Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه هتل‌داران مشهد گفت: برای ایام نوروز، در حال حاضر حدود ۸۰ درصد ظرفیت هتل‌های مشهد رزرو شده است.

به گزارش قدس آنلاین محمد قانعی  در ارتباط با فراهم‌سازی شرایط مطلوب این شهر در ایام نوروزی اظهار داشت: با توجه به آمار به دست آمده در این بخش، هتل‌های مشهد در روزهای عید نوروز مراجعه کننده بیشتری از سایر شهرها دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
رئیس اتحادیه هتل‌داران خراسان رضوی خاطرنشان کرد: علاوه بر فعالیت بیشتر هتل‌ها در این روزها نسبت به سایر روزهای سال، وضعیت هتل‌ها در همین ایام در مقایسه با نوروز سال‌های گذشته بهبود یافته و این بخش با پیشرفت بسیاری مواجه است. وی در ارتباط با قیمت هتل‌ها تصریح کرد: به‌دلیل بالارفتن قیمت در تمامی اجناس و خدمات در نوروز، در این بخش نیز شاهد افزایش قیمت بودیم اما هزینه اتاق‌ها مانند گذشته بوده و در این زمینه تغییری ایجاد نشده است. قانعی بیان کرد: عدم افزایش نرخ اتاق‌ها از نظر اقتصادی مناسب نبوده اما در بُعد معنوی به طور مطلوب مؤثر واقع شده است. وی ادامه داد: با توجه به افزایش گزینش شهر مشهد برای زیارت از سوی مسافران، رشد و افزایش بیشتری را در بخش اقامت در هتل‌ها مشاهده می‌کنیم. بالغ بر ۸۰ درصد ظرفیت هتل‌ها در شهر مشهد رزرو شده و در تعطیلات در پیش رو تمامی اتاق‌های رزرو شده مورد استفاده قرار می‌گیرد.در صورت افزایش قیمت‌های اتاق‌ها قطعاً مسافران به اقامتگاه‌های غیرمجاز مراجعه می‌کردند، این مسئله مشکلات بسیاری را در زمینه بهداشتی و امنیتی به وجود می‌آورد. انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: هتل هتل های مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۶۷۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قیمت کالاها بدون مجوز قانونی نیست

به گزارش قدس خراسان، حسین فرهیدزاده اظهار کرد: یک سری تغییرات در قیمت نهاده‌های تولید ممکن است، قیمت تمام شده کالاها را افزایش دهد، که از جمله آن‌ها افزایش نرخ دستمزد کارگران است که اخیرا رشد ۳۵ درصدی داشته یا نرخ حمل و نقل و مسائل ارزی که بر قیمت نهایی کالا تاثیر می‌گذارد.

وی بیان کرد: در صورت تغییر قیمت نهاده‌های تولید، موضوع افزایش قیمت کالا بررسی و مجوز آن صادر خواهد شد، در غیر این صورت هیچ افزایش قیمتی در کالاها پذیرفتنی نیست و بازرسان حوزه‌های مختلف نظارتی، این موضوع را با جدیت بررسی و با متخلفان برخورد می‌کنند.

رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: با توجه به تفاهم نامه‌ای که بین این سازمان و اتاق اصناف ایران بسته شد، از سال گذشته ماموریت نظارت بر سطح عرضه برعهده اتاق های اصناف گذاشته شده، نظارت بر تولیدکنندگان صنعتی نیز برعهده سازمان‌های صمت استانی و نظارت بر واحدهای تولیدی حوزه کشاورزی و دام و طیور نیز برعهده جهاد کشاورزی است.

فرهیدزاده با بیان اینکه تلاطم بازار عید نوروز و رمضان در سال جاری نسبت به قبل با وجود کمبود نیروی بازرس کمتر بود، اظهار کرد: نظارت ویژه بر بازار عید نوروز و ماه مبارک رمضان از ابتدای اسفندماه سال گذشته در سراسر کشور از جمله خراسان رضوی آغاز شد و تا پایان ماه رمضان ادامه داشت که این طرح در خراسان رضوی به دلیل سیاحتی و زیارتی بودن با شدت و جدیت بیشتری اجرا شد.

وی اضافه کرد: در این مدت دستگاه‌های اجرایی مسئول نظارت بر بازار از تامین تا عرضه، همپوشانی مطلوبی در خراسان رضوی داشتند و تقسیم کار مناسبی هم بین آن‌ها انجام گرفته بود به طوری که منجر به انجام ۱۴ هزار و ۵۰۰ مورد بازرسی و تشکیل ۲ هزار و ۷۰۰ پرونده به ارزش ۲۰ هزار میلیارد ریال شد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: نسبت بازرسی‌ها به پرونده‌های تشکیل شده در خراسان رضوی نشان می‌دهد که نظارت‌های مربوط به طرح ویژه عید نوروز و ماه رمضان در همه حوزه‌ها کیفی بوده و اهداف مورد نظر تامین شده است.

معاون وزیر صمت در جریان سفر به استان خراسان رضوی از چند واحد تولیدی بازدید و مشکلات این واحدها را بررسی کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات مناسب به مسافران نوروزی و کاهش ۴۴ درصدی تصادفات شهر تهران
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز جمعه ۳۱ فروردین + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • افزایش قیمت کالاها بدون مجوز قانونی نیست
  • کاهش بیش از ۳۰ درصدی سرقت در ایام نوروز در قزوین
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • اقامت در هتل های لوکس ترابزون با فلای تودی
  • کاهش ۲۲ درصدی سرقت در نوروز امسال
  • برنامه «محفل» و «سال‌نو» شبکه سه در صدر توجه مردم/ افزایش ۲۵-۲۰ درصدی کاربران تلوبیون در ایام نوروز و ماه رمضان + فیلم
  • توزیع ۱.۵ میلیون لیتر سوخت میان ناوگان هوایی منطقه بوشهر در ایام نوروز
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین + جدول فیلم و قیمت بلیت