Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیادمسکن گلستان با اشاره ساخت ۱۶۱ واحدمسکونی ویژه خانواده‌های دارای دو معلول و بیشتر گفت: همه خانواده‌های دارای دو معلول و بیشتر در روستاهای استان گلستان از تسهیلات ۲۵ میلیون تومانی ساخت مسکن و کمک بلاعوض ۱۸ میلیون تومانی برخوردار می‌شوند. ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، محمدتقی زمانی‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره ساخت مسکن ویژه خانواده‌های دارای دو معلول و بیشتر اظهارداشت: ساخت مسکن برای خانواده‌های دارای دو معلول یا بیشتر طبق تفاهم‌نامه بنیاد مسکن و سازمان بهزیستی از سال گذشته آغاز شد که در شهرها ساخت مسکن برای این افراد برعهده خیران مسکن‌ساز و در روستاها برعهده بنیاد مسکن قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سهمیه استان در مرحله نخست برای ساخت مسکن برای خانواده‌های دارای دو معلول روستایی 129 واحد بود، افزود: سهمیه مرحله نخست در استان به طور کامل جذب شد و پس از آن ساخت 67 فقره مسکن روستایی ویژه خانواده‌های دارای دو معلول و بیشتر به استان ابلاغ شد که تاکنون تسهیلات برای ساخت 161 باب منزل مسکونی پرداخت شده است.

رئیس سازمان بهزیستی: خانواده‌های دارای 2 معلول "صاحب خانه‌" می‌شوندخرم‌آباد| 30 هزار واحد مسکونی برای خانواده‎های 2 معلول ساخته شده استشهرکرد| 197 خانواده‌ دارای 2 معلول واجد شرایط جهت ساخت مسکن شناسایی شدند مدیرکل بنیادمسکن استان با بیان اینکه به خانواده‌های دارای دو معلول و بیشتر نقشه‌های رایگان داده می‌شود، ادامه داد: به خانواده‌های دارای دو معلول و بیشتر در روستاها 25 میلیون تومان تسهیلات ساخت مسکن پرداخت می‌شود. افزون براین 18 میلیون تومان کمک بلاعوض نیز از سوی بنیادمسکن، بنیادمستضعفان و بهزیستی به این خانواده‌ها پرداخت خواهد شد.

وی در ادامه به تکمیل واحدهای مسکونی نیمه‌تمام ویژه خانواده‌های دارای دو معلول و بیشتر اشاره کرد و بیان داشت: این طرح سال 94 مصوب شد که خانواده‌هایی که تسهیلات ساخت مسکن روستایی به مبلغ 12 میلیون و 500 هزار تومان دریافت کرده بودند اما موفق به تکمیل منازل خود نشده بودند را شامل می‌شود.

زمانی‌نژاد گفت: سهمیه استان در مرحله نخست تکمیل 23 واحد مسکونی ویژه خانواده‌های دارای دو معلول و بیشتر بود که با اقدامات انجام شده در روستاها موفق به شناسایی 43 واحد مسکونی شدیم. از این تعداد 37 واحد مسکونی نیمه‌تمام با بیش از 3 میلیارد ریال تسهیلات تکمیل شد و 6 واحد مسکونی دیگر نیز تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گفته وی استان گلستان در جذب اعتبارات، تکمیل و بهره‌برداری از واحدهای مسکونی ویژه خانواد ه‌های دارای دو معلول و بیشتر رتبه نخست کشور را کسب کرده است.

زمانی‌نژاد اظهارداشت: محدودیتی برای پرداخت تسهیلات و کمک‌های بلاعوض به خانواده‌های دارای دو معلول و بیشتر وجود ندارد. هر خانواده‌ای که از سوی بهزیستی استان معرفی شوند، می‌توانند از این تسهیلات برخوردار شوند.

انتهای پیام/ ع

R41471/P1494/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۶۸۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری بیمه اجتماعی رایگان برای مادران خانه دار روستایی و عشایری دارای ۳ فرزند و بیشتر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان گفت: خدمتی ویژه از دولت انقلابی و مردمی سیزدهم در اجرای ماده ۲۱ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برای مردم روستایی و عشایر برقرار شده است که در مرحله اول آن، مادران خانه دار روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر که زمان تولد فرزند آخر شان از اول فروردین ۱۳۹۶ به بعد باشد، رایگان از بیمه اجتماعی بهره مند می‌شوند.

اسدی افزود: مشمولین طرح حداکثر تا پایان فروردین فرصت دارند از طریق سایت صندوق به نشانی: www.roostaa.ir یا مراجعه به ۳۲ کارگزاری صندوق در سراسر استان، برای ثبت نام خود اقدام کنند تا در آینده بتوانند از مزایای بیمه‌های اجتماعی شامل بازنشستگی، از کارافتادگی کلی، مستمری بازماندگان و نقل و انتقال سوابق بیمه‌ای بهره‌مند شوند.

وی گفت: در این مرحله، تمام حق بیمه در سطح یک درآمدی توسط دولت تامین اعتبار و پرداخت می‌شود.

دیگر خبرها

  • اکران مستند پذیرش در مشهد
  • با دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم سبزبانان و پاکبانان صاحب خانه می شوند
  • سبزبانان و پاکبانان قشم صاحب خانه می‌شوند
  • ۵۰۰۰ واحد مسکونی تا هفته دولت تحویل مالکان گلستانی می شود
  • ۸۰ درصد مددجویان روستایی کمیته امداد گلستان دارای مسکن هستند
  • ۲۷۶ مددجوی کمیته امداد صاحب خانه شدند
  • برقراری بیمه اجتماعی رایگان برای مادران خانه دار روستایی و عشایری دارای ۳ فرزند و بیشتر
  • تاکنون ۳۷۷ خانوار مازندرانی صاحب زمین برای ساخت خانه شدند
  • نظرآباد و اشتهارد دارای بیشترین بافت فرسوده روستایی در البرز هستند
  • اهدای ۱۱ قطعه زمین رایگان به خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد البرز