Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی شمشیربازی سابر ایران گفت: تمام هم و غم من مسابقات تیمی است و من قبلاً گفته بودم ما برنامه ریزی اصولی کرده ایم که به وقتش یعنی نزدیک مسابقات انتخابی المپیک به گرفتن امتیازها حمله کنیم.

پیمان فخری در گفتگو با ایسنا درباره نایب قهرمانی تیم شمشیربازی ایران در جام جهانی ایتالیا بیان کرد: من قبلاً گفته بودم صدای تلاش ملی پوشان جای دیگر در می‌آید و آنجا که هدفمان هست این صدا را می‌شنویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین گفته بودم باید جایی را فدای جای دیگر کنیم. ما برنامه ریزی اصولی کرده‌ایم که به وقتش یعنی نزدیک مسابقات انتخابی المپیک به گرفتن امتیازها حمله کنیم تا خودمان را بالا نگه داریم. خدا را شکر موفق بودیم و امتیاز ذخیره بسیار خوبی را برای انتخابی المپیک کسب کردیم.

فخری در مورد عملکرد شمشیربازان در بخش انفرادی نیز گفت: از عملکرد ملی پوشان راضی بودم و فوق العاده بازی کردند. علی پاکدامن با نتیجه ۱۵ بر ۱۴ باخت. مجتبی عابدینی با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ باخت. محمد فتوحی هم مقابل نفر اول ۱۵ بر ۱۲ باخت. آنها جانانه بازی کردند اما تمام هم و غم من مسابقات تیمی بود. آلمان دو مدال انفرادی در این مسابقات گرفت اما در بخش تیمی دهم شد و این اصلاً برای المپیک به درد نمی‌خورد چون کسب سهمیه المپیک از طریق تیم انجام می‌شود و اگر ما سهمیه تیمی را بگیریم، چهار سهمیه انفرادی هم در المپیک خواهیم داشت. از این رو تمام هم و غم من در بخش تیمی است و تمام برنامه‌های من برای آینده برای بخش تیمی است تا ان شاءالله در این بخش سهمیه المپیک بگیریم.

سرمربی تیم ملی شمشیربازی سابر ایران با اشاره به حضور ۴ تیم از آسیا در بین هشت تیم اول جهان تصریح کرد: اینکه چهار تیم از آسیا در بین هشت تیم اول جهان قرار گرفتند اوضاع خطرناک و سنگینی است. این نشان می‌دهد ما داریم می‌رویم و بقیه هم دنبال ما در حرکت هستند. همچنین نشان می‌دهد سطح آسیا چقدر بالا و کار برای ما به شدت دشوار شده است.

فخری در مورد مسابقات مجارستان هم گفت: برای مسابقات مجارستات ملی پوشان در آمادگی خوبی هستند. پس از ریکاوری، تمرینات از روز شنبه برای این مسابقات آغاز می‌شود. امیدوارم در آن مسابقات هم بتوانند امتیاز خوبی کسب کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پیمان فخری شمشيربازي علی پاکدامن مجتبی عابدینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۶۴۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد تیمی ریکرو ایران شکست

تیم ریکرو کشورمان در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی با کمان شانگهای چین رکورد ایران در بخش تیمی را شکست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، در ادامه مسابقات تیراندازی با کمان کاپ جهانی شانگهای چین، تیم ریکرو کشورمان با ترکیب فائز محمدی، رضا شبانی و محمدحسین گلشنی با امتیاز 2017 در رده هشتم قرار گرفت و موفق شد رکورد ایران در بخش تیمی را ارتقا ببخشد.

پیش از این رکورد ریکرو ایران در بخش تیمی 2008 بود که در بازی‌های آسیایی هانگژو برای ایران ثبت شده بود و در این مسابقات، کمانداران کشورمان موفق شدند رکورد ایران را 9 امتیاز ارتقا ببخشند.

نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش کاپیتان تیم ملی به انصراف ملی‌پوشان: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • رکورد تیمی ریکرو ایران شکست
  • حزب الله: مقر تیپ گولانی را در پادگان «شراگا» هدف قرار دادیم
  • حمله پهپادی حزب الله به اسرائیل
  • حزب الله با پهپادهای انتحاری رژیم صهیونیستی را به آتش کشید
  • حمله پهپادی گسترده حزب الله
  • حمله پهپادی گسترده حزب الله/ ۲۰۰ هزار صهیونیست به پناهگاه رفتند
  • شنیده شدن صدای انفجارهای مهیب در شمال فلسطین اشغالی
  • حملات موشکی مقاومت به «سدیروت»/ شنیده شدن صدای انفجار در «حیفا»
  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت/ از حذف ژاپن ناراحتم