Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - باشگاه پایتخت فرانسه از بازیکن سابق خود به خاطر خوشحالی کردن از حذف این تیم از لیگ قهرمانان شکایت‌نامه‌ای به اتحادیه فوتبال اروپا ارسال کرده است. ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن از پاتریس اورا به یوفا و منچستریونایتد شکایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبر را پاتریس اورا در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام منتشر کرد، البته به شیوه‌ای تمسخر‌آمیز. او در صفحه خود نوشته است «خبر فوری!!! لحظه‌ای تاریخی! پاری‌سن‌ژرمن از من به خاطر خوشحالی‌‌ام به یوفا شکایت کرده است» و در ادامه این پیام چند ایموجی تعجب و خنده گذاشته است.

مدافع سابق پاری‌سن‌ژرمن پس از شکست خانگی این تیم مقابل منچستریونایتد در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، فیلمی از خود در کنار پل پوگبا، هافبک شیاطین سرخ منتشر کرد که آنها را در حال جشن گرفتن بابت پیروزی 3 بر یک نماینده انگلیس نشان ‌می‌داد.

فوتبال جهان| درگیری پاتریس اورا با هم‌تیمی سابقش به خاطر شادی برای حذف پاری‌سن‌ژرمن

خوشحالی شدید اورا بابت حذف نماینده کشورش با انتقاداتی از سوی اهالی فوتبال فرانسه از جمله هم‌تیمی سابق او در پاری‌سن‌ژرمن، ژروم روتن همراه شد هر چند مدافع پیشین شیاطین سرخ از حرکت خود دفاع و در مورد نحوه خوشحالی‌اش توضیحاتی ارائه کرد. توضیحاتی که ظاهراً نتوانسته مسئولان باشگاه پاری‌سن‌ژرمن را متقاعد کند و باعث شده که این باشگاه به صورت رسمی از بازیکن سابق خود به اتحادیه فوتبال اروپا شکایت کند.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط منچستریونایتد پاری سن ژرمن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منچستریونایتد پاری سن ژرمن منچستریونایتد پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۶۵۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ فروردین

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مهمترین اخبار و رویداد‌های ورزشی پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ را در بسته زیر بخوانید.

 

بوکس جاده ابریشم؛ پایان تلاش ملی پوشان ایران با ۴ نشان رنگارنگ تیم ایران با کسب ۲ نشان نقره و ۲ برنز به کار خود در مسابقات بین المللی جاده ابریشم جمهوری آذربایجان پایان داد.   دومین پیروزی مردان ایران در بسکتبال ۳ نفره جام آسیا تیم ملی بسکتبال ۳نفره مردان ایران در دومین بازی خود در رقابت‌های جام آسیا تیم هنگ‌کنگ را شکست داد.   تنیس مقدماتی جهان - مالزی؛ برتری پسران ایران مقابل هنگ کنگ تیم تنیس پسران ایران در مسابقات مقدماتی انتخابی جهان مقابل هنگ کنگ به پیروزی دست پیدا کرد.   نایب قهرمانی مریم طوسی در دوومیدانی آفریقای جنوبی ملی پوش دو‌های سرعت بانوان ایران عنوان نایب قهرمانی مسابقات جایزه بزرگ آفریقای جنوبی را در ماده ۲۰۰ متر به خود اختصاص داد.   فوتسال ۴ جانبه ویتنام؛ شکست ایران برابر مغرب در نخستین گام تیم ملی فوتسال ایران در نخستین دیدار خود از رقابت‌های چهارجانبه ویتنام نتیجه را به حریف واگذار کرد.   بازیکن جوان هندبال ساحلی ایران به همراه ستارگان جهان در المپیک پاریس علی حیدریان در نمایش هندبال ساحلی فدراسیون جهانی هندبال که در حاشیه بازی‌های المپیک پاریس برگزار می‌شود به همراه ستارگان جهان حضور خواهد داشت.   صدور مجوز حضور بانوان برای تماشای فوتبال در ورزشگاه یادگار امام تبریز دبیر کل هیات فوتبال استان آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: با دستور استاندار و تلاش دستگاه‌های مربوطه مقرر شد زمینه حضور بانوان برای تماشای مسابقات فوتبال در ورزشگاه یادگار امام تبریز فراهم شود.   الهام حسینی از حضور در جام جهانی وزنه برداری بازماند الهام حسینی با تصمیم سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان ایران به جام جهانی تایلند اعزام نخواهد شد.   بسکتبال ۳ نفره جام آسیا؛ درخشش بانوان ایران در گام دوم تیم ملی بسکتبال ۳نفره بانوان ایران در دومین بازی خود در رقابت‌های جام آسیا تیم کره‌جنوبی را شکست داد.   سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا امشب؛ شهرداری گرگان میزبان الشرطه عراق در نیمه نهایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در مرحله نیمه پایانی مسابقات سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا امروز میزبان تیم الشرطه عراق است.   ستاره فوتبال فلسطین به تیم ملی کشورش می‌پیوندد ابو علی ستاره فوتبال فلسطین که تابعیت دانمارکی دارد به تیم ملی کشورش می‌پیوندد.    

 

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ فروردین
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی در بارسلونا
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی/ سرمربی بارسلونا سفیر می شود
  • شکایت رضا اسدی از پرسپولیس به AFC
  • مسی از رفتن به پاری‌سن ‌ژرمن ناراضی است
  • حال ژرمن‌ها با بازگشت مهندس خوب شد
  • شکایت دوباره قلعه‌نویی از چمن مصنوعی عشق‌آباد
  • شکایت رودیگر از روزنامه‌نگار آلمانی به خاطر افترا
  • رد شکایت پرسپولیس از مهاجم سرشناس استقلال از سوی کمیته استیناف
  • آرای کمیته استیناف؛ شکایت پرسپولیس علیه استقلال و بلانکو رد شد