگاه شهید دستغیب شیراز
  • غار سنگ شکنان جهرم نگینی در دل کوه
  • افتتاح آموزشگاه مشارکتی شش کلاسه در مهدی‌شهر
  • راهپیمایی حمایت از اقدام مقتدرانه نیرو‌های مسلح، فردا در فارس
  • بازگشت چند کتاب کمیاب به کتابخانه تربیت تبریز
  • اهدای کتابخانه شخصی به کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • اهدای ۵۰۰ جلد کتاب با‌ارزش به کتابخانه‌های عمومی بوشهر