Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت مخابرات سیستان وبلوچستان از خسارت میلیاردی سارقان به دکل های مخابراتی در استان خبر داد و گفت: تاکنون سه دکل به علت سرقت تجهیزات در نقاط مختلف استان سقوط کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود رضایی در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون در تشریح خبر فوق اظهار کرد: اخیرا افرادی مغرض اقدام به سرقت تجهیزات دکل های مخابراتی در نقاط مختلف استان کرده اند که باز کردن این قطعات منجر به سقوط دکل ها و وارد کردن خسارت به اموال عمومی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گف: تاکنون سه دکل مخابراتی در حوزه شهرستان های سراوان، خاش و ایرانشهر به علت بازکردن تجهیزات و سرقت آنها سقوط کرده و از بین رفته است.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان در تکمیل مطلب فوق ساماندهی ضایعات فروشی ها را اقدامی موثر در حل معضل سرقت تجهیزات و کابل های مخابراتی عنوان کرد و افزود: از آنجایی که مشخصات هر دکل بر اساس نوع فندانسیون و وزن یا فاصله بین پایه ها با هم فرق دارد و یک دکل ممکن است ارتباط چند منطقه را بر عهده داشته باشد؛ اگر ما بخواهیم هر قطعه سرقت شده که شاید کیلویی 2 هزار تومان به ضایعات فروشی ها و مالخرها فروخته شده است را خریداری کنیم باید میلیون ها هزینه صرف کنیم و از آنجایی که با سرقت تجهیزات دکل از فاصله حداقل 40 متری سقوط می کند و دیگر قابل استفاده نیست هزینه ای یک میلیارد تومانی صرف باید پرداخت شود که این سرقت ضرر به اموال عمومی و مردم به شمار می رود.

وی ادامه داد: سرقت تجهیزات مخابراتی علاوه بر اینکه خسارت های سنگینی به این شرکت وارد می کند نارضایتی عمومی مردم را نیز در پی دارد که این سرقت ها منجر به آن شده تا مخابرات وجهه نامناسبی در بین مردم پیدا کند و از طرفی نیز به لحاظ مادی به شدت زیان ببیند که خریداری و نصب مجدد این تجهیزات و امکانات سختی های خاص خود را هم به دنبال دارد.

رضایی با تاکید بر این مطلب که سرقت تجهیزات مخابراتی ظلم به مردم است، افزود: این سرقت ها اثر خدمات مطلوب را از بین می برد.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان در پایان از فرماندار و معاونین ایرانشهر، کل حوزه قضایی و نیروی انتظامی این شهرستان تشکر و قدردانی کرد و گفت: با اقدام به موقع و ویژه این ارگان ها چندین مالخر که اقدام به خریداری تجهیزات سرقت رفته مخابرات و دکل ها کرده بودند، دستگیر شدند و هم اکنون پنج نفر در بازداشت به سر می برند.

 
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۶۴۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب به زیرساخت‌های آب شهرستان زیرکوه خسارت وارد کرد

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل شرکت آبفای استان اظهار کرد: در پی بارندگی شدید ۶۲ میلیمتری در شهرستان زیرکوه خسارت‌های سنگینی به زیر ساخت‌ها و تاسیسات و خطوط انتقال آب شرب شهرستان در حوزه شهری و روستایی وارد شد.

 مهدی دوستی،‌ امروز ۶ اردیبهشت با بیان اینکه روستاهای متاثر در این بین با مشکل کم‌آبی روبه رو هستند، گفت: مجتمع آهنگران شامل۱۱ روستاست،مهمانشهر تا روستای اردکول ۴۱۰۰ نفر جمعیت دارد.

وی افزود: مجتمع معصوم آباد و پایگاه‌های مرزی شامل دو روستا،۱۴ پاسگاه و برجک با حدود ۲۷۰۰ نفر جمعیت و مجتمع گمنج شامل ۲ روستا و ۳۵۰ نفر جمعیت و روستای جیم آباد با ۸۰ نفر جمعیت هستند که فعلا با مشکل بی‌آبی مواجه هستند.

دوستی بیان کرد: به علت مشکلات برقی ناشی از آسیب به تیرهای شبکه برق و همچنین مسدود بودن راه های ارتباطی احتمالا به روستاهای دچار قطعی افزوده خواهد شد، لذا مشترکین گرامی ضمن همراهی هرگونه اطلاع رسانی از طریق سامانه ۱۲۲ پیگیر باشند.

مدیر عامل شرکت آبفای استان گفت: ضمنا اکیپ بحران شرکت آب و فاضلاب و تانکرهای آبرسانی سیار در شهرستان زیرکوه مستقر و با اکیپ های شهرستان به امداد رسانی مشغول هستند و به محض باز شدن جاده های مواصلاتی که عملیات امدادی را با مشکل مواجه کرده و رفع مشکلات برقی ناشی از آسیب سیلاب به تیرهای برق که توسط همکاران شرکت توزیع برق در حال انجام است اقدامات لازم برای وصل آب روستاها انجام خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز اجرای طرح فیبر نوری در بیرجند
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • امضای تفاهم‌نامه اجرای طرح فیبر نوری در شهر بیرجند
  • سیلاب به زیرساخت‌های آب شهرستان زیرکوه خسارت وارد کرد
  • جاری شدن سیل در استان یزد / واژگونی چندین کامیون در جاده‌های استان
  • بهره مندی ۲۰ هزار مشترک از فیبر نوری البرز
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • بیش از 22 هزار خانوار یزدی تا شهریور ماه به فیبرنوری متصل می شوند
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • توسعه سیستم‌های مخابراتی کردستان با سرمایه‌گذاری ۹۱ میلیارد ریالی