Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@19:35:12 GMT

نمایشگاه بهاره اردکان گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۶۶۶۲۹

نمایشگاه بهاره اردکان گشایش یافت

فرماندار اردکان روز دوشنبه در حاشیه افتتاح این نمایشگاه به ایرنا گفت: با هدف تنظیم بازار و دسترسی مردم به کالاهای پر مصرف عید نوروز و بر اساس برنامه ریزی های لازم، نمایشگاه بهاره کالاهای پرمصرف با قیمت تعادلی در 100 غرفه در سالن شهید چمران این شهر برپا شد.
علیرضا جدیدی، هدف از برپایی این نمایشگاه را تنظیم بازار و در دسترس بودن کالاهای اساسی و تاثیرگذار در سبد خانوار در ایام عید عنوان کرد و افزود: کالاهای اساسی از جمله اقلام پروتئینی، تنقلات، پوشاک، مواد غذایی و سایر نیازمندی‌های خانوارها با تخفیف 10 تا 15 درصدی نسبت به سطح بازار در این مراکز عرضه می ‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست فرمانداری اردکان یادآور شد: دستگاه های مختلف نظارتی و کیفی نیز قبل از برگزاری نمایشگاه بر نحوه قیمت گذاری و کیفیت کالاهای قابل عرضه نظارت می کنند.
وی گفت: مکان برگزاری نمایشگاه بهاره در سالن شهید چمران در خیابان امام خمینی (ره) در یک نوبت از ساعت چهار تا 10 شب آماده خدمات به مردم اردکان است.
مرکز شهرستان 98 هزارنفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.
7544/ 6197
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی تنظیم بازار عید نوروز قیمت گذاری کالاهای اساسی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۶۶۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واردات گوشت گرم به ۶۰۰ تن می‌رسد

منصور پوریان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: جمعیت دام به نسبت سال های گذشته با رشد زیادی روبروست به طوریکه بنابر گزارش مرکز آمار در همه بخش های دام شامل روستایی، عشایری و پرواری افزایش داشته است.

به گفته او، بنابر سیاست تنظیم بازار مبنی بر افزایش واردات، جمعیت دام رشد زیادی داشته است که واردات و توزیع مناسب منجر به اشباع بازار شده است.

پوریان ادامه داد: با توجه به مازاد دام روی دست دامدار، صادرات دام در راستای تنظیم بازار باید در دستور کار قرار گیرد.

رئیس شورای تامین کنندگان دام افزود: بنابر اعلام سازمان دامپزشکی جمعیت دام سبک بیش از ۷۱ میلیون راش و دام سنگین ۷.۵ میلیون راس است که امسال ۱۸ میلیون دام سبک آماده کشتار است.

او از توزیع روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم خبر داد و گفت: بنابر سیاست تنظیم بازار، واردات گوشت به ۶۰۰ تن در روز می رسد.

پوریان متوسط قیمت هرکیلو دام در کشور را ۲۱۰ هزارتومان اعلام کرد و گفت: قیمت کنونی هرکیلو لاشه ۳۷۰ تا ۳۷۵ هزارتومان است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • واردات گوشت گرم به ۶۰۰ تن می‌رسد
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند
  • تأمین و توزیع ۴۹۰ تن شکر خانوار در چهارمحال و بختیاری