Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-بر اساس اعلام شعب بانکی، اقداماتی جهت افزایش سرویس‌دهی به مشتریان در شبکه بانکی با توجه به فرارسیدن ایام پرتقاضای شب عید، صورت گرفته و بر این اساس ساعات کار ساتنا و پایا تغییراتی داشته است.

بر اساس اعلام شعب بانکی، اقداماتی جهت افزایش سرویس‌دهی به مشتریان در شبکه بانکی با توجه به فرارسیدن ایام پرتقاضای شب عید، صورت گرفته و بر این اساس ساعات کار ساتنا و پایا تغییراتی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، روز سه شنبه در تاریخ ۲۸ اسفندماه ۹۷ ساعات شروع کار ساتنا (دستور پرداخت بین مشتری و بین بانکی) ساعت ۷ صبح تا ۲۱ و ساعات کاری پایا همانند روزهای عادی خواهد بود.

در عین حال، ساعات کاری ساتنا در روز چهارشنبه ۲۹ اسفندماه ۹۷ برای شروع ۷ صبح و برای پایان ۲۱ تعیین شده است. این ساعات در روز ۲۹ اسفندماه برای پایا صرفاً ۳ و ۴۵ دقیقه بامداد اعلام شده است.

بر اساس اعلام شعب بانکی، از تاریخ ۱ فروردین ۹۸ تا ۴ فروردین ۹۸، ساتنا غیرفعال بوده و سیستم پایا نیز همانند روزهای تعطیل رسمی عمل خواهد کرد.

به گزارش مهر، در سامانه ساتنا، مشتریانی که در بانک، دارای یکی از انواع حساب (جاری، پس انداز و کوتاه مدت) هستند، می‌توانند نسبت به انتقال وجوه (مبالغ بیش از یکصد و پنجاه میلیون ریال) به حساب خود و یا سایر افراد در سایر بانک‌ها اقدام نمایند. سامانه یاد شده به مشتریان یک بانک این امکان را می‌دهد با مراجعه به شعب بانک خود و یا از طریق سامانه اینترنتی بانک حواله‌هایی با مبالغ بیش از یکصد و پنجاه میلیون ریال را به هر حسابی در هر بانکی انتقال دهند.

از مزایای به کارگیری ساتنا امنیت، سرعت و سادگی انجام عملیات آن است.

همچنین از طریق پایا می‌توانید دستور پرداخت (انجام انتقال وجه) را به‌تاریخ روز یا روزهای آتی صادر کرد. با سامانه‌ی پایا، انتقال وجه از سپرده بانکی در بانک به حساب‌های متمرکز سایر بانک‌ها حداکثر تا ۲۴ ساعت و به حساب‌های غیرمتمرکز دیگر بانک‌ها حداکثر تا ۴۸ ساعت انجام می‌شود. امکان ثبت انتقال وجه گروهی (چندین انتقال) از طریق سامانه پایا وجود دارد. اگرچه محدودیتی برای مبلغ انتقال وجه از طریق سامانه‌ی پایا وجود دارد؛ توصیه می‌شود برای انتقال مبالغ بیش‌از ۱۵‌۰ میلیون ریال از سامانه ساتنا استفاده کنید.

منبع: مهر

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۶۷۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در بانک دی بدون صف انتظار وام ازدواج دریافت کنید

بر اساس آماری که بانک مرکزی اعلام کرده است، بانک دی در پایان سال ۱۴۰۲، پس از بانک مشترک ایران و ونزوئلا، کمترین میزان متقاضی در صف دریافت وام قرض‌الحسنه ازدواج را داشته است. - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی بانک دی، این بانک در سال گذشته بیش از سهمیه اعلامی از سوی بانک مرکزی به تعهدات خود در قبال پرداخت وام قرض الحسنه ازدواج عمل کرده است.

بر این اساس، بانک دی در سال گذشته 5 هزار و 537 میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج به 2 هزار و 512 متقاضی پرداخت کرده است.

بر اساس این گزارش با پایان سال 1402 تنها 11 نفر در صف دریافت وام قرض الحسنه ازدواج بانک دی قرار داشته‌اند که این تعداد نیز به دلیل عدم مراجعه فرد برای دریافت وام ازدواج و یا نقص در پرونده به وجود آمده است.

گفتنی است در سال گذشته تمامی شعب این بانک مکلف شدند با رعایت ضوابط و مقررات مرسوم، نسبت به تعیین تکلیف پرونده متقاضیان در صف تسهیلات تکلیفی از جمله وام قرض‌الحسنه ازدواج اقدام کرده و با تسریع در پرداخت وام، صف انتظار را به صفر برسانند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • باجه بانک شهر در “شمشک دربندسر” افتتاح شد
  • در بانک دی بدون صف انتظار وام ازدواج دریافت کنید
  • جاده گچساران به زیدون و دیلم برای ۱۲ ساعت مسدود می شود
  • سقف تراکنش خرید افزایش یافت
  • ارایه خدمات بانکی به افراد بالای ۶۵ سال بدون صف در بانک ملت
  • تندباد شدید استان مرکزی را فرا می‌گیرد
  • سود سپرده های بانکی در سال ۱۴۰۳
  • نرخ بهره بین بانکی در سال جدید کاهش یافت
  • رگبار‌های پراکنده در جنوب و غرب استان مرکزی
  • عصر انقراض کارت‌های بانکی