Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بسیج مهندسین عمران معماری و خبرگزاری بسیج ، جمعی از اعضای کانون بسیج مهندسین عمران و معماری شهرستان جوانرود به منظور کمک به حفظ محیط زیست و زیباسازی شهری  با کاشت نهال  روز درختکاری را گرامی داشتند.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۶۶۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ویژه 3 نهال گردو چندلر، فرنور و پکان 12 تنی با مجوز جهاد کشاورزی از کرج

بزرگترین مرکز تولید و عرضه نهال در کشور از فروش ویژه 3 نهال گردو چندلر، فرنور و پکان آمریکایی با باردهی تجاری 9 تا 12 تن خبر داد. این مرکز به ازای خرید هر نهال، مجوز جهاد کشاورزی به همراه کارت سلامت و بهداشت با قرنطینه استانی ارائه می دهد.

بهترین نهال گردو اصلاح شده و تجاری کدام است؟

بهترین نهال گردو با توجه به شرایط اقلیمی و موقعیت جغرافیایی هر منطقه مشخص می شود. شرایط آب و هوایی هر منطقه به سه دسته سردسیر، گرمسیر و معتدل تقسیم شده که بایستی با توجه به هر کدام از این اقلیم‌ها بهترین نهال گردو را انتخاب و خریداری کنید.

برای مشاهده لیست خرید انواع نهال گردو کلیک کنید.

سه رقم نهال گردو زیر با توجه به اقلیم های بالا انتخاب می شود که هر 3 این نهال‌ها از لحاظ باردهی و کیفیت نظیر ندارند:

نهال گردو فرنور

گردو فرنور بهترین انتخاب برای اقلیم سردسیر و کوهستانی است. اگر در مناطقی با ارتفاع بسیار بالا بین 1500 تا 3000 متر از سطح دریا هستید، خرید نهال گردو فرنور را پیشنهاد می کنیم. این نهال گردو زودبارده است و در شرایط ایدئال بازدهی تجاری مطلوبی دارد. کاشت فرنور در سردترین مناطق ایران نیز امکان پذیر است. این نهال از سال دوم باردهی را آغاز می کند و در سن بالغ شدن میزان باردهی آن از 7 تن تا 12 تن است. فرنور را می توان در فاصله 6*6 و 7*5 کاشت. بهترین زمان کاشت وقتی است که یخبندان به اتمام رسیده باشد.

نهال گردو چندلر

بهترین رقم گردو مناطق معتدل و سردسیر چندلر است. این نهال از محبوب ترین ارقام نهال گردو است که در ارتفاعات 400 تا 1600 متر از سطح دریا به کاشت می‌رسد. چندلر زودبارده است و از سال اول باردهی را آغاز می کند. میزان باردهی آن خوشه ای است و تا یک نسل عمر تجاری بالا دارد. بهترین رقم نهال گردو غیربومی است که با اصلاحاتی بومی سازی شده و میزان باردهی آن افزایش یافته است. می توان انتظار باردهی بین 7 تا 12 تن را از این نهال گردو داشت. فاصله کاشت چندلر از یکدیگر 6*6 است.

نهال گردو پکان آمریکایی

نهال گردو گرمسیری که می تواند گرما را تا درجه بسیار بالایی تحمل کند بدون آنکه محصولات دچار سوختگی شوند، گردو پکان است.این نهال گردو زودبارده بوده و مناسب ارتفاعات 100 تا 2500 متر از سطح دریاست.

گردو پکان از بهترین نهال گردوهای دنیاست که از لحاظ باردهی و کیفیت بی نظیر است. این نهال را می توان در تمامی مناطق گرم ایران مثل قم، بندرعباس اهواز و ... بدون آنکه درختان و محصولات دچار سوختگی شوند، کاشت. پکان دارای ارتفاع نسبتا بالایی است و بهترین فاصله کاشت بین درختان 9*9 است.

نهالستان نوین گردو، مرکز تولید و عرضه نهال های پیوندی و اصلاح شده

نوین گردو اولین مرکز تولید نهال گردو پیوندی و اصلاح شده در کشور توانسته از سال 93 تا به الان رتبه برتر تولید نهال های باکیفیت اصلاح شده را دریافت کند. این مرکز تمامی نهال ها را با تضمین قیمت و کیفیت با شناسه معتبر و با مجوز جهاد کشاورزی ارائه می دهد. مشتریان و باغداران عزیز می توانند جهت خرید و اطلاع از قیمت نهال گردو با کارشناسان نوین گردو تماس بگیرند. ارسال نهال ها یک روزه با ضمانت بازگشت وجه است.

سخن پایانی

انتخاب و خرید آگاهانه نهال از مهم ترین فاکتورها در احداث باغ میوه است. هر نهال بایستی با توجه به شرایط اقلیمی و ارتفاع از سطح دریا انتخاب شود. 3 نهال گردو چندلر، فرنور و پکان آمریکایی به ترتیب به عنوان بهترین نهال گردو مناطق معتدل، سردسیر و گرمسیر انتخاب شده‌اند.در این مطلب از نوین گردو به بررسی و خرید نهال گردو پرداختیم و از ویژگی این نهال ها گفتیم. جهت خرید و اطلاع از قیمت نهال گردو می توانید به سایت www.gerdo.pro مراجعه کرده یا با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

منبع: نهالستان نوین گردو

شماره تماس: 09121243597

ثبت سفارش در تمامی پیام رسان‌ها: 09121243597

آدرس نهالستان: کرج

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897728

دیگر خبرها

  • کاشت ۲۰۰ اصله نهال در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • عکس | کاشت نهال در پاکستان توسط رئیسی
  • کاشت نهال دوستی در پاکستان توسط رییس جمهور
  • کاشت نهال دوستی توسط رئیس جمهور در کاخ نخست وزیری پاکستان
  • (ویدیو) کاشت نهال در پاکستان توسط رئیس‌جمهور
  • فیلم| کاشت نهال در پاکستان توسط رئیس جمهور
  • کاشت نهال در پاکستان توسط رئیس‌جمهور + فیلم
  • کاشت نهال در پاکستان توسط رئیس‌جمهور
  • کاشت نهال به مناسبت دومین کنگره شهدا در پاتاوه
  • فروش ویژه 3 نهال گردو چندلر، فرنور و پکان 12 تنی با مجوز جهاد کشاورزی از کرج