Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرستاده ویژه آمریکا در امور ونزوئلا بر این باور است که رئیس جمهور ونزوئلا هیچ تمایلی برای مذاکره با رهبر مخالفان با هدف پایان دادن به بن بست سیاسی ندارد. ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، الیوت آبرامز فرستاده ویژه آمریکا در امور ونزوئلا در اظهاراتی گفت: هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که نیکولاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا آماده مذاکره با خوان گوایدو رهبر مخالفان برای پایان دادن به بن بست سیاسی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: هرگونه راهکاری بر اساس مذاکره و گفتگو باید در بین طرف‌های مختلف ونزوئلایی حاصل شود و ایالات متحده حاضر است با لغو یا کاهش تحریم ها به این روند کمک کند ، البته به شرطی که مادورو موافقت کند تا از قدرت کناره گیری نماید.

حمله سایبری به یکی از تاسیسات انرژی ونزوئلاآمریکا وزیر صنعت ونزوئلا را به نقض تحریم‌ها متهم کرد

 

وی اظهار داشت: رئیس جمهور ونزوئلا آماده مذاکره درباره کناره گیری از قدرت نیست. با توجه به شواهدی که مشاهده کرده‌ایم، تاکتیک مادورو این است که همچنان در قدرت باقی بماند.

آبرامز با نمایندگان روسیه در آمریکا درباره حمایت مسکو از مادورو دیدار و گفتگو کرده است. سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه پیش از این در گفتگوی تلفنی با مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا گفته است که مسکو آماده مشارکت در گفتگوهای دوجانبه با ونزوئلا است.

آبرامز در این باره گفت: روس ها نیز از عملکرد مادورو به خاطر این همه دلیل روشن و واضح ناراضی هستند. در مذاکراتی که با روس ها داشتم، آنها اعلام کردند که توصیه های لازم را به مادورو کرده‌اند ولی او تاکنون توجهی به این توصیه ها نداشته است.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه هنوز نسبت به اظهارات این مقام آمریکایی واکنش نشان نداده است.

آبرامز افزود: هنوز با دولت چین درباره حمایت پکن از مادورو صحبت نکرده‌ام، ولی به زودی این کار را انجام خواهیم داد.

جان بولتون روز یکشنبه نیز در اظهارات تازه‌ای مدعی شده است که اعضای ارتش ونزوئلا با رهبران مخالف دولت این کشور در ارتباط بوده‌اند و درباره روش‌های حمایت از نیروهای مخالف دولت ونزوئلا رایزنی کرده‌اند.

بولتون گفت: شرایط به نفع خوان گوایدو رهبر مخالفان ونزوئلا است. مذاکرات زیادی بین اعضای مجمع ملی ونزوئلا و اعضای ارتش ونزوئلا انجام شده است، این مذاکرات درباره روش‌های حمایت ارتش از مخالفان دولت بوده است.

انتهای پیام/

R1036247/P/S8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ونزوئلا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ونزوئلا ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۶۴۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرگزاری ایرنا: هیچ مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست/ باقری‌کنی، مذاکرات رفع تحریم را پیگیری می‌کند

به گزارش جماران؛ خبرگزاری ایرنا ضمن اشاره به برخی ادعاها درخصوص مذاکرات مستقیم نمایندگان ایران و آمریکا، نوشت: هیچ مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست و تبادل پیام‌ها صرفا در چهارچوب تعریف شده در جریان می‌باشد.

این خبرگزاری افزود: مذاکرات رفع تحریم با کشورهای عضو برجام توسط علی باقری کنی به عنوان مذاکره کننده ارشد هسته ای جمهوری اسلامی ایران دنبال می‌شود.

دیگر خبرها

  • مذاکره مستقیم ایران و آمریکا صحت دارد؟
  • خبرگزاری ایرنا: هیچ مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست/ باقری‌کنی، مذاکرات رفع تحریم را پیگیری می‌کند
  • مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست
  • بازگشت تحریم‌های نفتی آمریکا علیه صنعت نفت ونزوئلا
  • «مادورو» آمریکا را به نقض تعهد خود برای لغو تحریم‌ها متهم کرد
  • آخرین تحولات اوکراین| منهدم شدن ۵ تانک آبرامز آمریکایی توسط ارتش روسیه
  • کلینتون: ترامپ دیکتاتور، مخالفان را به قتل می‌رساند
  • تانک‌های آمریکایی آبرامز؛ شکار پهپادهای روسی
  • وزیر دفاع سابق آمریکا: سکوت ایران و اسرائیل نشانه پایان تنش‌هاست
  • نیویورک تایمز: تانک‌های گران قیمت آبرامز در برابر پهپاد‌های ارزان هم آسیب پذیر هستند